Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 21 Guests are viewing this topic.

lautaxi

Da se pare ca totusi nu se da drumul la Soimus-Simeria-Veche numai dupa sarbatori din cauza zapezii si a faptului ca ar mai fi de lucru ceva in zona Simeria Veche...( am vb mai devreme cu cineva de incredere)

lucian252012

"Coridorul IV (n.r. autostrada Constanta-Bucuresti-Pitesti-Sibiu-Nadlac) va fi gata in 2016, iar Sibiu-Nadlac va fi gata in 2014. [...] Cred ca la sfarsitul lui 2013, inceputul lui 2014 vom putea avea un constructor pe tronsonul Sibiu-Pitesti", a declarat intr-un interviu pentru Agerpres, directorul CNADNR, Mircea Pop. Pentru anul 2013, Pop a precizat ca bugetul de investitii al companiei pe 2013 urmeaza sa se cifreze la 1,4 miliarde lei, din care o mare parte sunt destinati platilor pentru lucrarile efectuate in 2012.     

"Coridorul IV (n.r. autostrada Constanta-Bucuresti-Pitesti-Sibiu-Nadlac) va fi gata in 2016, iar tronsonul Sibiu - Nadlac, de care se vorbeste atat de des in ultima vreme, in 2014, cu toate intarzierile si problemele de pe acest tronson. Pe tronsonul Nadlac - Arad, cel reziliat, vom avea un constructor in martie 2013, cel mai probabil, iar tronsonul Sibiu - Deva va fi gata undeva in vara anului 2013", a declarat directorul CNADNR, Mircea Pop intr-un interviu pentru Agerpres.

Executia Autostrazii Sibiu-Pitesti, din 2014

Tronsonul de A1 Sibiu - Pitesti "se va face cu fonduri europene. Acum, documentatia realizata de noi este la JASPERS, organismul de asistenta european pentru astfel de proiecte, pentru a fi verificata astfel incat sa puteam realiza studiul de fezabilitate necesar pentru a obtine finantarea. Cred ca la sfarsitul lui 2013, inceputul lui 2014 vom putea avea un constructor pe acest sector extrem de important", a mai precizat Pop.

El a mai aratat ca, printre problemele cu care se confrunta acest proiect, se numara si multitudinea de avize de mediu, avand in vedere ca autostrada trece printr-o zona cu 22 de obiecte protejate Natura 2000.

Referitor la autostrada Comarnic - Brasov, directorul CNADNR a declarat ca in decembrie 2013 ar putea lansa licitatia de executie, daca va exista interes din partea bancilor, proiectul fiind unul realizat in concesiune, si daca va fi un consultant in martie-aprilie 2013.

6,5 km de autostrada A3 intre Centura Capitalei si oras, gata in doi-trei ani

In plus, Pop a declarat ca portiunea de 6,5 km A3 de la Centura Bucuresti si pana In Capitala ar putea fi gata undeva in 2015-2016.

"In martie 2013 vom avea toate terenurile predate, stiti ca au fost probleme mari, litigii, legate de exproprieri. De la momentul predarii terenurilor, undeva in doi ani - trei ani va fi gata si aceasta portiune", a declarat seful CNADNR.

1,4 miliarde lei pentru investitii in 2013, din care 500 milioane reprezinta plati pentru lucrari realizate in 2012

Referitor la bugetul institutiei pe anul 2013, Mircea Pop a precizat ca o mare parte din banii alocati pentru investitii in anul urmator vor reprezinta palti pentru lucrari executate in 2012.

"Avem un buget de investitii de 1,4 miliarde lei, din care insa 500 milioane de lei reprezinta plati pentru lucrari realizate in 2012. Anul viitor vom putea finaliza centura de Nord, pe o portiune de 11 kilometri intre DN 7 si DN 1 A, centura Cluj Est si Centura Suceava. Proiectele pe fonduri europene vor lucra in viteza maxima", a spus Pop.

Dezapezirea pe 2012-2013: 250 de milioane de lei

In ceea ce priveste fondurile pentru dezapezirea drumurilor in iarna aceasta, seful CNADNR a precizat ca suma este aceeasi ca si in 2011.

"Anul acest vom avea cam aceeasi suma ca si in 2011. Este vorba despre 250 milioane de lei, chiar putin sub anul trecut, cand am cheltuit 277 milioane de lei pentru deszapezire. Este un subiect in voga sa zic asa. Insa inainte de a arunca cu cifre astronomice, trebuie sa realizam ca este posibil sa nu platim nici macar aceasta suma, daca vremea ne ajuta. Cifrele vehiculate prin presa erau maximale, adica plafonul maxim de cheltuieli admise, avand in vedere tiparul iernii din Romania nu se plateste niciodata valoarea maxima a contractelor, ci lucrarile efectiv derulate", a mai declarat directorul CNADNR.

Ionut

Mda, declaratii de Mos Craciun ale lui Pop. Daca se incepe la final de 2013 cum va fi gata in 2016 Sibiu-Pitesti?! Daca se face, asa cum speram cu totii, din fonduri europene, banii vor veni pe ciclul nou (din 2014). Ar trebui sa mearga la sigur si sa faca licitatiile din timp... astfel incat sa se inceapa in 2014 si sa se termine in 2016. Sincer nu le dau nicio sansa. Sper sa ma insel... insa chiar de data asta nu sunt optimist.

ciprebbe

1.4 mil ron  adica 311 mil euro  :o
Si asta e bugetul la care spera....cam putin (aici ai toate investitiile cuprinse, nu doar autostrazi)...cine stie cat o sa primeasca din el.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

QuoteTronsonul autostrăzii dintre Deva şi Simeria, gata de inaugurare

Cei 33 de kilometri de şosea de mare viteză dintre Deva şi Orăştie sunt aproape gata. În prezent, muncitorii mai au de lucru doar în zona podurilor, iar pe secţiuni întregi, se montează parapeţii şi se trag liniile de demarcaţie între sensurile de mers.

Se pare, însă, că vremea rea a împiedicat deschiderea celor 15 kilometri de autostradă. Asta, deşi constructorul era gata să dea drumul şoferilor să circule pe noua şosea de mare viteză. Potrivit unor surse, se pare că, totuşi, tronsonul respectiv, între Şoimuş şi Simeria, va fi inaugurat în zilele următoare. Ca atare, s-ar putea ca în scurt timp, să ,,zburdăm" cu maşinile pe acolo.

Potrivit declaraţiilor constructorului, întreaga lucrare – adică tronsonul Deva – Orăştie complet – va fi dată în folosinţă doar la începutul anului viitor, finalizarea lucrărilor fiind prevăzută pentru ianuarie 2013. Dar, cu siguranţă, terminarea tronsonului de 18 kilometri dintre Simeria şi Orăştie va fi întârziată de alunecările de teren care s-au produs aici în vară.

sursa: Mesagerul Hunedorean

MRS

sau: 311M eur pot reprezenta stricto-senso o contributie (15%) dintrun proiect de 2,070M eur...


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

alin_simeriaveche

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1386302&page=621

Poze noi cu autostrada deva-orastie, zona soimus, autostrada inzapezita...e tare :)

BoGDaN

haha chiar ca declaratii de Mos Craciun Ionut...Pop chiar seamana cu un Mos Craciun daca-i pui un costum rosu :)
In ultima saptamana avem tot felul de stiri privind licitatii in PPP, A1 etc..... Hai mai Nea Pop nu prea imi semeni a clujean....Stati asa ca vine distinsul si inegalabilul Relu Fenechiu la Transporturi  :o
Dar sa lasam politichia romaneasca...am inteles ca se vor relua si platiile suspendate, deci "speram" sa aflam in ianuarie si noi rezultatele licitatiilor de acum O JUMATATE de an? :bash:

horyatm

#4943


Un video facut de mine, cam intarziat, dar puteti sa va faceti o idee despre noul tronson din A1


dorinparau

#4945
^

Cred ca ar fii un deliciu pentru baietii cu filmatu din elicopter/planor. Asa-i baieti?!?! :))

Iar pe tenta serioasa....e cam vital sa se inceapa ceva legat de sectiunea asta, orce, de la studiu de fezabilitate la contracte, la turnarea de beton macar la un picior de autostrada, deoarece tot coridoru 4 ce trece prin Romania, din punct de vedere a tranzitului(lucru pentru care e gandit coridoru asta)  tinde catre inutil fara portiunea asta. Sincer, valea oltului e un drum muuult depasit de nivelul de trafic ,  si destul de dificil din punct de vedere al traseului.

Iar dupa ochiul meu de NEspecialist, pretul mare al kilometrului de autostarda (per medie probabil) se destul de justifica pentru dificultaeta "geografiei", voi ce ziceti?

sebba

#4946
se mai discutase odata pe tema acestei portiuni si am mai intrebat eu dar n-a fost nimeni care sa stie sau sa raspunda:
stiu ca lucrari in zona aia au fost chiar de prin anii '80 dar au fost stopate din cauza alunecarilor de teren.
probabil se stie deja de dificultatea lucrarilor si din cauza asta apare si pretul acesta dar parca tot e cam piperat

cat despre filmat, va fi placut dar destul de dificil si abordabil doar de piloti cu destula experienta
si din cate prevad nu cred ca se va mai putea filma fara zoom.
legal, in zona de munte, se zboara la minim 500m (parca) fata de sol
dar sa inceapa ei lucrul ca gasim noi tot ce ne trebuie ca sa filmam
nu merge zburat? punem un satelit pe orbita ca si coreenii si tot filmam ;)
Sailing away! S/Y Haimana

radutm

Am mers ieri dupamasa pe ruta Timisoara - Deva - Sibiu si chiar daca nu am facut poze pot sa spun ca lucrarile la A1 sunt de-a dreptul impresionante. La capatul Lugoj-Dumbrava era totul acoperit de zapada si nu era nicio miscare, dar se vedeau depozitate pe mijlocul autostrazii cateva zeci de grinzi. In zona Simeria am vazut ceva miscare, chiar daca era seara. Pasajul peste DN7 de la Orastie (parca) este  :jawdrop: La intoarcere sper sa fac ceva poze.
cont inchis

alin_simeriaveche


mariansb

#4949
Da, am trecut si eu ieri pe DN7, in jurul orei 17 si cei de la Strabag, la -7 grade lucrau la pasajul peste calea ferata si DN7 de la Orastie-Geoagiu.Am si ceva poze , le voi pune maine seara.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell