Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 80 Guests are viewing this topic.

NGC

#50010
Proiect Tehnic (PT) Lugoj - Deva lot 3, LD3

Quote from: marinluigi on November 01, 2019, 06:38:15 PM
Quote
În vederea unei informări transparente a opiniei publice precizăm următoarele:

[...]

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/informa%C8%9Bii-privind-stadiului-nodului-holdea-din

@CNAIR: Daca tot ati pomenit de "informare transparenta", asa cum zicea si Horatiu mai sus, nu vreti sa ne puneti le dispozitie si PV din 13.08.2019 de la proiectul "Autostrada Lugoj – Deva Lot 3, km 56+220 – km 77+361 – Executie lucrari bretea iesire – Descarcare Holdea si montare panouri fonoabsorbante"? :lol:

Hai atunci sa va dam si noi o mana de ajutor pentru transparentizare, si sa punem la dispozitia publicului larg proiectul tehnic pentru LD3, pe care in mod sigur si voi l-ati fi pus oricum la dispozitie, "in vederea unei informări transparente a opiniei publice", nu-i asa? :lol: :lol: :lol:

Partea 1: https://we.tl/t-5KE4h2kKYr
Partea 2: https://we.tl/t-5O61PPzAFX

Grabiti-va sa le luati de acolo, pentru ca sunt disponibile doar 7 zile.


P.S. Multumesc tuturor colaboratorilor. Stiu ei care. ;) :p

paulmare


alexV

Quote from: marinluigi on November 01, 2019, 06:38:15 PM
cu restricții severe de tonaj și viteză[...]:
[...]
- viteza maximă de 90 km/h;
- viteză maximă de 50 km/h [...] polei, gheață, mâzgă sau sunt ploi torențiale;
- viteză maximă de 60 km/h în zona podului peste râul Mureș [...] pe zona podurilor de pe autostrada

Cand geometria drumului permite 130+ km/h, sa limitezi din semne la 60 e la fel de periculos ca si cum ai circula cu 200 km/h.
Exista studii, e la fel de periculos sa mergi incet precum e sa mergi foarte repede pe autostrada. Grija mare cu severitatea.

schluppi

Mersul incet pe autostrada este periculos doar atunci cand ceilalti merg repede. Daca toti merg cu 60km/h nu are cum sa fie mai periculos.

vancouver

Ca sa se respecte trebuie ingustat cu balize, astfel incat sa se circule pe o singura banda. Si o perioada masina de politie macar cateva ore bune pe zi prezenta.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

gruiarew

Cum? Să se circule pe o singură bandă? Pe care dintre ele? Ce idee creață mai e și asta? Pui limită unde trebuie și radar, care vrea bonus de viteză, plătește.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

rocklee

acolo sunt doua echipaje de politie care abea asteapta sa isi faca treaba ...cel de la ILIA  si cel la DOBRA...GRUIAREW ...LE CUNOSTE BINE .... :lol:

ddfab

@adrian sibiu.
tot pomenesti de ceva probe de terasamente, transversale pe profilul autostrazii... te rog intreaba, daca ai pe cine, daca nu cumva sunt platforme amenajate pentru viitoarele foraje pentru pile de poduri-viaducte. Sau daca studiezi putin traseul, o sa-ti dai seama dupa configuratia terenului daca acolo vor veni poduri/viaducte( vreo vale, treceri de pe un deal pe altul, etc.
merci.

paulmare

apropo, azi dimineata  pe strada Coralilor din bucurestii noi peste drum de cladirea de birouri unde lucreaza Porr, incarcau automalaxoarele wirtgen pe trailere, au stat acolo din pacate ceva vreme nefolosite, poate le vad baietii de la sibiu la lucru la "straturi"

adrian sibiu

ddfab s ar putea să fie platforme pt viitoarele foraje .Nu am proiectul lotului poate ma ajutati voi cu el .Cand a fost postat nu l am descărcat.

Ionut

Nu inteleg cum de-am primit azi scrisorica asta pentru ca n-am facut oficial nicio cerere/petitie (pe L544). Poate s-or fi "sesizat" din oficiu in urma pozitiilor API sau declaratiilor mele din presa (ori petitia in parteneriat cu Declic). Sau ati facut voi vreo cerere? In fine. Nu mai conteaza.

Sincer, n-am energie sa comentez textul, va las pe voi.






NGC

Quote from: horatiu.cosma on November 01, 2019, 09:10:39 PM
Quote
5. "Deschiderea circulației pentru vehiculele cu masa mai mare de 7,5 tone se va face numai după aplicarea măsurilor de remediere a defectelor constatate în cadrul expertizei tehnice pentru domeniul poduri."
Măsuri de remediere dintr-o expertiză încă nerealizată.

Umbla vorba prin targ ca vestea buna e ca cel mai probabil saptamana asta se va contracta si aceasta expertiza, si tot cu IPTANA. Cel putin nu se va mai trage de timp cu asta. O sa scriu eu zilele viitoare ceva mai mult despre subiectul asta. ;)

NGC

#50022
Astazi au lansat licitatia ""Proiectare și execuție lucrări de remediere și punere în siguranță a sectorului de Autostradă Orăștie-Sibiu lot 3, km 57+100 – 57+600 cale I (km 278+710 – km 279+210 cale II teren)"- DRDP BRASOV".

Valoarea estimata: 2.235.895,00 RON fara TVA

Durata contractului: 15 luni (3 luni pentru proiectare, 3 luni pentru avize, acorduri, AC, etc si 9 luni pentru executie lucrari)

Fonduri: Garantii de executie

Termen depunere oferte: 09.12.2019

Sa vedem cine se va inghesui. ;)

adiarc

valoarea e la fel ca la celelalte ?

Mersi
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC