Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 20 Guests are viewing this topic.

Ionut

În ce țară tristă, arestată de criminali și proști, trăim.

patratel_ro

Ce se mai aude de licitatia la tunelurile de pe LD2? Cine a reziliat partial LD2 ? nu tot Cucu cu Ionita ? Cu asta nu se lauda domnu Cucu? A blocat 2 ani licitatia sectiunii E. Cu rea vointa? Nu poate fi incatrata ca fapta penala blocarea absorbtiei de fonduri europene prin rezilierile astea ? Sau poate numai dupa ce pierdem finantarea o sa se cerceteze fapta ?

NGC

Nu se aude nimic. Licitatia e in continuare suspendata si asteptam clarificari. Au trecut deja 2 luni de la suspendare.

JohannDB

Ăăăăăăă.....găurile de la luarea probelor , le vor lăsa așa până la primăvară ?? Doar doar intră apa și înghețul și "mai umflă ceva"..... Din ce văd poza pare că este aproape de intrarea în ecotunelu 2 de la care intrare, deja, se face retragerea pe banda unu pentru urcarea rampei spre girația de la Holdea (cca. 200m până la breteaua de urcare)....

gruiarew

Probabil au dat gaură în capătul crăpăturii ca să nu se mai extindă  :lol: :lol:
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

JohannDB

Licitatia e in continuare suspendata si ........
   Asta duce implicit la prelungirea "sine die" a celor cca 4 km și un pic de A1 de la Nodul Margina Km 426 la km 422 de muzeu.......
  O plimbare prin muzeu în 24.09.2019.........



   Mașina cu "paza" este în rondul programat......



   De pe podul cu DC 103 spre Zorani (casele din stânga) cu privirea spre...Holdea...



  Nodul Margina văzut de pe deal din DJ682J, borna km 3......



  De sub podul neterminat al DC 100 (supratraversare) peste A1, ce merge de la Margina spre Nemeșești... Coșteiu....



  Același loc, dar pe podul cu DC 100 la ieșirea din Margina...

Powered by API/PUM imgur uploader

JohannDB

....au dat gaură în capătul crăpăturii ..... Mai mult nu, pentru că crăpătura este după acest ecotunel nr. 2, la cca 120m mai sus, pe extrema stângă a A1, unde de s-ar da drumul la trafic, cel mai aproape punct de rulaj de roată ar fi cam la 12m lateral de crăpătură.... Cred că ar vrea să fie "găuri de infiltrație", astea de aici... ;)

JohannDB

Licitatia e in continuare suspendata si ........ (1)
  Încă o mică continuare a plimbării pe "Muzeul Margina".....



  Dus cu....privirea (nu cu pluta) pe DC 100 ieșirea din Margina, spre Nemeșești-Coșteiu, pe vale...spre viitoarele....tuuuneleeee !!



  Mai încolo, mai bine....mai înapoi, vai de noi.......



Un indicator, fără "frați, "în sus" pe vale.......









Powered by API/PUM imgur uploader

Retoric, vine o întrebare: "Ilia-Holdea" este anexă a muzeului Margina sau invers ?? Le luăm după vechime sau....mărime ??  :hm: :hm: :hm:

gruiarew

Eram ironic. Văd că a dispărut stâlpul din mijlocul autostrăzii din capătul LD2
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

JohannDB

Știu că era o ironie; îmi adusesem aminte de bancul cu hârtia igienică și ruperea repetată a aripii avionului.....
    Și legat de "Muzeul Margina" și "Ilia-Holdea", nu cred că sunt două muzee la cca 9km distanță, ci același muzeu cu un mare parc între ele.

gruiarew

Necazul meu e altul. Îs taman la mama dracului. De erau lângă un oraș mai mare, mai făceau băieții o "vizită" la o liniuță. Așa nu ajută pe nimeni la nimic. Se pare că nici căruțe nu mai sunt în zonă, ochii de pisică îs tot la locul lor.

Oricum, mulțam de poze. M-ai scutit de un drum în care singura schimbare în X ani a fost dispariția unui stâlp. Erau ceva săpături prin zonă sau pur si simplu au dezafectat linia? Că erau destule ce duceau la fabrica de oțet, fabrică ce acum nu mai e (dar încă pute când bate vântul).
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

voicul

Poate sa puna cineva o poza cu stalpul? Sau sa zica din cuvinte  :):

Stiu ca de asta nu s-a terminat o rampa (cea din stanga cum mergi spre Sibiu) din cauza unui stalp. Acel stalp a disparut?

gruiarew

Pozele nu mai știu pe unde îs, asta am găsit-o mai repede:

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

schluppi

Am semnalat cu ceva timp in urma ca o portiune din linia de inalta tensiune despre care se vorbeste, a fost mutata in subteran. Acum se poate finaliza rampa, dar cine sa o faca?

tom_sawyer

#49979
A fost  aprobată cererea de finanțare pentru  proiectul ,,Construcția autostrăzii Sibiu - Pitești Secțiunile 1, 4 si 5", depusă de C.N.A.I.R. S.A., în calitate de Beneficiar al finanțării nerambursabile alocate în cadrul Programului Operațional Infrastructură Mare 2014-2020 și a fost transmisă la Comisia Europeană.

Proiectul, în integralitatea sa, are o lungime de 122,11 km, fiind divizat în 5 secțiuni care traversează 3 județe: Sibiu, Vâlcea și Argeș.

În scopul implementării proiectului, Autostrada Sibiu – Pitești a fost împărțită în 5 secțiuni, după cum urmează:

Secțiunea 1: Sibiu – Boița, între km 0+000 – km 14+150, cu o lungime de 14,15 km;

    Lot 1.1: km 0+000 – km 13+170;
    Lot 1.2: km 13+170 – km 14+150.

Secțiunea 2: Boița - Cornetu, între km 14+150 – km 44+500, cu o lungime de 30,35 km;

Secțiunea 3: Cornetu - Tigveni, între km 44+500 – km 81+900, cu o lungime de 37,40 km;

Secțiunea 4: Tigveni - Curtea de Argeș, între km 81+900 – km 91+761, cu o lungime de 9,86 km;

Secțiunea 5: Curtea de Argeș - Pitești, între km 91+761– km 122+110, cu o lungime de 30,35 km.


Astfel, considerând maturitatea și orizontul de finalizare a fiecărei secțiuni, a fost stabilită următoarea strategie de implementare etapizată a proiectului:

Etapa 1 care constituie obiectul cererii de finanțare aprobate de către CNAIR SA cuprinde:

    Componenta de proiectare și execuție lucrări pentru:

Secțiunea 1, Sibiu – Boița  - lot 1.1, - L=13,17 km, valoare: 129.283.334,05 Euro fără TVA

Secțiunea 4, Tigveni – Curtea de Argeș – L=9,86 km, valoare: 422.082.053,90 Euro fără TVA

Secțiunea 5, Curtea de Argeș – Pitești – L= 30,35 km, valoare: 387.025.316,04 Euro fără TVA

    Componenta de pregatire pentru completare studii necesare Secțiunea 1 - Lotul 1.2, Secțiunea 2 si Secțiunea 3.




Obiectivul principal al cererii de finanțare îl constituie îndeplinirea principalilor indicatori tehnici ai etapei 1 după cum urmează:

    Construirea a 53,38 km de autostradă, inclusiv:
    6 noduri rutiere ;
    28 poduri si pasaje;
    10 viaducte;
    1 tunel;
    1 parcare de scurta durata;
    2 spatii de servicii;
    3 centre de întreținere si coordonare.

De asemenea, economia de timp  ce va fi atinsă ca urmare a construirii Autostrăzii Sibiu – Pitești  secțiunile 1, 4 și 5 va fi de 57 minute/turism și 54 minute/vehicul greu.

Valoarea totală a proiectului este de 1.334.389.643,74 Euro și va fi finanțat prin Programul Operațional Infrastructură Mare 2014-2020 astfel: 85% din valoarea totală eligibilă aprobată, respectiv 875.548.843,35 Euro va fi asigurată din Fondul de Coeziune, iar restul de finanțare în valoare de 458.840.800,39 Euro lei va fi asigurată de la bugetul de stat.

Perioada de implementare a Proiectului este de 103 luni, începând cu data de 16.06.2015 și finalizându-se la data de 31.12.2023.

Pentru accesarea finanțării nerambursabile în scopul asigurării implementării în integralitate a obiectivului, CNAIR SA, în calitate de beneficiar al fondurilor nerambursabile alocate în cadrul POIM 2014-2020 va proceda la parcurgerea a 2 etape ulterioare de accesare a finanțării, astfel:

1.    Etapa 2 - Proiectarea și execuția lucrărilor pentru Secțiunea 3, Cornetu - Tigveni – L= 37,40 km.



2.        Etapa 3 - Include proiectare și execuție lucrări pentru:

Secțiunea 1, Sibiu – Boița, lot 1.2  - L= 0,98 km;

Secțiunea 2, Boița – Cornetu, L=-30,35 km.




Pe Secțiunea 1 Sibiu – Boița, Lot 1.1 (km 0+000 – km 13+170) au fost finalizate studiile topografice, geotehnice, arheologice și hidrologice. De asemenea au fost finalizate lucrările de asanare și deminare astfel încât, în prezent, se lucrează la drumurile tehnologice și la platformele pentru furaje poduri.

CNAIR