Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 63 Guests are viewing this topic.

NGC

Supervizare Autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 5 - Curtea de Arges - Pitesti km. 92+600 - km. 122+950

Ofertantii:

1. CONSITRANS
2. Asocierea VENTURO INVESTMENT S.R.L. - AMBERG ENGINEERING SLOVAKIA S.R.O. - AE DOZORING S.R.O.
3. Asocierea EGIS INTERNATIONAL S.A.S. - SEARCH CORPORATION S.R.L. - ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA S.R.L. - METROUL S.A.
4. Asocierea K-BOX CONSTRUCTION DESIGN S.R.L. - SALFO & ASSOCIATES S.A.


horatiu.cosma

^^^
Cum sa devieze retele fara PT si fara AC  :lol:? A venit "iarna" cam repede anul asta.

Ionut

Am explicat cum e cu OS3 pentru Ziare.com. Au luat si o reactie de la Serbanescu, din ce vad.

CNAIR nu stie inca de ce se crapa autostrada dintre Cunta si Saliste, desi a avut 5 ani pentru a afla

"Acea portiune de autostrada este monitorizata permanent. Acum a aparut o fisura de vreo 80 metri lungime care afecteaza trei benzi (pe sensul de mers de la Saliste spre Cunta - n.red.) cu o tasare intre 7 si 9 centimetri. S-a facut o inspectie vizuala acolo. Si in urma celor descoperite, s-a luat masura colmatarii (umplerii - n.red.) fisurii si a refacerii planeitatii (adica se va turna asfalt). Sigur ca e nevoie, acolo, de o expertiza de profunzime, care sa ne arate de ce se produc aceste tasari si fisuri. Stim deja ca terasamentul isi pierde stabilitatea. Dar avem nevoie de expertiza care sa ne spune clar si de ce se intampla asta.

Si am tot incercat sa facem aceasta expertiza. Am lansat vara trecuta doua licitatii ca sa selectam experti, dar nu s-a prezentat nimeni la ele. Cel mai probabil, se tem sa nu descopere cine stie ce defecte si sa intre in conflict cu societatea care a construit acolo (Salini Impregilo - n.red.). :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: [Auzi, se tem niste TERTI care nu au nicio treaba cu lucrarea sa vada ce e acolo. :lol: E pretul prea mic, BĂ CRETINILOR!]

Acum se pregateste documentatia pentru lansarea unei noi licitatii pentru expertizarea intregului segment de drum. Daca nu se va prezenta nimeni nici de aceasta data, luam in calcul si o incredintare directa a contractului de expertiza :lol: :lol: :lol: (cum am facut cu IPTANA SA pentru lotul 3 al Autostrazii Lugoj-Deva)", a precizat Alin Serbanescu.

Gasiti si ce-am declarat eu pe Ziare.com

Xenos

@Quest, NGC: tocmai faptul ca instanta POATE suspenda executarea arata faptul ca aceasta cale de atac, permisa pt motive foarte restranse si respinsa de regula ca inadmisibilă tocmai pt depasirea acestor motive legale, nu suspenda in sine nimic si se poate semna contractul fara probleme! Suspendarea trebuie ceruta si dispusa numsi pentru motive temeinice si cu o cautiune babana. Revizuirea se judeca la ICCJ numai pt motivul pretinsei contrarietati intre 2 hotarari definitive, in rest totul in aceasta materie se opreste la  CAB. Ar fi un precedent extrem de periculos sa se astepte solutionarea revizuirii desi nu s-a dispus suspendarea, ar invita la abuz in cazuri similare.

adrian sibiu

#49729
Salutare tuturor astăzi am trecut in graba si am remarcat un excavator care a înaintat cu săpătura pe aliniamentul autostrăzii.
(GPS)

Powered by API/PUM imgur uploader

Liviu_udr

Îl tot văd pe Cuc la TV, se uită foarte atent, oare analizează LD3???

Cuneo

Cucu a zburat, sperăm să fie de bun augur pentru lotul 3!  :D

alexa_adrian2001

Exact la asta ma gandeam si eu ...  :o

MarcoPolo

Sa speram ca este intra-adevar de bun augur pt LD3.
Desi eu aveam mari sperante ca sa se deschida chiar inainte de alegeri.
Sa vedem daca avem guvern si ministru nou cu cohones pana atunci.

Ionut

Visati cai verzi pe pereți. Cancerul din CNAIR este mai puternic ca niciodată. Nu se va deschide LD3 prea curând.

mircea

Citiți de ani de zile forumul și totuși sperați la miracole mai mari ca a doua venire a Iisus. Apreciez doza de optimism :lol: . Cuc era ultima persoană care trebuia să plece din scaun pentru a da drumul la circulație pe LD3. El pur și simplu punea ( recunosc că e un sentiment plăcut să vorbesc despre el la timpul trecut, chit că mai are interimat) semnătura finală pe orice bazaconie îi era vârâtă sub nas de la CNAIR. Și-a dat seama foarte târziu că-i luat pe post de gupiț de "subordonați" și a început să bage placa "CNAIR și suveranitatea".

pasadia

In plus Cuc era cel cu deschiderea in 2 săptămâni, cum se termina expertiza. Scarlat sau Ioniță nu au zis asta, nu o să facă asta. LD3 va sta închis și anul viitor...

MarcoPolo

Pai nu asa, mai! Sper sa vina un ministru puternic, cu cohones, care sa starpeasta caracatita din CNAIR!
Tocmai de aia va dura mai mult sa deschida LD3 decat daca ramanea Cuc, care avea interes electoral.
Asa trebuie intai anticipate, format un guvern capabil, reformat CNAIR,... Un an ca nimic...
Dar asta e off-topic, deocamdata speram sa nu se degradeze prea tare LD3 peste iarna.

marinluigi

Atasez aici informatie de ultima ora: incepe expertiza pe LD3. Iptana se ocupa.

« începutul acestei săptămâni CNAIR SA a semnat cu Iptana SA contractul de servicii "Realizarea Expertizei Tehnice a lucrărilor de drum proiectate și executate în cadrul contractului "Proiectare și Execuție Autostrada Lugoj – Deva, lot 3 km 56+220 – km 77+361"".

Valoarea contractului este de 133.200 lei fără TVA.

În conformitate cu prevederile contractului, expertiza va dura de 40 de zile.

În baza acestei expertize vor fi identificate soluțiile tehnice de remediere a neconformităților identidicate pe lotul 3 al autostrăzii Lugoj – Deva.   «


http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/început-expertizarea-lucrărilor-de-pe-lotul-3-al

carutasul

Fără prea mare legătură cu realitatea, din punct de vedere strict juridic/teoretic, există posibilitatea să anulezi rezilierea ? Mă rog, probabil nici Comsa n-ar mai vrea acum, dar de curiozitate...