News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Scarlat și ceva directori de sub el. Am înțeles că au fost și oameni normali la cap care nu au semnat.

florin74

Scarlat obligatoriu
Apoi ierarhic in jos. - Director Infrastructura rutiera, Director Autostrazi, sef UIP, si responsabil contract. Aici poate nu au semnat toti.
Dar cei de la juridic sigur trebuie sa fi dat cu batut pe instiintare. Deci directorul general sau cine ii tine locul acolo. Ca e plin de delegari

paulmare

^ nu se poate afla ce a cerut comsa ??
ma indoiesc ca au cerut anularea rezilierii, orice zicem noi ca "merge si asa", sunt lucruri mari de facut pe garantie, nu doar ravene si garduri si decolmatat santuri, nu cred ca fac astia prostia sa duca la capat contractul si garantia dupa ce le-a facut asta asa cadou

daca isi iau banii de garantie inapoi, si claimuri etc - cu ce bani va plati cnair pe cineva sa rezolve problemele ? daca acum nu s-au gasit pentru ecoduct

GDPR

Comsa isi cere banii din SGB inapoi, plus bani pe lucrari suplimentare si claimuri. Nu va amagiti ca se va anula rezilierea si isi vor strange mainile. Poate cu menghina.

adrian sibiu

Comsa a avut deschidere maxima in a finaliza acest lot dar idiotii din cnair au facut tot posibilul sa nu se întâmple așa.Nu cred ca se va anula rezilierea,Comsa are mai mult de câștigat prin reziliere.

NGC

Quote from: Ionut on September 13, 2019, 06:34:55 AM
@NGC, stii ce obiect are noua ordonanta presedintiala? Adica mai exact care sunt capetele de cerere.

Noua ordonanta este pentru garantia de retinere, conform art. 14.3 alin. (c) din conditiile speciale de contract valabile pentru acest contract, adica 5% din valoarea de atribuire. La BCR e garantia de executie de 10% din valoarea de atribuire.

Quote from: florin74 on September 17, 2019, 10:01:43 AM
Hai ca incepe sa vina si nota de plata. NGC, oare ce sa fie, factura de penalitati a CNAIR anulata, sau claimurile COMSA?

Nu am apucat sa aflu azi, dar fac o exceptie si spun ce zice "gura targului", respectiv ca ar fi vorba despre factura de penalitati.

simotm

Daca Comsa vrea sa dovedeasca cine are intr-adevar dreptate si ca orice decizie de genul rezilierii se ia dupa reguli comune (nu dupa cum canta vreo "pasare" a codrului romanesc care, de la distanta asta, parca incearca sa se razbune pe cineva) nu vad de ce nu ar cere anularea rezilierii. Intr-adevar, ar primi mai multi bani din cauza rezilierii, dar abia peste cativa ani...
Ce mi se pare ca la alba-neagra, e schimbarea de la o zi la alta a pozitiei legata de deschidere : cand eram pregatiti de taiat panglica (chiar si cu lopetile pe lateral inca la lucrari neterminate) brusc apare rezilierea si informatii legate de alte lucrari neconforme care pana atunci erau ok.
In final, cand se va deschide, nu va mai crede nimeni ca se va intampla (dupa atatea incercari esuate) si nu se mai prezinta nimeni din public.

NGC

PiSi 5

Pana mai "reevalueaza" ei pe ici pe colo, au mutat termenul pentru evaluarea ofertelor. Acum este 15.10.2019. Reamintesc ca pana la urma a castigat ASTALDI.

Ionut

Deci 100% se poate semna cu Astaldi, da? Ca mai dau info prin presa, nu vreau sa spun prostii.

NGC

Nu se poate inca semna. Mai trebuie descalificata asocierea condusa de CHINA RAILWAYS si emis un nou raport al procedurii.
Si sa nu avem vreo surpriza cu certificate fiscale. Glumesc! :D

tom_sawyer

Zice azi Viorica:
QuotePentru secțiunea 3 - Cornetu – Tigveni estimăm că la sfârșitul acestei luni va fi gata documentația de atribuire a contractului.
gov.ro

Cu studiile geo suplimentare cum a ramas, dupa ce s-a anulat licitatia? In tabelul-sinteza spune ca urma sa le achizitioneze prin negociere directa. Avem ceva informatii?

cristi5

#49361
@simotm

Garantia costa bani. Prin reziliere Comsa *castiga* acei bani. De ce sa ceara anularea rezilierii? Ia-ti adio! Nici daca plateste CNAIR toate facturile restante, fac aditional pt ecoduct (ups, aditional la ce, ca nu mai e contract), platesc ecoductul, anuleaza factura de penalitati... si nici daca dupa toate astea se duc la Comsa in genunchi cu un buchet mare de flori. Gata, e pa.

"Banii mai tarziu". Fireste ca daca Comsa primeste banii mai tarziu ii primeste cu dobanda, cheltuieli de judecata, si alte despagubiri.

Problema sunt doar garantiile financiare ca alea afecteze rating-ul de credit ale companiilor din consortiu. Dar daca reusesc sa le blocheze in instanta, e un pas inainte si pt credit.

Cat despre du-te vino la deschidere, ce-ai fi vrut sa zica Cuc? "Ii fentam sa ne dea nodul Ilia apoi reziliem"?

Normal c-a trebuit sa joace teatrul deschiderii ca apoi sa zica wow ce probleme galopante de calitate.

Era foarte clar ca dupa reziliere nu va semna nimeni in CNAIR nicio deschidere. Nici nu are sens juridic, cum sa deschizi ceva ce ai zis ca nu-i bun cand ai reziliat? Poate dupa ce mai uita lumea, mai facem o expertiza, eventual dupa aia.

paulmare

^ asa cred si eu
cnair nu cred ca are bani acuma de groapa expertize etc - cred ca isi dau seama pana si ei ca isi va lua comsa banii prin executor (si ala are comisioane oho plus dobanzi penalitati etc ) indiferent ce zice cuc sau alt politruc
asa ca (imi dau cu parerea) o sa ramana muzeu multa vreme pana cand 'hotararea judecatoreasca raman definitiva' bla bla bla, o sa mai alimenteze si cnair niste case de avocatura de-ale lor sa mai traga de timp

si muzeul ld3 cu ravenele si problemele mari de acum se va degrada mult mai rau, decat sa fi fost sub trafic, iar comsa pusa sa rezolve ravene santuri taluzuri izvoarele lui rocklee ce neconformitati or mai fi fiind, sub trafic, daca a cerut receptie si a zis ca se poate da drumul


cristi5

#49363
Stai asa, procesul in instanta e una si deschiderea e alta.

Daca vine la putere in CNAIR o factiune (ca sunt multe) care anuleaza penalitati, platesc facturi restante, atunci isi reduce si Comsa pretentiile in instanta, se mai detensioneaza situatia. Dupa detensionarea situatiei se poate deschide, deoarece calitatea nu mai e un argunent in instanta.

Dar
- legal nu vad cum pot plati ecoductul decat in instanta. Nu pot aditiona un contract reziliat. Comsa nu poate factura fara contract, etc
- garantia s-a dus, chiar nu vad cum se mai poate recupera

Apropo, zicea Horatiu mai sus ca Hill nu au indeplinit ordinele CNAIR chiar inainte de reziliere. Pai si Hill pierde bani prin reziliere pt ca ei trebuiau sa supervizeze lucrarea in garantie. Care garantie?

A fost o mare mare tampenie cand Hill a zis (daca e adevarat) ca nu recomanda receptia pe motive de garduri. Acum e prea tarziu. Si pentru noi, si pentru ei.

cristi5

#49364
Vorbea cineva de blocat giratia Holdea pentru o manifestatie. Nu trebuie blocata. Trebuie deblocata. Sunt niste NJ in plus acolo. Fara manifestatii. Pasnic.

Hint hint hint

Quote from: Cristi N on September 17, 2019, 10:49:49 PM
Un mic update legat de tronsonul Bucuresti - Ploiesti.
- Toate iesirile de urgenta au fost blocate cu parapete metalice si intre timp la Gruiu pe sensul spre Ploiesti deja l-au rupt localnicii.