Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 77 Guests are viewing this topic.

gdaniel

Punctul C de pe randarea pusa de Cutter este la Est de Talmaciu si viaductul de peste valea aia nu e inclus in lotul1 al PiSi1 deci nu or sa faca drum tehnologic decat pana in B (si de acolo spre DN1 la intrare in Boita)

voicul

Unii sunt lenesi. Altii nu cunosc. Drept urmare un link direct ar ajuta.

sublimu

#49922
Incerc eu un link. Nu stiu daca va functiona.

ovicor



GDPR

Ba e bine, ba nu e bine, deschidem, dar nu deschidem, deruta totala. Sper ca Scarlat sa fie primul director general scos in suturi din companiile de stat.

yetiman

Articolul e din data de 19.10.
Nu e ceva nou.  >:(
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

rocklee

#49927
am citit si eu acel comunicat :( ...dar domnul SCARLAT  nu nea dat nici o explicatie ...cu problemele de la podul mures ...de ce este restrictie de 50 km la ora ....oare sunt pronleme asa majore de nici autombilele nu pot trece  mai in siguranta ..... :o :o

din din zvonurile care circula ....in anumite zone [crepusculare]....se aude ca ar fi probleme cu ...asezarea grinzilor pe cuzineti .... 8)


RaduLuc

#49928
Poate mai corect este sa spunem ca sunt probleme cu asezarea grinzilor pe aparatele de reazem din neopren care sunt asezate pe cuzineti, oricum aceste probleme erau cunoscute si puteau fi corectate usor, chiar sub trafic, ceea ce se va face oricum acum. Adica mai simplu, se ridica cativa mm structura si se repozitioneaza acolo unde este nevoie aparatul de reazem pe cuzinet.

horatiu.cosma

Ceva similar a fost pe Gilău-Turda (Bechtel) ani de zile și s-a putut circula foarte bine.

paulmare

Astea cu aparatele de reazem - nu erau trecute in ceva lista a lui Hill ? acum au aparut ?
Nu e un capat de lume, si pe vremea lui cioasca erau in romania jackuri destul de zdravene sa ridice structura cat sa aseze aparatele cum trebuie, oricum comsa le are pe ale ei pe undeva, dar noa, in loc sa trimiti scrisoare cu aliniaza comsa aparatele de reazem, cu un termen rezonabil ca nu sunt chiar pe toate gardurile prese destul de puternice sa ridice putin structura - hai sa ne flexam "mujchii", reziliem si le facem noi pe banii cnair, parca nu sunt atatea poduri in tara asta la care le-ar trebui reparatii daca vor sa se pozeze si sa dea "laiv" pe facebook cum ridica vreun drdp ceva sa inlocuiasca reazemele   

TibiV

Paul, nu fii fraier...
Gandeste-te la "the big picture"!...

Ei TREBUIE sa DEMOLEZE ceva ca sa isi justifice "COMPETENTA" cu care au reziliat ceva gata facut....

Cine naiba va observa niste jackuri care ridica structura 10-20 mm?...
Nu, tati, ne trebuie gropi de minimum 15 metri adancime x 50 m lungime, sa inteleaga boborul ce treaba mareata facuram. Pe banii  boborului....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Quest

O sa dea LD3 in trafic cu restrictii. Cip fusese f. plastic dupa ce-a trecut motiunea, spunind ca unele scaune din CNAIR prezinta fisuri. Cred ca acele fisuri vor pazi LD3 de o demolare demonstrativa, mai ales ca ultimele cuvinte ale lui Serbanescu inainte de-a pleca din Companie, au dat de inteles ca rezilierea s-a facut la presiunea lui Cuc, desi la un moment dat Cuc parea ca impinge castana fierbinte catre Companie, spunind ca Compania e suverana in deciziile pe care le ia (!)
Common sense will get you far !

cristi5

Ma scuzati, nu numai ca voi cita dar voi cita din subsemnatul.

Quote from: cristi5 on October 19, 2019, 03:36:20 PM
Au ceva personal cu Comsa si acum e vremea lor. Vor face tot ce pot, chestii tehnice, dramatice, expertize, poduri, ca sa arate ca au avut dreptate.

Dramatic nu? Suna ca o demolare de pod peste cel mai mare rau posibil pe la noi, dar se poate face sub trafic...

Vor mai urma episoade penibile, mai e timp. Functie de situatia politica...

horatiu.cosma

Eu zic că nu merită să facem o știre din ceva ce oricum a apus rapid. Nu o să vină nimeni să dărâme podul fiindcă trebuie mutat un neopren 2 milimetri , iar operațiunea de mutare e ceva complet neinteresant pentru public. CNAIR caută probabil ceva interesant care să îi spele public, că în instanță nu îi mai spală nimeni. Singura lor șansă e să trebuiască să demoleze ceva. Și se pare că Iptana nu s-a coborât chiar atât de jos încât să recomande așa ceva. Așa că maximul pe care îl pot obține este să deschidă cu limitări și să zică că "marile probleme" sunt ținute în frâu prin acele limitări. Că despre recunoașterea greșelilor și a incompetenței în ceasul al 13-lea nu poate fi vorba, nu e o caracteristică a nevertebratelor.