Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 15 Guests are viewing this topic.

kitsune

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

malcom

#49036
Am trecut astăzi pe acolo pentru prima oară după ce s-a deschis lotul IV.

Am stat în trafic (lucra DRDP Timiș cred) în timp ce în dreapta se vedea autostrada nou-nouta.

Am urmărit discuția cu logo-urile dar nimic nu m-a afectat mai mult decât să stau nemișcat, pe un drum prost, cu 7 camioane în spate și alte zeci de mașini în fața.

Dacă ar reuși cineva sa prindă acest cadru (mașini blocate în trafic pe DN) și autostrada nou-nouta la deal în jos cred că ar avea un efect mult mai însemnat.

voicul

Ordinea mea: 2, 3 si poza 1.

Oricum  :cheers: +1

TibiV

"Noului" coleg kitsune:
sigur nu ai un second-job de grafician?....

@Kovacs_Gy,
+1
:gj:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Liviu M

@kitsune: la ultimul "afis" din recapitulare as inlocui "Din 12.08" Cu "Vernisaj 12.08".

Nelu63

Ar mai fi de adaugat la panoul de informare motivul "Pentru ca canta Cucul".

ddfab

^ din pacate "canta" un cuc batut in cap... :bash:, iar noi :headbash:

acum astept sa vad cand iese din nou cucul sa se bata cu caramida in piept si sa ne arate mobilizarea c**** si cat de repede au rezolvat ei, ca sa deschida...

din pacate imi raspund tot eu: nu prea curand... >:(
PS. semnele sunt bestiale. +1

Cozak

Da chiar nu facem niciun protest?????Innebuneeeeesc!!

Livia

Pot să preiau și eu ,,indicatoarele" în ,,Ziar de Hunedoara"? Sunt prea tari!

Ionut

Poti prelua. Așteaptă până dăm noi o pozitie pe Facebook la ora 13.00. Poti pune și text din pozitia noastră.

Livia


MarcoPolo

Bun, deci nu se cunosc motivele reale pentru care CNAIR a reziliat contractul cu Comsa pe LD3.
Probabil nu mai au bani la buget sa plateasca restul. Sau le e frica sa plateasca ecoductul. Cine stie... Asta e, o problema in plus de rezolvat pt guvernele viitoare.

Dar tot nu inteleg de ce nu vor acum sa deschida circulatia !?!
Pana la nodul Ilia s-a putut deschide fara nici o problema, de ce nu se poate si mai departe?
Lotul e acum al CNAIR, inteleg ca pot sa deschida daca vor, sau gresesc?
Cel putin in regim de santier sigur ar putea, cum s-a intamplat mai demult pe A2. Tot e mai bine deschis, cu o restrictie de 80-100 hmh, fata de batjocura de DN alternativ!


voicul

Lipsa de bani de la buget, daca ar fi reala, nu ar fi motiv de reziliere. Daca nu mai sunt bani strict pentru acest proiect (ca nu e cu mai are MT deloc bani), s-ar putea aduce de la alte proiecte sau amanarea platilor pentru 3 - 6 luni.

Ca nu vor sa plateasca ecoductele, ca nu au stiut cum sa le introduca in contract ... asta e alta poveste.

Ca nu au receptionat nodul Holdea, contract separat ... asta ar putea fi motiv sa nu poate deschide LD3.

kitsune

La cererea publicului (cu toate că mă îndoiesc că mulți știu semnificația cuvântului "vernisaj" pe la Administrația Muzeelor de Infrastructură).
@TibiV, jobul al doilea e la bătut covoare și smuls buruieni :lol:, asta cu muzeele e 10% hobby, 10% transpirație și 80% nervi și nevoia de a face ceva.





Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Ionut

API pe Facebook - cu indicatoarele si cu pozele de ieri seara

La 22 de zile de când lotul 3 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva putea fi inaugurat și la 6 zile de când Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a reziliat contractul finalizat în proporție de 99%, cei din Compania de Drumuri nu au apărut în teren ca să rezolve așa-zisele "deficiențe" invocate (vezi poze atașate).

Ministrul Culturii, pardon, al Transporturilor Cuc, împreună cu directorul CNAIR Scarlat promiteau săptămâna trecută că problemele de pe șantier vor fi soluționate și se va da drumul la circulație. Și atunci de ce nu e nimeni în teren? Poate pentru că presupusele probleme sunt doar pretexte...

Din informațiile noastre, în cei 6 ani scurși de la semnarea contractului (august 2013), inginerul FIDIC (consultantul) angajat de CNAIR ca să supervizeze antreprenorul a identificat 60 de neconformități, dintre care 59 au fost stinse (reparate) de constructor - un număr normal pe un șantier de o asemenea anvergură, comparabil cu alte proiecte de autostrăzi.

Ironia sorții este că singura neconformitate încă nesoluționată este chiar în capătul dinspre Holdea, fix la granița cu lotul 2 Lugoj-Deva, acolo unde nu se va circula până la finalizarea celebrelor tuneluri "pentru urși" (aflate în prezent în licitație), adică probabil prin 2024.

Așadar, avem o AUTOSTRADĂ MUZEU de 21 km perfect funcțională din 12.08.2019 (vezi filmare bord: și dronă: ), pregătită să preia traficul rutier, al cărei contract a fost reziliat de o gașcă de incompetenți iresponsabili care doar mimează că urmăresc interesul cetățenilor.

Oare cât vor mai fi nevoiți românii și europenii să suporte bătaia de joc când ei au plătit o autostradă, nu un muzeu?!