Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 9 Guests are viewing this topic.

esendy

#48990
Tot asa nu l-ati crezut nici pe ionut ca se va rezilia, nu va inteleg optimismul (poate nu e normala o situatie si avem impresia ca nu se poate materializa, dar e doar o iluzie a propeiei noastre minti). Cu acest Cnair si mt scenariul pesimist e cel mai probabil

gruiarew

N-au cum să-l deschidă acum, fiți serioși. Atunci care ar fi motivul rezilierii? Nu-l deschidem că nu se poate circula, reziliem și deschidem după? Eu cred că se vor apuca de "reparații" adică o să-i trântească o groapă undeva. Probabil la Ilia sau Grind.

Va fi un nou OS3. Înarmați-vă cu răbdare și faceți economii pentru arcuri / telescoape / bucșăraie. Vom mai circula mult și bine pe DN68A.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

cristi5

#48992
@simotm statul nu castiga decat ca Cuc si conducerea CNAIR din vremea primului sau mandat (Ionita,seful CESTRIN reveniti cu Scarlat "la bucate") s-au razbunat pe Comsa. Comsa arata clar in comunicatul lor ca au fost tratati total diferit de Neaga si respectiv de Scarlat-Ionita.

Daunele dictate de justitie in favoarea Comsa le vor plati guvernarile urmatoare.  La fel ca autostrazile, judecata daunelor se face de-a lungul mai multor cicluri politice. Poate-ti amintesti ca Liviu Dragnea se plangea in 2017-2018 ca Astaldi trebuie sa primeasca 100 de milioane de euro daune de la CF Bucuresti-Constanta, adica un santier de acum vreo 10 ani?

Cica unul din motive a fost un soi de patriotism.  Cam scump patriotismul...

Un castig virtual este ca e rupta pisica, adica nu vor sta 8 luni in limbo cu constructorul in santier cum au facut la ST3. Dar pot sa stea fara. Multe luni. Vom vedea.

Bine si Comsa au fost naivi. De ce sa termini ecoductul cand stii ca nu ti-l plateste nimeni. Ma rog Neaga o fi zis ca-l plateste. 

A zis Cuc ca da in judecata fostele conduceri. Sunt curios, mai ales daca-l da in judecata pe mentorul sau Ionita, care probabil l-a manipulat si de data asta. "Statul" sunt Cuc si Ionita. Pentru frustrarile si ifosele lor platim toti.

Si daca tot citam Ludovic al 14lea "statul sunt eu" sa citam si ce-a zis fiu-sau: dupa ei potopul.

RaduLuc

#48993
Atentie ecoductul era gata in 2017. deci de pe tipul lui Ionita.....la fel si penalitatile tot atunci au fost date ..... dar la noi e bine sa dam vina pe ceilalti......daca vroiau puteau face factura si atunci......asa ca sa fie corect pana la capat.

cristi5

#48994
Pai tocmai, eu am auzit de la un constructor din Romania ca nu se face asa ceva. Daca o lucrare nu e in contract faci cel mult fundatia si apoi astepti reglarea contractului.

Nu zic ca e bine, dar din pacate cu CNAIR nu se poate lucra "pe cuvant de onoare". Se schimba conducerea si se duce naibii onoarea. Si pentru lipsa lor de onoare platim toti...

La fel a fost si nodul Holdea, nu era in contract, acolo Comsa s-a oprit ca era clar ca Ionita nu va plati. Nu era oare o solutie sa adauge Neaga si ecoductul in licitatia suplimentara pe care s-a platit nodul Holdea?

mishu77

Stie cineva la ce viteza sa proiectat Lugoj -Deva 4? Ca mi se par curbe cu raza mult mai stransa decat restul tronsoanelor din A1 si e numai un deal si o vale ... nu stiu cum o fi LD3 , insa mie LD4 nu mi se pare proiectat la 130km/h ..... Trebuie sa precizez ca nu am nici o tangenta cu constructia de drumuri, insa am mers pe autostrazi destul. LD4 pare ca pe la sarbi cu curbe destul de stramte si urcari si coborari multe, inde viteza este 120km/h.

RaduLuc

#48996
pacat ca era deja executat si nu se putea scoate la licitatie........si vorbim de neaga, unde era scarlat, ca in organigrama era dir general adjunct......hai sa fim seriosi... sa nu-mi spuna mie cineva ca nu a stiut nimic un an de zile cat a fost acolo al doilea in functie.....si acum ca a ajuns primul incepe sa faca pe durul......

adrian sibiu

Din punctul meu de vedere si cred ca sunt in asentimentul tuturor membrilor API,IONUT ar trebui să ceară public demisia lui cuc si a lui scarlat pentru aceasta mizerabilă reziliere a acestui lot3 ajuns la 99% procent de execuție.

alecu26

Aparent sunt multe bisericuțe in CNAIR. Nu am prea auzit pana acum de plangeri penale împotriva fostelor conduceri. Rotatia cadrelor functiona. Fiecare stia ca ei vine randul. Probabil cei care au semanat/seamana vant culeg/vor culege furtuna. Lucrurile de genul asta de obicei escaladeaza.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dan tm

Am mai citit discutiile, le-am mai sarit pe aici.

La vizita in teren ministrul si CNAIR au fost peste tot pe autostrada sau asa au venit cu grosimea asfaltului, cu nu stiu ce sant la vedere care era colmatat?

Am circulat deunazi cu 1838 si am trecut prin zona autostrazii insa pe partea nevazuta, comisiile astea au mers si acolo? au coborit pe taluzuri dincolo de gardurile antifonice, au fost la viaductele peste linia Ilia-Lugoj, pe la garduri etc?

vin si de acolo comentarii si motive de respingere?

Nu am reusit sa fac poze.

voicul

^Viteza pe LD4 este 130 inclusiv la deal, unde par stranse curbele.

Ai aici o filmare in care te poti uita dupa restrictii de viteza - eu nu am vazut:


Pe LD3 cel putin pe la ecoducte e 100.

RaduLuc

apropo de panouri antiorbire, eu cred ca ld4 este unicat, sincer nu am fost pe sebes turda sau pe autostrada transilvania, dar e sigur primul lot vazut de mine unde sunt nu sunt panouri peste tot......poate ma corectati....pe autostrada spre mare sigur sunt peste tot, si pe lotul vecin muzeul ld3...... dar poate sunt si altele.....eu unul nu am vazut.....

mishu77

#49002
@voicul

Am circulat pe LD4 de 2 ori pana acum nu trebuie sa ma uit la nici un video, dar fata de Deva - Orastie sau Orastie - Sibiu lotul are clar curbe mai stranse. NU ca nu te simti in siguranta, dar tre sa ti bine de volan la viteze mari.

alecu26

Probabil razele folosite sunt la limita inferioara pentru viteza de de proiectare de 120km/h.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

Cei care trec (au trecut) pe LD4 au mai vazut muncitorii de la UMB in teren? mai au de rezolvat maruntisurile din anexa (antiorbire, ancore, santuri).
Nu am apucat sa urmaresc in ultimele zile toate detaliile.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe