Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 30 Guests are viewing this topic.

alecu26

blocajul cu piatra bruta in fundatia autostrazi e solutie clasica. Se poate plimba apa pe acolo cat vrea. Sau ce credeti ca a facut UMB de exemplu in mlastina de la nod de la Nadasel?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

paulmare

da aia clar perna de piatra sparta - ii ultraclasica

dar vorbim de chestia asta de aici - colmatata deja, nu se compara cu tuburile lui aktor care sunt puse pe directia de scurgere a apei si care nu sunt "inecate"
https://i.imgur.com/iYPTtirh.jpg

adrian sibiu

Buna seara tuturor pasionatilor de infrastructură din Romania vreau sa va aduc la cunostinta ca antreprenorul lotului 1de pe Pisi aproape si-a delimitat întreg lotul de la Selimbar pana la Boita. Pasarelele mi au ciripit ca au facut inclusiv prospectiuni si foraje in zona podurilor și a pasajelor de pe lot.O sa incerc sa aduc si ceva dovezi din teren .

alecu26

Pai cam trebuia terminata proiectarea pe vremea asta...asa ca prospectiunile sa fie gata era necesar si obligatoriu. La proiectarea de detaliu nu faci studii cu IGR.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alex8



gruiarew

Hai că-i bine. Probabil au pierdut pixul de au venit cu ruleta. Eu zic să avem răbdare. Poate merge crăpătura spre Margina și se rezolvă de la sine porțiunea cu tunele. Că tot se dorea debleu.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

cristi5

#49567
Acolo sunt sigur doua placi tectonice. Se vor forma curand doua continente separate. Acum se explica totul, Cuc vrea sa fie singurul ministru care a ctitorit un continent.

De-aia se uita la crapatura ca la sfintele moaste in loc s-o repare naibii. Fireste ca cu cat o repara mai tarziu cu atat va fi mai scumpa reparatia. Dar i se rupe, ca se va repara de la buget, nu din buzunarul lui. La fel cu cheltuielile de judecata, despagubirile...


catalinmz

@rocklee - dar nu îmi vine sa cred ce constructor varză e CNAIR. De când e crăpătura acolo nu fac altceva decat sa o măsoare. E lotul CNAIR acum, sa o repare! Fie vorba între noi, știm ce avem acasă - un CNAIR unde se încasează salarii astronomice ca să producă hârtii sau niște poze. De frica CNAIR ne-am opus rezilierii contractului cu COMSA (ei ar fi fost obligați sa repare sub garanție și probabil ar fi reparat). În schimb suntem mințiți de CNAIR și de Cuc - în loc de autostradă primim niște poze și promisiuni neonorate.

wifi

Ce sa mai spunem de lotul doi. De cand s-a reziliat LD2 au trecut ani. Pe ala nici macar nu-l masoara cu pixul.

adiarc

genul de neconformitate numa buna de reparat in garantie....pe banii constructorului...si care probabil ar resimtii "bine" si vibratiile traficului.....dar NU...niste tampiti au tinut neaparat sa se asigure ca se cheltuie banii contribuabilului
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rocklee

catalinmz....eu am pus doar niste poze .....pentru ca ...voi sa va dati cu parerea.... si sa se traga concluzii ...

:) :)

Goldmund

Nu am mai intrat pe aceste pagini de doua saptamani(nu am vrut sa-mi fac nervi), iar acum eram aproape sigur ca promisiunile lui Cuc din august se vor adeveri, iar LD- L3 e gata pentru a fi dat in folosinta. Cand colo, astia sunt tot la masurat crapaturi - e ireal! Eu nu pot sa-mi exlic cum oamenii astia din CNAIR ar rezista fie si o zi pe o pozitie similara, intr-o alta tara din UE, blocand astfel tot traficul pe o autostrada si pe care l-ar fi impus(traficul european!) pe drumuri judetene...iar saptamani la rand ar fi masurat cu ruleta doar crapaturi din santuri si portiuni de autostrada care oricum nu ar circula nimeni inca cativa ani de-a cum incolo(din lipsa a doua tuneluri, si ele intarziate ani de zile din aceeasi cauza: somnul ratiunii naste monstri, CNAIR)


JohannDB

Din articol/"Turnul Sfatului"....."""""Secțiunea I măsoară 14,15 km lungime, dar în prezentul contract semnat cu Porr Construct SRL au fost cuprinși doar 13,17 km (de unde și numele lot 1 al secțiunii I)."""""
    Până aici bine și mai...puțin bine, pentru că : (tot din articol)""""Restul de 0,98 km din secțiunea I fac obiectul unei licitații separate, ce urmează a fi lansată, cel mai probabil, împreună cu cea de proiectare și execuție a secțiunii II (Boița – Cornetu)."""" Așa să fie ??........................Oare unde am mai văzut asta ?? Gilău "redivivus" ??  :hm: :hm: :hm: :hm: :hm: :hm: :hm: