News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 31 Guests are viewing this topic.

patratel_ro

Sa ne spuna "sursele" sau sa publice economica cine a semnat din cnair modificarea podului peste mures si sa ne spuna ce au facut in ultimii 5 ani. Au stat cu ochii inchisi? 5 ani ? De fapt cuc a aflat doar anul trecut ca e asfalt pana la Holdea..

TibiV

Quote from: cristi5 on September 12, 2019, 02:09:29 PM
- crapatura de 1cm X 15m din 26m X 21km

Pentru comparabilitate:
- crapatura de 1cm X 15m din 2600cm X 21.000m
(aka 0,038% x 0,071%)

Daca excludem latimea crapaturii si ne referim doar la ponderea sectiunii de 15 metri "avariate" in cei +21 km: 0,071%....

Cool....  8)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Na acum o sa zica Comsna ca erau in cei 0.01% care ii mai aveau de facut  :lol:

Da CNAIR nu s-a prins pana acum ca la pod la Mures e o problema. Cum au trecut 6 ani si ei abia s-au prins acum ca e un defect acolo?

GDPR

Eu zic ca nu trebuie sa bagatelizam defectele. Poate ca nici eu n-as fi acceptat receptia in conditiile date, dar rezilierea a fost o mare prostie.

TibiV

 :lol:
API a ajuns pana si la radio Magic FM...
Astia au la fiecare ora (la "si jumate") un "calup" de stiri de 90 de secunde... 3 stiri si gata...
In urma cu cateva minute au avut "sitirile". Care stiri.... a fost una singura: rezilierea LD3 si pozitia API.
:lol: :lol: :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

gruiarew

@adrian rosca: Ba eu i-aș fi dat drumul cu toate defectele. Făcută listă și puși să repare, și puse penalizărti de să behăie. Sub trafic crăpătura aia ar fi apărut mai repede și ar fi fost și mai mare. Și probabil s-ar fi descoperit mult mai multe probleme (tasări elemente lipsă, ce-o mai fi). Gigeii ce patrulează le puteau identifica foarte bine. Și atunci cred că am fi ieșit toți cu furci și torțe împotriva "căpșunarilor". Așa au făcut fix un rahat și o bătaie de joc la adresa noastră, a tuturor.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

carutasul

Echidistant înseamnă să nu ții cu unul din ei, nu să le dai dreptate amândurora. E clar că cucul a pornit o ofensivă media.

GDPR

#49237
@gruiaview, pana azi ar fi putut repara tot daca nu reziliau (minus defectele ascunse cum e deja celebra crapaturica), iar o amanare de cateva saptamani a deschiderii n-ar fi fost cine stie ce problema. Eu nu sunt adeptul deschiderii in orice conditii si poate ca va amintiti de asta de cand se discuta pe forum de deschiderea LD2.

Acum mai e un aspect: tu ca beneficiar vrei ca lucrarea sa arate giugiuc, cu gazon si floricele pe taluzuri si tot tacamul, in schimb ii iei constructorului o multime de bani din buzunar inainte sa termine (ecoductul). Adica vrei aceeasi calitate la mai putini bani, plus o garantie mai mult decat dubla. Pai cum vine asta?

voicul

@adrian rosca ai un +1 de la mine.

Intradevar e suspect ca apar crapaturi fara trafic, deci probleme clar ca sunt.
A procedat CNAIR bine prin reziliere? Exclus.

Desigur putea fi deschis si daca problemele se cresteau, se inchidea lotul.
A procedat CNAIR bine prin reziliere? Exclus.

cristi5

#49239
^ eu v-am spus ca un constructor a dat lotului 6 din 10 (ca tot vorbim de echidistanta). Daca voiau s-o aduca la 7 puteau face asta in 4 ani garantie. Si am mai spus ca eu as vrea azi inca 2000 de km de autostrazi de nota 6 din 10. Spun si altfel: chiar si daca ar fi drum de macadam, pe acest traseu si cu aceasta geometrie ar bate DN si la siguranta si la viteza.

Nu s-a crapat ieri. Asta e alta manipulare a la Cuc (vorbea ieri de calitate galopanta!). Comsa a spus ieri in parlament ca ei stiau de crapatura dar dat fiind ca e in afara partii care urma sa se dea in trafic, urmau sa investigheze dupa deschiderea circulatiei. Acum o sa investigheze Cuc, cateva luni asa.

Fireste si plangerile penale ale lui Cuc sunt tot parte din barajul mediatic.

Atata timp cat Cuc, Ionita si Scarlat nu apuca sa intre cu buldozerul pana la o schimbare politica si de sef/structura CNAIR, eu ma declar fericit. Miza nu mai e deschiderea ci pastrarea integritatii fizice a lucrarii. Ca daca se excaveaza, inseamna inca un an intarziere.

horatiu.cosma

https://www.economica.net/urmarile-dezastrului-de-pe-autostrada-lugoj-deva-lotul-3-ar-putea-fi-demolat-partial-pentru-constructia-unui-viaduct-nou-peste-mures-surse_173699.html?fbclid=IwAR0tm-pj-4ji1v1sB-RNIrAK5DJC4IpChFXXaJB28TMUYfAD9tyb570zFOE

A luat economica o propoziție scrisă de mine pe forum și a prezentat-o ca sursă apropiată constructorului  :lol: :lol: :lol:. Eu nu mai pot de supărare că stăm cu autostrada închisă și că cei de la Comsa o să ne ardă de bani în câțiva ani și eu sunt prezentat ca apropiat al constructorului, bună asta :)).

Legat de poveștile cu podul peste Mureș prea scurt care trebuie demolat și reconstruit mai lung, întreb și eu, cine a acceptat oferta Comsa la licitație cu pod mai scurt, cine a aprobat proiectul tehnic cu pod mai scurt, cine a dat autorizație de construire pentru pod mai scurt, cine a plătit pod mai scurt, cine a fost la câteva ore distanță și 6 ani de garanție suplimentară de a deschide un pod mai scurt? Oare cine?

Astea sunt povești vânătorești care nu țin în fața nimănui cu capul pe umeri, darămite în instanță. CNAIR și MT sunt cu spatele la zid și singura lor șansă să iasă cât mai puțin șifonați din toată povestea asta e să zică un "expert independent" că "domle, nu știu ce e acolo, nu pare nici rău, nici bine, singura variantă să vedem exact este să scoateți tot" (că e clar că nu o să își asume un expert retorica CNAIR cu demolatul fiindcă așa cântă vrăbiuțele, fără justificări).

infraAdi_ro

Salut,nu am intrat in discutia despre LD 3 pana acum ca nu stiam ce sa spun,nu stiam cine are dreptate,sau ce s-a intamplat acolo.Nu e cazul sa ne contrazicem,pe forum discutam si aducem informatii noi,poze,argumente,pareri...

In primul rand am fost pe LD 3 in perioada  9-10 Septembrie si am cateva sa va spun:

1.Autostrada e gata,e perfect circulabila,lipsesc (sau nu sunt gata) pe alocuri santurile,gardurile de protectie,drumuri tehnologice(sau de intretinere),santuri pe taluzuri,taluzuri neprotejate,neinierbate....asfaltul e destul de denivelat,se poate merge linistit cu 120-130 km/h dar ochiul meu critic a vazut toate denivelarile...celebra fisura nu am vazut-o ca nu am ajuns in zona accea si oricum nu o vedeam din masina.

2.Am avut cateva discutii "asa ca la o bere" cu ceva ingineri de la constructor,ei sunt foarte relaxati,spun ca autostrada e ok din pct de vedere calitativ,nu au probleme si sunt foarte siguri ca vor castiga o gramada de bani de pe urma proceselor.Constructorii au spus ca au acceptat garantia extinsa de la 4 ani la 8 ani dar cnair a vrut 10 neaparat.Ei spun ca o explicatie pentru reziliere poate fi o rafuiala mai veche a lui Scarlat din 2017 cand  a fost demis din functia ce a avut-o atunci din cauza lui Comsa....era atunci problema cu surparea si rezilierea si a intervenit ambasadoru,ministru etc.Au circulat pe autostrada timp de 2 ani cu camioanee incarcate full si nu au avut cedari sau fisuri sau alte probele cu terasamentul.

3.Erau peste 15 masini de la drdp tm si cluj care inspectau autostrada la milimentru,faceau teste,masuratori,cautau "probe",fisuri...erau si ei foarte revoltati de situatie,nu erau fericiti de ce se intampla.E f greu de preluat o autostrada  gata 99% si mai ales ca constructorul nu a participat deloc,erau doar ei.Au facut peste 40 de carote la asfalt,nu stiu exact ce grosimi au fost,inca nu le-au astupat.

Concluzii de final!!!

Comsa nu a lucrat foarte bine,nu e cea mai buna calitate dar  consultantul a fost acolo tot timpul,seful UIP a fost acolo,a participat si la faze de asternere,betonari inclusiv la 3 npt etc.. Deci cineva i-a verificat si a semnat lucrarile executate.Cnair a verificat si a platit,cat a platit.....Deci nimeni nu se poate dezvinovatii ca n-au stiut  ce e in teren sau cum lucreaza constructorul.Stau dovada pozele si reportajele de pe forum a lui Rockle sau alti colegi.






Romania are un viitor doar daca are prezent!

horatiu.cosma

Sfat pentru CNAIR, ca să nu mai zică Economica că sunt de-al constructorului: Închideți găurile de la carote, că azi-mâine vin ploile și apa se va infiltra în terasament prin ele. Cu atât mai mult nu o să vă creadă instanțele că sunt proaste terasamentele din cauza constructorului.

adrian sibiu

Sunt perfect de acord cu gruiarew si eu as vrea desființarea cnair si tragerea la răspundere a tuturor decidentilor care timp de 6 ani au dormit în scaunele lor călduțe si au încasat luna de luna leafa nemeritat. Afară cu toti decidentii din cnair.Vreau deschiderea cat mai urgentă a acestui lot ținut închis abuziv.

adiarc

eu cred ca de fapt cnair lucreaza pt constructori ....nu de alta dar ii fac si cu un munte de bani din instante...si ii elibereaza si de povara garantiei......

OS 3 are iarasi ZECI de denivelari aparute doar in ultimul an...buni mai erau si acolo cei 4 ani de garantie.....si buni erau si aici ...

asa ca ,dragi soferi,conduceți linistit cand cnair vegheaza pt constructori si impotriva infrastructurii,sigurantei in trafic a economiei si viitorului tarii
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura