Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 53 Guests are viewing this topic.

Ionut

E mult prea târziu pentru anularea rezilierii. Era o posibilitate la început, dar acum nu vad cum s-ar putea intampla, din multiple motive.

NGC

#49741
Au asteptat sa vada ce se intampla cu motiunea si apoi au sarit repede cu comunicatul. Ca de obicei, cu semnul exclamarii la sfarsitul titlului. :lol:

Quote
În conformitate cu prevederile contractului, expertiza va dura de 40 de zile.

Ce ziceati zilele trecute domnule PAPAGAL Cuc? Ca deschideti LD3 in 2-3 saptamani? :lol:

NGC

#49742
PiSi 5

@Xenos: Recomand articolele 512, 484 si 718 din NCPC.

In unele situatii, prin exercitarea revizuirii, se suspenda de drept executarea hotararii atacate, adica fara a fi necesara o cerere in acest scop.
In caz ca nici una din acele situatii nu e activa, cererea de suspendare poate fi depusa odata cu depunerea cererii de revizuire, iar termenul de judecata se stabileste astfel incat sa nu treaca mai mult de 10 zile de la primirea cererii de suspendare.

In ceea ce priveste "cautiunea babana", ea este in cazul de fata 14.500 RON + 0,1% pentru ceea ce depaseste 1.000.000 RON, calculata la valoarea obiectului contestatiei, adica peanuts. Valoarea estimata pentru PiSi 5 este 1.834.035.567,66 RON fara TVA.

esendy

Adica 1.848.000 ron e peanuts? 500k eur?

NGC

#49744
Daca te uiti doar la suma asta, pare mult.
Daca pui in context si mai tii cont ca garantia de participare e de 33.500.000 RON, ca garantia de executie e de 10% din valoarea contractului fara TVA si ca in asociere este China Railway 14th Bureau Group Co Ltd, atunci da, vorbim despre peanuts.

NGC

#49745
Am uitat un amanunt legat de anuntul CNAIR de mai sus cu expertiza pentru LD3.

Quote
La începutul acestei săptămâni CNAIR SA a semnat cu Iptana SA contractul de servicii "Realizarea Expertizei Tehnice a lucrărilor de drum proiectate și executate în cadrul contractului "Proiectare și Execuție Autostrada Lugoj – Deva, lot 3 km 56+220 – km 77+361"".

Vedeti cat de detaliat este obiectul contractului acum dupa trecerea motiunii.

Anuntul a fost mascat "pe SEAP" sub denumirea "Expertiza Tehnica a lucrărilor de drum", si nu au dat nici un fel de detalii legate de ce anume se achizitioneaza (caiet de sarcini) sau vreo mentiune despre LD3.

Asta ca sa vedeti de ce sunt astia in stare. ;)

Ionut

Știm foarte bine de ce sunt in stare. Prostia și ticăloșia nu cunosc limite. O expertiză fake e mizilic pe lângă rezilierea contractului la 99%. La SF uri din pix si expertize făcute de Iptana sunt profesori.

cristi5

https://www.g4media.ro/romania-mai-plateste-inca-133-000-de-lei-pentru-autostrada-refuzata-de-cuc-incepe-verificarea-lucrarilor-facute-de-comsa-la-lotul-3-al-autostrazii-lugoj-deva-unde-a-aparut-o-fisura-in-asfalt-luna-tr.html

Quote
Potrivit unui raport întocmit în august de Centrul de Studii Tehnice Rutiere şi Informatică (CESTRIN), subordonat CNAIR, și consultat de G4Media, problemele constatate pe acest tronson de autostradă sunt următoarele:

– valori mari și foarte mari ale coeficientului de umflare liberă

– umflare ridicată a umpluturii din corpul tersamentului

– prezența materiilor organice

– utilizarea unor umpluturi în terasamente care nu sunt bune pentru terasamente sau care sunt folosite fără a fi îmbunătățite

– prezența substanțelor putrescibile

Potrivit acestui raport, probleme sunt și cu scurgerea apelor. ,,S-a constatat că în ciuda înălțimii mari a terasamentului, apa staționară la baza acestuia ajunge înspre partea superioară la nivelul patului drumului. Acest fapt este demonstrat prin prezența unor umidități mari ale umpluturii tersamentului la 1-2 metri sub fundația drumului, sub zona părții carosabile", scrie în documentul citat.



TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Quest

Comunicatul lor de presa devine tot mai detaliat, odata cu trecerea orelor ? ;)
La ora asta scrie si ca "În prima etapă se vor căuta soluții pentru deschiderea circulației cu restricții..."
Common sense will get you far !

adiarc

propun sa cuantificam ( macar ce se poate cuantifica direct,pt ca nedarea in trafic e cea mai mare pierdere de siguranță si economic),efectele catastrofale ale deciziei de reziliere

si am început deja
133.000 lei o expertiza de 2 bani , TOTAL 11.10 : 133.000 ron
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

esendy

Suma asta cu care s-a dat expertiza nu e mizilic fata de valoarea lucrarii LD3? Cum sa te astepti sa expertizezi lucrati de sute de miloane de euro cu 30k eur. E o batatie de joc!

Ionut

Pai nu expertizezi nimic. Doar inventezi din pix niste chestii. Ce mare smecherie. Nici nu trebuie sa coste mult. Cat sa coste niste carote luate din teren si o compunere cu poze?!...

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

gruiarew

Las' că se deschide de Moș Crăciun. S-a dat drumul la A1 la Sebeș? Știe careva?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis