Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 57 Guests are viewing this topic.

cristi5

#49275
E interesanta informatia ca consultantul nu a fost in santier, ca nu mai aveau ore in contract.

Cu alte cuvinte CNAIR nu da doi bani pe consultanta. Ei au parerea lor formata: ca lotul e catastrofal. Daca sunt sau nu sunt neconformitati, nu conteaza. Asa cred ei cei care sunt la butoane acum. Trebuie sa-i credem pe cuvant. Sau nu.

Asta e un fel de neo-FIDIC. De fapt si interesul pt OMT600 e din acelasi film. Reducerea drepturilor constructorilor.

@alexd daca cineva gaseste o incadrare juridica la faptele astea poate face denunt. Noi nu avem jurisiti la API. Din cate stiu abuzul in serviciu nu mai e ce-a fost. Decizii manageriale proaste s-au tot luat, cati din decidenti au fost pesepsiti?

Cetatean

Legat de consultant as puncta câteva chestii:
- in general câștiga firma care oferă cel mai mic pret, de multe ori m-am întrebat de ce se câștigă la jumate...
- asta se vede ulterior,angajeaza pfa, pensionari, le plătesc puțin spre deloc
- sunt angajați la 8-10 ore pe saptamana
- contractul cu consultanta a fost pe perioada de execuție, depășită cu vreo 2-3 ani
- s-a dus vremea când consultanta își făcea treaba calumea
- aceeași poveste la majoritatea contractelor!!!

Quest

Faptul ca Consultantul (HILL International) n-a mai dat pe santierul LD3 intrucit i se terminasera orele (!) cred ca e informatia zilei, si scoate in evidenta o anomalie, ori interna Companiei, ori cu provenienta legislativa.
Oricum, de investigat mai departe.
Common sense will get you far !

ticker

Nu e noutate ca Hill nu mai era in contract. Chiar a zis cineva chestia asta pe forum cand se zvonea ca se reziliaza contractul.

NGC


Ionut

Nu (chiar). Se refera la ce a zis Horatiu aici:

Quote from: horatiu.cosma on August 20, 2019, 12:29:23 PM
Colac peste pupaza inteleg ca s-a cam terminat contractul celor de la Hill. Prevad ca o sa arunce toate hartiile la cnair si isi iau talpasita. Comsa a inceput treaba doar ieri, joi-duminica a fost liber.

Si ia vedeti postul meu imediat urmator:

Quote from: Ionut on August 20, 2019, 12:34:45 PM
Este mai usor sa se rezilieze fără consultant. Baga repede o hârtie si semneaza DRDP Timișoara. Nicio problemă pentru slugile nevertebrate mutatoare de parapete (ON cand vine API în vizită, vezi iunie, și OFF cand trebuie preluat abuziv nodul Ilia).

Cine are urechi sa auda... sa auda...

GDPR

Stati un pic. Daca Hill a plecat de pe santier de ceva timp, cine a fost consultantul care nu a recomandat receptia? Se spunea pe aici ca Hill si-ar fi retras recomandarea la presiunile ceneaireului, dar cum sa mai zica ceva daca nu mai erau implicati?

survola

Și până la urmă care ar fi motivația rezilierii? Doar încasarea garanției și neplata unui ecoduct?

Allex

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

survola

Nu la pix mă refer ;)
Cealaltă motivație.

adrian sibiu

După părerea mea Comsa cred ca nu a dat ce trebuie cuiva din cnair si astfel i sa reziliat lotul la 99%execuție. Acum mai nou cucul cere si certificat negativ pentru ei asa spera el sa elimine încet și sigur firmele care deranjează.

adrian sibiu

Mai cred deasemenea ca API prin vocea lui Ionuț ar trebui sa expună această problemă  unui jurist sau unui avocat foarte bun,poate iasa ceva pana la urma .

cristi5

#49287
@survola motivatia rezilierii o gasesti in textul lui @cutter. E un articol din FIDIC interpetat artistic de CNAIR. Instanta va decide daca e interpretat corect. Intre timp, trebuie ori sa deschida autostrada ori macar sa n-o demoleze.

Am citit gresit ce a scris @cutter pe FB in legatura cu consultantul. Acum inteleg ca a fost asa:

In 12 august dimineata Comsa avea hartie de la Hill ca lotul e gata de receptie.

In 12 august CNAIR forteaza Hill sa gaseasca ceva astfel incat sa nu inceapa receptia. Hill a gasit gardurile.

Intre 12 si 20 august a expirat contractul Hill si a preluat un DRDP. Timis probabil.

Apoi s-a reziliat, cred ca cu acel DRDP in postura de consultant.

calino

QuoteFernando Lana Hernandez, director of international construction at Aldesa, put the consortium's case to the transport committee of the Romanian parliament yesterday (12 September).

He said: "We have made a complaint at the Spanish embassy, and Romania's ambassador to Spain will be called for discussions, because Spain and Romania are friendly countries, and one does not do this to a friendly country."

He added: "We also brought this conflict to the European Commission, where we accused Romania of discrimination against the foreign companies ... I must tell you that, unfortunately, we have never before experienced, in any other country, what happened to us here. When our work was already done, they terminated the agreement."

http://www.globalconstructionreview.com/news/cancellation-spanish-road-project-ignites-diplomat/

Ionut

Ultima pozitie API pe tema LD3 preluata in Adevarul, Hotnews, Wall-Street.ro si probabil prin multe alte locuri.