Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 59 Guests are viewing this topic.

luc

#49125
Gargară ieftină și în stil politicianist deturnează de la subiect tocmai pentru a ascunde adevărul. Dacă sunt probleme de calitate acestea se rezolvă nu prin rezilierea contractului la 99% și pierderea garanției timp de 4 ani (sau mai mult cât au avut intenția să ofere). Rezilierea nu a făcut și nici nu va face lotul mai bun, ba din contră.
Colac peste pupăză au pierdut și dreptul de a executa garanția de bună execuție (sic!). Nu l-am mai auzit lăudându-se cu asta..

danutzu_1069

".... când o dăm în folosinţă, nu începem să pompăm bani pentru mentenanţă şi pentru întreţinere sau pentru remedieri care apar în exploatare a doua zi..."
Asta este epica!!!
Și va mai întrebați cum fac ei mentenanță...

horatiu.cosma

Da, asta chiar e o fractură logică de cel mai jos nivel. Țin autostrada închisă (care înseamnă mulți bani pierduți în economie) ca să facă cică "ceva" acolo, astfel încât să nu mai trebuiască să facă același "ceva" sub trafic. Puțini neuroni îți trebuie ca să debitezi așa ceva. Plus din afirmația asta se citește foarte bine și atitudinea celor care îi suflă în ureche din CNAIR, o repulsie totală față de mentenață și în general față de MUNCĂ și de asumarea responsabilității. Ce durere va fi prin Dinicu Golescu de la anu, cu urlete, cu concedii medicale fake etc. Va fi distractiv  :D.

horatiu.cosma

Putem face un exercițiu de imaginație despre "pompatul tonei de bani în mentenanță și întreținere" pornind de la o comparație simplă: ST3&4 versus OS3.

Pe ST 3&4 Porr a lucrat în ultimele luni la dealul Turda pentru stabilizarea versantului, TS a început să repare rosturile de dilatație la podul peste Mureș de lângă Aiud. Cu alte cuvinte, își fac treaba conform contractului în perioada de garanție.

Pe OS3, după reziliere și după executarea garanției (conform CNAIR), deci pe banii Salini, CNAIR a reușit performanța să anuleze 3 licitații pentru realizarea soluției tehnice (deci nu lucrări) ce va spune cu exactitate ce lucrări mai trebuie făcute pentru a considera lotul finalizat. Și a reușit pe deasupra să se apuce de parcările neîncepute de Impregillo la aproape 4 ani de la reziliere, când era cuțitul la os de la UE (risc de pierdere a banilor europeni pentru tot Orăștie-Sibiu). Singura bilă albă e refacerea "gropii" în 2016.

Deci avem o perspectivă cât de cât clară cam ce tone de întrețineri va face CNAIR (fără garanția bancară Comsa) pe LD3.

adrian sibiu

Cnair va face același lucru ca și pe OS3 adica mai nimic.Cred ca numai cand le vor ajunge cuțitul la os vor începe să miște ceva.

paulmare

Pai pe OS3 a facut groapa
de asta ne e noua teama aici - ca in loc sa gaseasca intre aia 6000 de "angajati" pe cineva cu capul pe umeri - aici pe forum au fost gruiarew, rocklee si atii - care au pozat si documentat frumos, intre aia 6000 sa fie unul cu capul pe umeri care folosind simturile lui, ceea ce e aici documentat, etc - sa documenteze toate neconformitatile, sa ceara probe, sondaje pentru laborator etc unde sunt defecte ascunse, sa notifice executantul sa remedieze cu scrisoare cum scrie la contract etc - vor face alte alte gropi, doar sa demonstreze politrucul ceva

si la os3 se puteau gasi solutii mai scumpe de remediat sub trafic, fara gropile pentru transeele drenante, fa-le impregillo sub trafic fara transee drenante daca e design&build, la fel si comsa, uite izvorul pozat de rocklee, du-l cumva la Mures fara sa se scufunde in lunca muresului mega-constructia-ce o fi aia de urcat pe viaductul "optimizat"

Daca tot au paranoia asta pe firmele straine care sug sangele boborului, si au platit 95% si ce nu e platit e atata de evident ca a fost cerut si culmea a mai tinut si executantul capitalist in loc, care nu poate plati 6000 de angajati ca cnair doar pentru ca exista si pentru ca soarele merge de la est la vest
si daca a fost precedentul cu groapa lui impregillo
hai sa o mai facem inca o data
cretini
si aialaltii hai sa ne ingramadim pe DN - in ce stare sunt, ca doar nu au fost modernizate si reparate, doar sunt paralele cu autostrada, viitoarea baza Nato, viitorul aeroport international de la cuca macai

de ce repeta aceeasi greseala acuma ?? ce vor face daca se scufunda in namol rambleele alea grele cu piatra unde sunt izvoarele lui rocklee


alecu26

Se putea executa partial garantia, facute lucrarile care Aldesa  u a reusit, refuzat, intarziat sa le faca. Culmea, Aldesa era obligata sa intregeasca garantia.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

API pe Facebook

Astăzi avem un nou episod din teatrul absurd numit "Muzeul Autostrăzii A1 Lugoj-Deva lot 3": Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere A PIERDUT DEJA PRIMUL PROCES contra constructorului spaniol Comsa.

Vineri, 06.09.2019, Tribunalul București a dat dreptate antreprenorului (link: http://bit.ly/2m7fYgA) și a oprit executarea garanției bancare inițiată de CNAIR până la soluționarea cererii de arbitraj din 05.09.2019, procedură care poate dura luni, poate chiar ani întregi.

Pe românește, CNAIR NU SE POATE ATINGE DE BANII SPANIOLILOR. Astfel, realitatea contrazice gogoșile vândute de ministrul Transporturilor Cuc și directorul CNAIR Scarlat care declarau că așa-zisele probleme și lucrări nefinalizate de constructor vor fi remediate pe banii acestuia.

Mai mult, în ciuda noilor promisiuni făcute de Cuc, DESCHIDEREA tronsonului-muzeu de 21 de km este în continuare INCERTĂ, la 28 de zile de când putea fi inaugurat și la 12 zile de la rezilierea contractului executat în proporție de 99%.

Nu este nicio grabă! Șoferii mai pot aștepta, riscându-și viața și rupându-și mașinile pe DN7 și DN68A. Desigur, tot noi vom plăti toate bâlbele și prostiile făcute de iresponsabilii CNAIR.

alexa_adrian2001

Foarte faina pozie API. Pacat ca nu sunt trasi la raspundere personal cei care aduc prejudicii tarii! Adica dl Cuc si toti cei care si-au dat cu semnatura sa fie pusi sa plateasca din banii lor tot cat s-a pierdut si se va pierde de aici inainte. Nu e normal ca din cauza unor incompetenti sa plateasca Guvernul(adica noi oamenii de rand...) greselile lor.
Cred ca multi ar parasi CNAIRu daca ar fi asa.

Quest

Am urmarit interviul dat de dl Cuc la DCNews pe 06.09. S-a simtit o fandare gratioasa cu desolidarizare de Companie, pe chestiunea rezilierii Contractului LD3: "Ei sint suverani, specialistii Companiei au recomandat rezilierea, etc". Inseamna ca exista apropiati de-ai dlui Cuc, in care are incredere si care au criticat decizia, decizie care in tot mediul public a parut din primul moment izvorita din vointa sa si numai a sa.
Mai e posibila si varianta: "Reziliati, reziliati ca eu o sa va iau apararea", dupa care flit, adoptam pozitia strutului, bagam capul in nisip si declaram ca ei, ei sint suverani, decizia e numai in mainile lor...
Common sense will get you far !

Europiu

Quest, vrei să spui că le-a furnizat lopata cu care să își sape groapa, Cuc neavând destule b...șe să o facă singur?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

perfidus

#49136
Caraghioasa afirmația "ei sunt suverani" - despre CNAIR. Deci cu alte cuvinte n-au nici o treaba cu politicul, domnule ministru? Atunci cine numește CA si AGA al CNAIR? Papa Francisc? Ca e plin de cunoștințe ale dvs. de la Giurgiu.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Ionut


cristi5

^ Serbanescu declara ca se va face o licitatie pentru expertiza "a problemelor adanci". Abia apoi se pot CNAIR "apuca de treaba".

Eu cred ca urmeaza o groapa OS3, cel mai probabil pe motive imaginare. Nu ajunge o frezare de asfalt ca pe ST3 ci va fi nevoie de sapat terasamentul sau altceva major ca sa arate ca au avut motiv de reziliere.

Cuc s-a spalat deja pe maini, cu suveranitatea CNAIR al carui sef al putea sa-l schimbe in cateva ore.

Din pacate presedintele Romaniei este in campanie electorala si Comisia Europeana este la sfarsit de mandat, sa vedem cand se voteaza urmatoarea.

Ionut

Am mutat discuția despre implicarea președintelui sau a Comisiei Europene în problema LD3 în Parcare pentru ca se deviază mult prea mult de la subiect.