Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 57 Guests are viewing this topic.

Quest

#49650
Mereu am apreciat vigilenta cocorilor. Sa vedem ce termen de realizare va avea expertiza asupra lotului LD3, si mai ales daca verdictul va fi sau nu va fi 'dare in trafic, lucrarile din zonele afectate se pot face ulterior'.
Common sense will get you far !

Ionut

Iptana este sclavul CNAIR. Iptana va zice exact ce vor butonistii CNAIR. Adică va scrie ca lotul e varză și ca trebuie demolat în zonele X și Y. Iar pe "expertiza" asta se va "fundamenta" decizia dezastruoasă a rezilierii contractului.

De deschidere nici vis.

alin2pas

Îmi pare rău, nu am cunoștințe în domeniu, dar CNAIR poate alege singură firma care face expertiza sau aceasta trebuie aleasă cu acordul Comsa? Având în vedere că sunt sume mari în joc și nu cred că va accepta Comsa să le piardă așa ușor, aceasta nu poate cere o contraexpertiză în cazul în care CNAIR decide unilateral ca expertiza să fie făcută de IPTANA? Eu am impresia că fără demolări nu pot justifica rezilierea contractului, iar demolarea lotului în anumite puncte nu va fi posibilă fără o decizie în instanță, iar aceasta va duce la amânarea deschiderii lotului la sfântu' așteaptă.

florin74

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000890923&id_inst=2

Apelul Comsa la decizia Tribunalului Bucuresti privind ordonanta presedintiala (cu Raiffeisen).

Xenos

Quote from: Ionut on October 04, 2019, 08:53:19 AM
Iar pe "expertiza" asta se va "fundamenta" decizia dezastruoasă a rezilierii contractului.

Oricum instanţa va digera greu chestia asta în care întâi reziliem şi apoi facem probe pro causa ca să justificăm rezilierea...pare cusut cu aţă albă.

Quest

Daca totul e politic, iar IPTANA asculta de CNAIR, Compania la rindul ei ascultind de MT, atunci sa asteptam data de joi 10.10.2019 ptr votul Motiunii din Parlament. Daca motiunea trece Guvernul cade si, mira-m-as Compania sa nu se adapteze noii conjuncturi (...) si nu sugereze expertizorului un raport din care sa rezulte obligativitatea demolarii portiunii cu crapatura de la Holdea (ca argument forte la rezilierea contractului cu Comsa), dar care tronson NU face parte si nu afecteaza zona circulabila, adica LD3 sa poata fi dat in trafic. Solutie rabinica, ce impaca pe toata lumea ?
Common sense will get you far !

Io

Cred ca e tirziu pentru o impacare cu toata lumea acum. Cu noi soferii/societatea nici vorba, cu Comsa dupa ce le-au dat iama in banca sa execute SGB-ul nici atit, sint cu cutitele pe masa.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

alin2pas

Nu știu dacă mai este o cale legală să anuleze rezilierea unui contract, mai ales la atâta timp de la reziliere. Eventual să se îndrepte CNAIR și MT (cu următoarele conduceri) împotriva celor care au reziliat abuziv contractul, dacă e posibil.

Quest

Oameni buni, eu n-am spus ca Contractul cu Comsa poate intra intr-o procedura de anulare a rezilierii (?!), ci ca functie de ce va aduce data de 10.10, s-ar putea ca doar acea portiune de la Holdea sa fie demolata, restul din LD3 urmind sa fie dat in trafic, sa scada presiunea publica... In instanta lucrurile merg mai departe.
Common sense will get you far !

horatiu.cosma

Atata timp cat cancerul din CNAIR e tot acolo, schimbarea politica nu va face mare branza.

adrian sibiu

Salutare va aduc la cunostinta ca astazi pe o ploaie mocaneasca constructorul lotului 1 lucra cu mai multe utilaje .Azi nu am poze.

luc

#49661
"Expertiza este spre finalizare. Cum s-a finalizat, deschidem lotul. Deci, e o problemă de, aş spune, două săptămâni pentru a deschide lotul 3", a spus Cuc, potrivit Agerpres. ,,Fisura s-a extins. Deci, aş spune că am avut dreptate prin deciziile pe care le-am luat la nivelul companiei (CNAIR) şi la nivelul ministerului (Transporturilor, n.r.). Vom da drumul traficului pentru că odată finalizată expertiza, vom avea volumul lucrărilor care trebuie făcute pe acest lot", a explicat Cuc.

https://www.g4media.ro/cuc-sustine-ca-in-doua-saptamani-deschide-circulatia-pe-lotul-3-al-autostrazii-lugoj-deva-pe-care-refuzase-sa-l-receptioneze-acum-o-luna-pentru-presupuse-erori-majore-in-constructie.html

Îl mai crede cineva?

Ionut

Dar ce legatura are expertiza cu inaugurarea? :lol:

cristi5

Mai amanam un pic si hop, iesim cu ea de alegeri...

luc

Dar ce legătură are fisura din afara părții circulabile cu restul lotului...

E de remarcat condiționalul optativ din declarația lui  "aș spune că am avut dreptate..."  Pare ca nu mai  e așa sigur pe el. Gogule probleme, Gogule?