Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 60 Guests are viewing this topic.


timisoreanul

Ei reziliaza un contract in stadiu de 99% si apoi fac expertiza sa gaseasca motive? Nu era logic sa faca inainte expertiza, dupa care sa ia o decizie? Iar d-nul ministru se spala pe maini ca Pilat, desi el este cel care il numeste sau demite pe directorul CNAIR. Probabil ca acum toti cei implicati incep sa-si dea seama ce prostie au facut si cauta cumva se scoata basma curata. Totusi, dupa atata timp, inca nu am auzit un motiv intemeiat concret pentru care s-a luat aceasta decizie, doar palavrageli neconvingatoare.

udar

Cred ca noi nu intelegem pentru cine lucreaza cu adevarat acest CUC ...!!!

GDPR

Avansul de 2% din ultima luna ilustreaza perfect nonsensul decizei de reziliere a contractului.

vasile.silion

#49144
Astăzi se va discuta ln Parlament (Camera Deputaților?) în comisia de transporturi situația de pe LD3. Avem acolo un deputat? Va veni cu noutăți?
http://www.cdep.ro/co/sedinte2015.ordinezi?ids=18832
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

Ionut

În opinia mea, întâlnirea asta din Parlament este degeaba. E mult prea târziu pentru a se mai întoarce situatia. Războiul este deschis și nu se va termina prea curând.

vasile.silion

Acum are șansa Cătălin (cu condiția să participe la ședință - știu că e membru în comisia de transporturi) să-i pună lui Cuc acele întrebări revelatorii de care unii pe-aici pe forum se plâng că nici un ziarist n-a fost în stare să i le pună lui Cuc până acum cu privire la reziliere. Și eventual, poate să ne dea și filmările cu răspunsurile (împleticite) ale ministrului...
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

Ionut

Si daca i le pune, ce? Si daca cuc se impleticeste, ce? Rezolva asta problema de fond? cuc este degeaba, e atat de prost incat nu intelege ce i se petrece și ce vorbește luând copy-paste ce i se serveste din CNAIR. Si cred ca nici nu ii pasa de ce inepții zice. După ei potopul.

Uitați de LD3 pentru moment. Posibil sa fie mai rau ca pe ST3, adică să avem muzeu mai mult de 8 luni.

Cel mai tragic și frustrant este ca nemernicii ăștia criminali, proști grămadă și idioți NU VOR PĂȚI NIMIC, NU VOR RĂSPUNDE PENTRU FAPTELE LOR. Nu ii veti vedea pe niciunul condamnați pentru abuz în serviciu sau orice alta faptă penală.

voicul

Autostrada Lugoj – Deva: CNAIR a executat garanţia spaniolilor de pe lotul 3, înainte de decizia instanţei. O porțiune din șosea e deja avariată

Răsturnare de situaţie pe cel mai nou lot de autostradă din România. Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a apucat să le execute garanţia constructorilor spanioli înainte de decizia de vineri a instanţei. De asemenea, potrivit unor informații de ultim moment, o porțiune din noua șosea este deja avariată, deși încă nu a fost deschisă circulației.

CNAIR a executat vineri garanţia constructorului lotului 3 al Autostrăzii Lugoj – Deva, înainte de a fi pronunţată decizia Tribunalului Bucureşti prin care se suspenda executarea garanţiei, a declarat pentru ECONOMICA.NET Alin Şerbănescu, purtătorul de cuvânt al Companiei de Autostrăzi.

Prin urmare, CNAIR va putea demara, în regie proprie, lucrările de decolmatare a şanţurilor și de montare a gardurilor, în vederea deschiderii circulației.

Însă, potrivit unor informații de ultim moment, o porțiune din noua șosea s-a avariat deja, astfel că vor fi necesare lucrări suplimentare pentru ca autostrada să fie deschisă traficului în condiții de siguranță.

În paralel, se va face o expertiză cu un expert independent asupra calităţii acestui lot de autostradă. În urma acestei expertize, se va stabili ce lucrări de reparaţii se impun şi cine le va executa mai exact.

Reprezentanţii satului vorbesc despre probleme grave de execuţie, utilizarea de pământ vegetal la terasament, infiltraţii de apă în corpul autostrăzii, fisuri până la terasament. Potrivit lor, din cele 21 de carote luate pentru fiecare kilometru nou de autostradă, 19 au fost cu probleme.

Tribunalul Bucureşti admisese vineri, 6 septembrie, cererea constructorilor spanioli de blocare a executării garanţiei de către CNAIR. "Admite cererea de chemare în judecată. Suspendă dreptul pârâtei de a cere plata în temeiul Scrisorii de garanţie de bună execuţie nr. K048074/k048184/830, până la soluţionarea cererii de arbitrare înregistrate sub nr. 114/5.09.2019 pe rolul Curţii de Arbitraj Comercial Internaţional de pe lângă Camera de Comerţ şi Industrie a României", se arată în decizia instanței.

Amintim că spaniolii iniţiaseră acest demers în instanţă după ce le-a fost reziliat contractul pentru lotul 3 din Autostrada Lugoj - Deva.

Joi, 5 septembrie, ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, afirmase că lotul 3 al Autostrăzii Lugoj-Deva va fi preluat de către CNAIR şi va fi deschis circulaţiei la sfârşitul lunii septembrie. Şeful Transporturilor a subliniat că nu se va da drumul la trafic pe lotul 3 până nu se vor decolmata şanţurile ca să se scurgă apele şi nu se vor monta garduri, pentru ca animalele să nu poată pătrunde pe autostradă.

La rândul său, directorul general al CNAIR, Sorin Scarlat, a precizat că pe acest lot de autostradă au fost identificate 60 de neconformităţi, fapt care ar putea constitui un record.

https://www.economica.net/autostrada-lugoj-deva-lotul-3-executare-garantie-portiune-avariata_173617.html

kumar


horatiu.cosma

Cineva vrea sa o curteze pe DoamNA si nu stie cum  :D.

perfidus

"Reprezentanţii satului  [ :lol: ] vorbesc despre probleme grave de execuţie, utilizarea de pământ vegetal la terasament, infiltraţii de apă în corpul autostrăzii, fisuri până la terasament."
Este miselesc sa vorbesti de cele 60 de neconformitati ca si cand nu s-ar fi facut nimic pentru remedierea lor. Toate problemele aruncate de-a valma in fraza de mai sus sunt probleme reale, dar care s-au remediat de mult! Singura neconformitate care a ramas nerezolvata este la capatul lotului, inspre tunele, in afara portiunii circulabile. E clar, urmeaza un OS3 reloaded. Vom vedea noi gropi in autostrada noua, doar pentru a da bine la proces.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

pasadia

Aduceti-mi aminte: Consitrans-ul pe OS3 nu deschise câteva sute de neconformitati (și asta înainte de a se închide lotul)? Asta așa, apropo de recorduri...

Mai găsește cineva oare filmarea aia cu zecile de cutii de carton aduse în Dinicu Golescu? Parca pe tirmagazin era articolul cu exemple de neconformitati.

PS: @horatiu și NGC: dacă aveam speranțe de la DNA le aveam atunci, prin 2015. Acum însă...

cristi5

ST3: 8 luni cu frezare
LD3: multe luni, cu excavare

Sa cautam vegetalul in terasament, tovarasi!

nrb

Știe cineva ceva despre stare contract/recepție etc ieșirea Holdea??