Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 64 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Adrian, din experienta mea oamenii de pe teren nu stiu foarte multe despre managementul de contract, stadiul birocratiei etc insa le place sa povesteasca barfe din auzite ca sa para importanti. Asa ca sa nu iei de bun tot ce zic, ca sa nu ai dezamagiri ulterioare. Spor la treaba  ;).

adrian sibiu

La primele poze pe care le am facut in șantierul lotului 1 am intrat in contact direct cu reprezentantul PORR o persoană amabilă care nu este român dar care vb românește destul de bine pe care am si fotografiat-o dar care nu a vrut să apară în poza el hotărînd ce poze sa public pe forum si care mi a cerut nr de telefon si mi a promis că atunci când va avea ce anunța ma va suna si a mai promis că o sa comunice nr meu de telefon dirigintilor de șantier pt a ma anunta cand vor fi faze determinante care trebuie arătate.

gruiarew

#49862
Pare că au liniat tot DN68A. Cel puțin Coșava - Săcămaș are marcaj central nou. Eu zic că nu-l vopseau dacă era ideea să se dea drumul la LD3. Sper să mă înșel...

Oricum parcă se merge mai bine (tocmai ce am ajuns la sat) când ai dunga respectivă pe mijloc, chit că e tot spart și denivelat.

Pe OS3 lângă groapă, e închisă B1 și cea de urgență. B1 pare frezată de un lat de mână. Îs curios dacă ține până la primăvară.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

cristi5

#49863
Quote from: voicul on October 17, 2019, 04:54:15 PM
Turismele ies de pe autostrada si blocheaza toate tirurile care vin pe DN68A spre Timisoara.

Nu cred ca un TIR va sta acolo mai mult de un minut. La maximum 900 de vehicule-echivalent pe ora, adica unul la 4 secunde, (de fapt mai putin de 1 la 4 sec pt ca TIRurile nu vin de pe autostrada) raman inevitabil goluri. Se vor forma la iesirea Holdea coloane de max 10 masini mici (care deci e "ratia" pt 40 de secunde) care trec prin giratie in  max 20 secunde, apoi raman 20 de secunde "goale" unde poate intra lejer un TIR, de fapt vreo 5 bucati.

Pe noi ne farmeca faptul ca e autostrada (si la deschidere, unde se complica intentionat CNAIR la maxim, si publicul musca, wow, ce complicat, sa deschizi o autostrada, si la gandit traficul: ne asteptam automat la trafic occidental). Faptul ca e autostrada nu inseamna ca vin mult mai multe vehicule decat sunt acum pe DN68A. Sigur ca pe DN in coloana dupa un TIR pare superaglomerat, dar nu e chiar asa. Sunt pauze de zeci de secunde intre coloane. De-asta autostrazile din zona sunt cam goale, vedeti LD2 si LD4 acum de exemplu. LD3 va fi la fel.

Pe bune, va fi ok. Asta cu prioritatea in giratie sa fie cea mai mare problema!! Din pacate sunt alte probleme mai mari.

elphax

Vehiculele  care vin de pe DN coboară iar cele care ajung la Holdea de pe A urca ușor panta. Deci vor avea vizibilitate mai proastă și vor încetini ceea ce va favoriza pe cele de pe DN. Plus ca vor veni vehicule și dinspre Coșevița, nu toți semnalizează, sunt și care merg spre Dobra , dau prioritate cei de pe A și automat ceilalți  care coboară pot sa între în giratoriu.
Nu vor fi cozi așa mari

gruiarew

Ești bun la matematică și statistică dar unul care bate drumul ăla de două ori pe săptămână îți spune că situația e alta.

Giratoriul de la Holdea e dop și acum, la fel cum e dop la Ohaba și la Grind la trecerile de CF. Se fac cozi, trebuie să frânezi, uneori chiar să oprești. Până pleci, vine altul în spate ce trebuie să oprească. Azi de exemplu am stat în zona parcării unde vând țăranii banane, probabil unul a întors în giratoriu. Nu poți intra cu mai mult de 30-40 cu mașină mică, chiar dacă e gol giratoriul. Au pus și mizeriile alea de borduri care ajută și ele aspectul ăsta.

Și încă DN68A NU are tot traficul ce vine pe LD4. Azi din 3 tiruri din fața mea, doar unul a mers spre Ilia, unde a intrat în benzinărie. Deși se făcuse coadă la ieșirea din nod, la Săcămaș eram doar eu și unul cu o dubă. După ce o să se deschidă și LD3, dacă dă drumul și la cele mari, automat se va muta traficul pe acolo. Nu cred că va mai bate cineva DN7 doar pentru 15km lipsă din A1.

Vom trăi și vom vedea. Tot ce-mi doresc e să-i dea drumul.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

cristi5

#49866
@gruiarew nu poti judeca traficul din coloana. Cand coloana e compacta normal ca la cea mai mica incetinire se sta.

Ca sa iti faci o idee, iesi din coloana!! Opreste odata (in parcarea de) langa giratie si masoara timpul intre doua coloane consecutive, pe sensul spre giratie. Daca stai 2-3 minute acolo vei vedea cel putin o pauza de zeci de secunde intre 2 coloane.

Pe autostrada traficul se rasfira si vor rezulta coloane mai scurte la iesire decat se formeaza pe DN. Dar tot intre coloanele alea ramane timp berechet sa intre altii in giratie.

Nu trebuie sa ne gandim numai la mecanismul intrarii in giratie ci mai ales la pauzele dintre coloane, care lasa timp celor care n-au prioritate.  Noi nu vedem pauzele dintre coloane cand conducem (decat daca suntem atenti la sensul opus, ceea ce in coloana e mai greu, si fluxurile pe cele doua sensuri sunt rareori simetrice).

gruiarew

Corect, dar pot judeca traficul din sens opus. Eu circul la ore nu foarte aglomerate (spre Lugoj joi / vineri seara pe la 22 ajung în Dobra, iar spre Sibiu duminica la prânz). Cel puțin seara, spre Deva de la Ohaba spre Lugoj e o coloană cvasi-continuă. Deși la Săcămaș de cele mai multe ori nu am pe nimeni în față / spate, este imposibil la Ohaba să nu prind pe careva, ori cărăuș, ori TIR, ori coloană. Cum nu depășesc la Coșava în parcarea dinaintea ultimei șicane de pe coborâre opresc și mă pun apoi  în spatele coloanei (ca să nu-i opresc pe toți când fac stânga la Coșava, spre Tomești). Se adună minim 30 mașini, doar de la Ohaba. Nu-i mai adun pe cei ce depășesc orice-ar fi.

Ideea ce doream să o subliniez (că văd că nu se înțelege) e că mi se pare o idioțenie limitarea aia de tonaj, ce va despărți traficul în 3 la Holdea. Câteva zeci de secunde s-ar putea să nu fie suficiente pentru un trafic cât de cât fluid. Că până demarează fiecare rând pe rând s-au dus cele câteva zeci de secunde. Nu suntem toți piloți, mai ai și gură-cască cum îs eu, mai ai și idioți ce trebuie să se înfigă orice ar fi șamd. Și asta provoacă nervi și blocaje.

Și încă o chestie deși n-am vrut s-o spun, dacă-i dă drumul cu limitare, tot vor intra TIR-uri pe LD3 pentru că "liber colegul". Doar n-o să stea 24X7 în parcare la Ohaba să-i cântărească. Cât se lucra la dealul cu lilieci se treceau în draci cu TIR-ul pe DJ706A, desi e limitare de 7.5t la podul peste Mureș.

Să-i dea numai drumul și ne adaptăm pe parcurs.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

istvan78

Cred ca nimeni nu sugereaza ca n-ar trebui deschis lotul, doar ca separarea camioanelor pe DN68A e si complet inutila si va complica traficul la descarcarea de la Holdea. Un mod de a strica un lucru bun, tipic administratiei romanesti...  :(

vancouver

Masura cu camioanele este provizorie. Pana la finalizarea expertizei. Nu exista intentia de a lasa lucrurile asa pe termen lung.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

valil

am atasat un articol din evz in care serbanescu face atac la baioneta la cuc, bineanteles debiteaza si el multe tampenii ! interesant ce zice printre randuri referitor la LD3!
https://evz.ro/razvan-cuc-si-balivernele-sale-autostrada-inexistenta-contracte-reziliate-doar-pentru-televiziuni-incompetenta-si-lacomie.html

dragos76

Un mincinos și el, doar că ceva mai mic. Dacă Cuc zice de 100km, Șerbănescu zice de terminat Biharia-Borș, sau centura Bacău.

miahi

^^Exact, am inchis articolul cand am ajuns la partea cu A7 la Bacau cu livrare in 2019 ...

pasadia

Tine si de A1, chit ca e mai potrivita in alta parte - cei care fac des Deva - Sebes stiu de obiceiul politiei rutiere de a sta cu radarul la supratraversarea DJ705E (Tartaraia) si oprirea apoi la spatiul de servicii de la Pianu. Unde, ca sa nu fie nevoiti politistii sa sara pana in B2, au pus limitari de viteza (pana la 60km/h) si mai monteaza bidoane, fortand traficul sa circule pe o banda, aliniat.

Nu zic, e stupida solutie, dar sunt dispus sa o accept. Ce nu inteleg eu e de ce lasa acele limitari de viteza pe pozitie, constant. Adica soferii ar trebui sa reduca viteza si atunci cand nu sunt politistii in zona, nu exista bidoanele care sa te forteze sa mergi pe o singura banda... E dresit, dragi politisti - puneti macar un sac peste indicatoare atunci cand nu sunteti in zona.

cristi5

#49874
@vancouver tu chiar iei in serios o expertiza de imagine? Fireste ca e o porcarie amanarea traficului greu (daca chiar se va face vreo deschidere, ca eu nu cred, praf in ochi ni s-a mai servit)

@gruiarew. Cand tu spui ca "ajungi din spate", ai spus clar ca nu e "cvasi-coloana continua". Practic parcurgi acea "pauza" dintre coloane pt ca vehiculul tau e mai rapid decat capul coloanei din fata (acel TIR sau caraus)

Or in momentul in care apare o pauza si  de 5 secunde intre coloane un TIR intra lejer in giratie ca doar e mare, n-o sa se urce nimeni pe el.

As fi extrem de suprins daca stand pe marginea DN68A nu gasesti cel putin un interval de  10 secunde libere la fiecare minut (sau in medie 5 astfel de intervale la 5 minute).

@gruiarew si altii din zona: Daca ai posibilitatea sa filmezi DN68A o ora (de varf daca de poate dar nu neaparat) dintr-un punct fix, numar eu vehiculele, coloanele si pauzele. Poate poti face asta cu dashcam-ul.

Asta *nu* inseamna doamne fereste ca sustin limitarea de tonaj. Sustin insa o discutie de despre trafic bazata pe perspectiva unui observator fix, nu a ceea ce vedem de la volan, din coloana.