Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 30 Guests are viewing this topic.

paulmare

rocklee acolo la portalele tunelurilor, si-au dat si astia seama ca trebuie ceva sa consolideze, zid, cine stie ce e acolo, in santier si-or fi dat seama ca e fushereala ce li se cere sa faca
In orice caz, pacat ca nu e deschisa
si ca nu trebuia comsa sa repare pe garantie ce a spus ca va face sub trafic

adrian sibiu

Eu cred ca ar fi momentul ca fiecare român care mai are un strop de răbdare să încerce prin toate mijloacele sa puna presiune pe cnair si mt prin proteste inclusiv in strada precum și la cele două instituții care își bat pur si simplu joc de toți românii.


horatiu.cosma

La ședința de ieri din Parlament CNAIR a împărțit celor prezenți câte o fițuică cu prezentarea contractului în viziunea lor și cu imagini de pe parcurs. Nu pot decât să mă întreb cum poți să ajungă cei de acolo la un asemenea nivel de degradare morală și intelectuală, practic o bătaie de joc față de propria meserie și față de Parlamentul României cu unicul scop de a apăra posteriorul șefului. Pun mai jos câteva fraze.



Cu alte cuvinte Comsa e de vină că respectă normativul din 2012, cel pe baza căruia au ofertat. Chiar și în contract scrie că legislația și normativele utilizate în contract sunt cele de la momentul depunerii ofertei. E vina lor că nu au anticipat cum va arăta legea peste 7 ani :))).



"Sector de autostradă reabilitat, nu nou". Ăștia chiar sunt drumari? La UMB la Brănișca e reabilitat sau nou? La Porr la alunecare e reabilitat sau nou? "Aceste reparații nu permit beneficiarului să își facă o părere despre soluțiile de remediere și despre rezistența în timp". Păi dacă nu are o părere, atunci de ce le-a aprobat în prealabil? Rezistența în timp o testează traficul și problemele apărute se rezolvă prin garanție, nu prin reziliere.



A făcut niște eforturi inimaginabile CNAIR să ducă la bun sfârșit contractul, însă mare ghinion am avut că nu a terminat la timp Comsa șanțurile pentru scurgerea apelor. Fără ele stabilitatea corpului autostrăzii este într-un real pericol. Noroc cu rezilierea, că cine știe, dacă mai stătea mult Comsa cu șanțurile neterminate azi era oale și ulcele autostrada. Acum că sunt la CNAIR șanțurile (în continuare nefinalizate) s-a liniștit stabilitatea și stă cuminte. Așa ca pe DN-uri, că acolo nu prea avem șanțuri betonate pe margine, dar stabilitatea e în echipă cu CNAIR și acolo și nu face probleme.

Eu dacă aș fi judecător la procesele care urmează aș veni cu popcorn la termene. Dacă ar fi știut Caragiale ce urmează, ar fi dat orice să trăiască în perioada asta.

tom_sawyer

#49203
Pe economica.net a aparut un titlu de articol, dar link-ul catre el nu este functional, nu poate fi accesat.:

QuoteUrmările dezastrului de pe Autostrada Lugoj – Deva: lotul 3 ar putea fi demolat parţial, pentru construcţia unui viaduct nou peste Mureş – surse
https://www.economica.net

horatiu.cosma

A crăpat la Holdea și refac podul peste Mureș? Mișto  :lol:.

Quest

Presa puncteaza ca cei de la Comsa au deschis la Ambasada Spaniei din Bucuresti, un conflict diplomatic dintre Romania si Spania.
Devin tot mai stufoase consecintele rezilierii Contractului pe LD3...
Common sense will get you far !

pasadia

@rocklee: ce pornește din ea? Un câine?

paulmare

deci e mai rau decat credeam, nu fac o groapa ci darama tot podul 😊 noaptea mintii
La santuri la finalizare, decolmatat, inierbat taluze etc a lucrat onor cnair ceva ? de cand i-a trimis acasa pe spanioli ?

esendy

Am spus deja: ani, poate cativa ani va dura deschiderea LD3

nrb

LD3: Societatea civilă vs cnair/mt, cine va media???

petrarca

O expertiza "neprietenoasa" ar lamuri totul

horatiu.cosma

Foarte interesant cum OS3 e bine mersi in trafic, in timp ce cnair incearca de 2 ani fara succes sa contracteze expertiza mare pentru finalizarea lucrarilor. Se pare ca asa-zisul "Guvern 0" a avut mult mai multe bilute si creier decat actualii, deschizand o autostrada care nu era 100 gata si care, chiar si in conditiile astea, duce fara probleme traficul mai bine decat DN 1/7. Intamplator, de cand e deschis os3 nu am mai auzit de accidente mortale lunare pe la Miercurea Sibiului.


gruiarew

OS3 la groapă a luat-o iar la vale. E restricție de 90 parcă (oricum n-o respectă nimeni) și e spart în lung, pe sensul spre Deva / Sebeș. La fel după tunelul de la Săcel pe sensul spre Sibiu. Acolo avem 60, ca la proști. Am mers săptămâna trecută peste 3000 de km prin EU probabil peste jumătate erau în construcție. Nicăieri n-am văzut semnalizare și restricții mai stupide ca la noi.

Să bage dracului excavatoarele măcar să poată spune că au făcut ceva. E penibil să mergi pe DN68A care e cum e, având autostrada întreagă lângă. Altfel o vreme bună o să se facă pelerinaj la crăpătură, o să vină tot felul de "avizați" să se uite la crăpătură, apoi în crăpătură și o să ne umple de articole care mai de care mai tâmpite. Să bage excavatoarele și măcar să ne ia orice speranță de a putea merge pe lotul respectiv.

Și să-mi fie cu iertare, dar dacă s-a crăpat fără trafic, au făcut și spaniolii o treabă românească. Anul ăsta eu zic că nu vedem noi LD3, decât cu jind de pe DN68A...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis