Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 49 Guests are viewing this topic.

GDPR

Quote from: adrian rosca on September 19, 2019, 06:21:10 PM
Dupa cum stiti, in data de 06 septembrie Comsa a obtinut prima hotarare de suspendare a executarii SGB (nr. 2434). In data de 16 au obtinut-o si pe a doua (nr. 2483), de data asta fiind si BCR-ul parte in proces in calitate de parat

Asteptam si cea de-a treia cu Reiffeisen-ul, termenul e azi, dar decizia inca nu s-a publicat.

Tip solutie: Respinge cererea
Solutia pe scurt: Respinge cererea de ordonanţă preşedinţiala ca ramasa fara obiect. Cu apel în termen de 5 zile de la pronuntare. Cererea de apel se depune la Tribunalul Bucuresti-Sectia a Vi-a Civila. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 19.09.2019.
Document: Hotarâre  2628/2019

JohannDB

#49546
Iar la Holdea.......









Powered by API/PUM imgur uploader

..........Breteaua de racord cu giratoriul Holdea, este în extrema dreaptă.... De la bretea sunt (la capătul "de jos" spre Ohaba) până la locul începutului de "falie" trei benzi ca lățime (două benzi pe sensul spre...Margina și o bandă plus cca 3 metrii din sensul Holdea-Ohaba).... plus o zonă mediană (zona dintre sensuri).....
    Se putea circula pe zonă.... Și chiar de-ar fi să foreze pentru piloții de sprijin de adâncime, au tot locul pe sensul spre Ohaba, ce nu este folosit în cazul în care s-ar circula, pentru că "împărțirea pe sensuri începe cu vreo 25 metrii mai jos de locul începutului de fisură, din "aval"....






...........Aici în dreapta este începutul crăpăturii la cca 1m până la dunga albă dintre banda de urgență și banda unu....



....... Și aici cum este gestionat spațiul de intrare "pe coborâre" spre Ohaba/Grind... Începutul crăpăturii/faliei holdene este la vreo 25 metrii dreapta, în spate.....
Powered by API/PUM imgur uploader

gruiarew

#49547
Întrebarea ce se pune acum e cât de groase aveţi degetele :) Oricum măsurătoarea / proba / poza nu poate fi luată în calcul deoarece aţi folosit un dispozitiv neomologat.  :lol: :lol:

Între timp eu am venit orbeşte de la Sibiu (ploua şi nu se vede nici un marcaj pe DN68A). Am avut noroc cu două TIR-uri de Serbia. S-a mers liniştit cu 40km/h. Uraa!
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

tom_sawyer

Autostrada "muzeu" Lugoj – Deva: CNAIR contractează săptămâna aceasta expertiza pentru lotul cu fisură – surse

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) contractează în această săptămână serviciile de expertiză pentru lotul 3 din Autostrada Lugoj – Deva, unde a apărut o fisură deşi nu a fost deschisă circulaţia, au spus pentru ECONOMICA.NET surse oficiale. Acestea estimează că expertiza ar urma să fie finalizată în noiembrie.

Responsabilii de la Drumuri au ales să contracteze serviciile de expertiză prin încredinţare directă, deoarece în varianta organizării unei licitaţii, procedura ar fi durat mult mai mult, au explicat sursele noastre.

Expertiza urmează să fie realizată de către IPTANA, fost institut de proiectare al statului român.

economica.net

voicul

Dar cuC ii da drumul la final de septembrie!

Sursa: foarte credibila - chiar gura lui cuC (nu are cum sa se cace singur in propria gura)!

cristi5

#49550
Ce ma "distreaza" e ca stau si se uita la craptura lui peste, si spera din tot sufletul sa se agraveze, in loc sa intervina cat e la stadiul de mica fisura. Fireste, in loc sa intervina *dupa* ce au dat drumul la trafic.

Asta e logica CNAIR, anti-cetatean si anti-constructor.

Si chiar nu vad cum o fisura de 20m poate justifica o reziliere de 21 km. Sunt curios ce instanta va cumpara povestea asta.

paulmare

^ acolo la degetzelul acela neomologat, poate nu piloti si zid, dar daca onor cnair nu a vrut sa puna ea degetzelul in locul lui johanndb si sa zica comsa uite fisura, rezolv-o pe garantzie, nu e trafic acolo, foreaza, sprijina cu zid  - zi-ne ce vrei sa faci dar rezolva fisura, la fel si la izvoarele lui rocklee, si la fel unde sunt lucrari neterminate sau care clar sunt subdimensionate gen rigole santuri etc 
In loc sa ceri la iptana sa iti proiecteze o groapa sa tii totul inchis sa ascunzi ca motanul mizeria sub pres

Lotul e departe de a fi perfect, si contractual cnair de vreme ce comsa a cerut receptia - putea face mega anexa cu pozele lui quest si gruiarew si rocklee si sa zica ok in 15 zile curatati rigolele de peturi si ambalaje de mancare, si in 30 de zile terminati rigole camine camere de tragere ce mai e, le mai dai un pic de timp pentru lucrarile mari gen fisura sau apa de la terasamente

de ce naiba au reziliat ??? in loc sa ii puna pe comsa sa termine si sa repare pe garantzie toate defectele - e departe de a fi un lot perfect

wifi

@gruiarew este masuratura digitala. Digital vine de la deget  :lol:
Deci a fost nevoie de o luna si jumatate ca sa priveasca de sus o crapatura si va fi inca o luna buna, cel putin, sa fie studiata de experti. Arata asa ca la tunele de pe lotul vecin, timpul trece, lumea asteapta  >:(

stan_alex

#49553
Uitati pe unde a aparut "Autostrada Muzeu" + ceva comentarii despre CNAIR.
upload


Quest

Multumim tom_sawyer. Ar fi interesant de aflat daca Iptana va pune eliminarea crapaturii de la Holdea tot printre lucrarile ce pot fi facute chiar si dupa darea in trafic a lotului (avind in vedere ca zona crapaturii e in afara tronsonului circulabil), sau avem o prima situatie de lucrare fara de care darea in trafic nu e posibila.
Common sense will get you far !

rocklee

am vrut sa specific un lucru inportant :).....la ultima mea vizita pe lotul 3 ....care a fost in intervalul de timp ....dintre preluarea bretelelor de la ILIA ....si rezilierea lotului .....POT SA SPUN CA ....COMSA  ....a curatat peste 80% din rigole si gardurile in cea mai mare parte erau remediate .....

dar nu am ...mai specificat acest aspect ...pentru ca au facut  cei de la ADEVARUL....UN REPORTAJ SI UN FILMULET PE ACEST SUBIECT ....si am considerat ca este irelevant sa spun acest lucru ....

Iar acel izvor nu este a lui ROCKLEE... acum acel  IZVOR ....problema ...este al CNAIRului....pe care se vede ca il omit si ei... :o 

dr4qul4

Acel izvor a ramas singura problema adevarata a acestui lot? Pentru ca gardurile si santurile sunt nimicuri, iar crapatura se poate rezolva si in deceniul urmator.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cristi5

#49557
Gata @rocklee, la Grind e izvorul tau, asa cum dealul e al liliecilor :)

A explicat @AlexV ca acolo au pus multa piatra sparta in terasament (solutie similara cu groapa OS3 daca bine inteleg) deci terasamentul nu ar trebui sa fie in pericol acolo.

paulmare

^ la os3 (ma rog, nici acolo nu intzeleg de ce nu au lasat firma sa rezolve, si au reziliat in loc sa ii puna sa rezolve) - au fost niste transee drenante umplute cu piatra- dar apa de sub corpul autostrazii avea unde sa se scurga
Aici - pare destul de plata lunca muresului - parca mai trebuie ceva cel putin canale de drenaj

alexV

daca e panza freatica, atunci unde s-o scurgi? ramane piatra in fundatia autostrazii, si aia e.
La A10 lot 2 la Aktor, unde au 100 de podete tubulare si panza freatica la un genunchi adancime, tot asa: piatra sparta sub podete, si gata.