Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 21 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

A nins mult (vezi Cj aici)peste tot pe Vestul si Nordul tarii si de miercuri se anunta noi ninsori care vor duce la cresterea stratului de zapada in conditiile in care temperaturile sunt mult sub 0 grade acum( in zona Tm erau azi dim -19 la Cj -11)
Nu stiu cat a nins in zona Devei insa daca e tot asa ma indoiesc ca pe 15 dec 2012 or sa ianugureze tronsonul.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

MHN

Quote from: Ionut on December 10, 2012, 06:16:11 AM
Ei da! Au schimbat mesajul pe VMS! Nu inteleg cum naiba a nins asa mult, in capitala abia azi-noapte a nins si s-a depus putin. Am vazut la stiri ca spre Cenad au ramas oamenii inzapeziti si ca au inchis A1 Arad-Timisoara. :o
Era si timpul ca informatiile afisate de catre panourile VMS sa fie actualizate, chiar daca (probabil) se intervine manual pentru acest lucru.

Legat de A1 Arad-Giarmata, cred ca DRDP TM a fost luata prin surprindere de data asta (doar este abia luna Decembrie si nimeni nu se astepta sa ninga atat acum!!!) iar contractorul care avea sarcina de a actiona pe acest segment nu si-a facut treaba cum trebuie, comparativ cu modul in care s-a intervenit in luna Februarie 2012.
Dar blocajul din acest weekend a fost generat si de catre utilizatorii/proprietarii de camioane care nu si-au dotat vehiculele corespunzator.
Concret, am stat de vorba cu un amic care a fost blocat sambata (8 Dec) pentru circa 2 ore pe A1 la 200 de metri de iesirea de la Giarmata, acesta zicand asa:
- dinspre Arad spre Giarmata, banda a II-a era curatata mai bine, banda I partial iar banda de urgenta aproape deloc
- avand in vedere cele de mai sus, traficul era fluid, cu o viteza constanta intre 50-70 Km/h, desfasurandu-se in principal pe banda a II-a
- la iesirea de la Giarmata, cu 200 de metri in fata sa, un camion a intrat cu viteza destul de mare pe bretea iar din cauza ca nu avea cauciucuri de iarna pe spate (aspect iesit la iveala dupa eveniment), s-a intors perpedicular pe traseul bretelei, remorca rasturandu-se in rigola (adanca de 1-2 metri) si blocand complet iesirea
- evident ca vehiculele veneau intruna, asa ca in 15-20 de minute s-a facut o coada de peste juma' de kilometru
- dupa o ora, aceeasi situatie s-a repetat pe sensul celalat, tot din cauza unui camion care a derapat tot pe bretea, dar la intrare
- iesirea, in primul caz, a fost deblocata dupa aprox 2 ore, cu ajutorul unei macarale ce a pus camionul inapoi pe bretea

st3reo

nasol,
oare de ce am impresia ca parapetii care presupun ca s-au facut praf in zonele respective o sa ramana asa luni de zile cel putin.  :|

MHN

Din pacate (sau din fericire), bretelele nodului de la Giarmata nu au parapetele instalat. Inca (sper).

ovidiubu

Nu mi s-a parut in regula ce s-a intamplat in week-end pe Arad-Timisoara. ca de obicei ne-a prins iarna cu chilotii in vine. Nu tu plan de interventie, nu nimic. Din pozele pe care le-a postat Bogdimol se vede clar ca poti circula pe o banda si jumatate. Am prins, odata un viscol pe autostrada langa Viena si vreau sa va zic ca era ca in palma se putea circula pe toate benzile si daca vroiai sa stationezi o putea face pe banda de urgenta.

Nu pot sa nu observ ca au facut autostrada dar nu exista nimic prevazut ptr protectia acesteia la viscol( perdele forestiere de protectie, parazapezi). Asta este obisnuitul stil romanesc. Asa nu merge.

mns

Anul asta in februarie cand iar au fost zapezi serioase nu a fost inchisa circulatia deloc pe Ar-Tm, stiu ca faceam drumul zilnic, iar autostrada a fost o binecuvantare fata de drumul vechi :D in conditiile alea, mai ales ca era curatat si vedeam foarte multe masini de deszapezire, poate acum nu au fost destul de pregatiti.

Cat despre camioane, si atunci circulau cu niste viteze, eu cu o viteza acceptabila pentru vremea respectiva, si am prins un viscol si zapada serioasa, cu 70km/h, iar camioanele cred ca aveau cel putin 90, pentru ca m-au depasit vreo 3 pe toata autostrada. Degeaba vin unii si ii apara, dar cand mergi cu viteza si nici nu ai echipat camionul, nu mai e nimic de zis.

Lvs_tm

Cat despre camioane, desi sunt offtopic, am prins azi doua, pe centura Craiovei, care patinau in gol, pe o rampa, cu o declivitate deloc mare.
Si nu era mare omatul si nici nu ningea prea tare..comparabil cu Timisoara, sambata/duminica.

lautaxi


Am vb in seara asta cu un paznic de pe Deva-Simeria zice ca sigur in 13.12 ii dau drumul la trafic.

ciprebbe

Vine codul galben...poate dechid traficul pt sanius......sau la ce temperaturi se asteapta, acolo pe valea muresului, va fi un patinoar imens....
Probabil deschid pe 12 si inchid din cauza vremii pe 13.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ovidiubu

Nu stiu ce au patit oamenii de la CNADNR dar acum dupa alegeri sunt foarte activi. Anunt de licitatie pentru Comarnic-Brasov si acum si asta :) :

http://www.zf.ro/companii/constructii/doua-noi-autostrazi-prind-contur-statul-vrea-sa-construiasca-in-concesiune-craiova-pitesti-si-ploiesti-focsani-10383244

Sargon1806

De ce imi miroase mie Ploiesti-Focsani a tzeapa ordinara? Ploiesti-Focsani este perfect eligibila pentru finantare europeana. De ce oare vorbesc astia de concesiune? Cumva sunt alergici la fondurile europene care sunt atat de greu de deturnat (ex. Nelu Iordache)? Nu avem deja experienta autostrazii Comarnic-Brasov? Cate autostrazi prin concesiune va trebui sa avem doar pe hartie ca sa ne apucam sa atragem fonduri de la UE? Pana una alta singurele autostrazi care avanseaza sunt cele de pe C IV care, culmea, sunt cu finantare europeana.

A, daca cumva gresesc eu si se gandesc sa faca Pitesti-Sibiu, atunci inteleg ca banii pentru C IX se cam duc. Pitesti-Sibiu ar cam inghiti toata finantarea UE pentru exercitiul 2014-2020, ceea ce ar insemna ca facem restul pe banii nostri. Dar tare cred eu ca ne prinde 2016 fara vreo lopata data pe Pitesti-Sibiu si fara vreo lopata data pe Ploiesti-Focsani. Nici pe Pitesti-Craiova nu prevad vreo miscare. Ponta a fost foarte "clar"... facem autostrada sau drum expres... Cu alte cuvinte nu exista niciun plan concret. Probabil pana la final o sa mai adauge vreo 10 cm de asfalt in stanga si in dreapta si o sa-i zica "autostrada Olteniei", asa cum DN2 e "autostrada Moldovei"...

cricric

Eu zic sa se dea drumu' la hartii si sa vedem cat costa Sibiu-Pitesti. Dupa aia, vedem ce ramane si putem sa facem planuri si sa impartim restu' de bani.

AndrewD

Astazi la un post tv de stiri spuneau ca este inchisa autostrada arad-nadlac din cauza vremii !!! Eu parca sa zic ca mai stiu vreo cateva cauze...

MHN


Ionut

Guys, pentru fiecare autostrada avem la Rutier topic separat. Stiu ca nu sunt prea active pentru ca nu avem stiri... hai sa discutam acolo. :) Aici sa ramana doar A1. :cheers: