Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 26 Guests are viewing this topic.

alecu26

Evident ca e cea mai castigate. La fel ca si Impregillo. Va dati seama daca Impregillo mai statea sa termine lucrarea...de fapt reparatiile la Aciliu cati bani bagau? Si era pe garantie....deci cam greu cu claimuri pentru lucrari suplimentare. Acei 10% rezultati din excutarea bondurilor sunt o nimica toata. Oricum Impregillo a castigat mult mai mult in instant.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

#48946
Legat de ofertele de la SIPI4...

Nu sunt asa de fericit cu firmele turcesti. 1...nu sunt firme OK cum zicea cineva pe aici. ALARKO e prima dintre firmele turcesti care au licitat...si e cam pe locul 8 in Turcia. Valul asta de firme din Turcia...e cam al treilea...al 4 lea. Am avut pana acum valul Italian, Spaniol, si acum vin Turci. Undeva pe acolo a fost intercalat si un minival de firme portugheze. Toti au venit, au vazut, au pierdut bani si au plecat. (Veni, vidi, perdidi).

Surpriza placuta e totusi Rizzani. E cam cea mai mare firma Italiana, dupa formarea conglomeratului Salini Impregillo Astaldi si disparitia unora ca si Condotte. Conglomeratul nu putea sa liciteze cred din cauza certificatului negative, iar Astaldi am dubii ca poate produce in starea financiara in care e garantiile necesare pentru prezentare la licitatie.

All in all, vor fi foarte multi descalificati. Turcii si chinezi mai ales. (Alsim Alarko face documentatii foarte bune dar vor avea preturi fooooarte sus. La fel....Strabag probabil va fi sus ca pret...Porr in ultima vreme liciteaza foarte jos, si as zice ca de acolo vom avea un posibil castigator. Ei sau Aktor).

LE: si ar trebuii sarbatorit cum se cuvine. avem primele oferte DEPUSE pentru un lot de autostrada cu TUNEL din Romania. :drunk:

LE2: ca sa raspund unei intrebari mai vechi pierdute in agitatia din aceste zile...DN 73 este de fapt lotul 6 din Sibiu Pitesti. Avand in vedere stadiul relativ inaintat a lotului 5....lotul 6 trebuie si el licitat, dar documentatia cred ca e intr-un stadiu jalnic.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

voicul

Eu dupa cum vad firmele turcesti, chinezesti si Strabag ... deci poate la anul pe vremea asta stim ceva de lotul asta - adica cu cine poate urmeaza sa se semneze.

Ai speranta ca se face ceva pe PISI6? Eu nu. Mai repede PISI 2 si 3  :lol:

alecu26

E pacat ca nu se face lotul 6. Lotul 5 si 4....mai devreme de 5...6 ani nu vor fi gata. Lotul 6 in vreo 2 ani poate fi gata.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Quest

Alecu, cum e posibil ca prapaditii de Aktor sa ramina in carti ptr un proiect serios de munte cu tunel cum e PiSi4, dupa prestatia jalnica de pe ST2 ? Toata tevatura cu ei nu se lasa cu un certificat negativ, care sa-i blocheze niste ani de la a mai licita la noi ?
Common sense will get you far !

holger

#48950
^^

Multumesc, si eu cautam raspunsul, deci sa zicem ca daca se face pisi4 si 5, si nu 6 ar trb sa ajungem pe DN7 pe drumul vechi... wow

Din "surse" Rizzani va prelua TS (nu stiu daca va cumpara firma sau o parte din ea) , daca nu au facut asta deja.

alecu26

Aparent nu....nu vor primii inca certificate negativ. Pana cand...nu se stie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

paulmare

^ alecu26 foarte adevarat, nici eu nu le inteleg ordinea cu prioritatile

alecu26

Holger, nici lotul 4 nu ajuta foarte mult. Descarcare aproape de Tigveni...si dupa aia tot pe DN 73c, dar ceva mai putini kilometri. DN 73 trebuie sa intre urgent in reabilitare si consolidare, daca totusi se considera prea mult o investitie mai mare...gen modernizare, marit raze de curba, consolidari, eventual benzi suplimentare...etc.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GDPR

^^Cam asta e ordinea prioritatilor: çubuk, bahşiş, peşkeş

paulmare

^ ar trebui intrebat un jurist, cum e cu legea raspunderii ministeriale, daca Cuc reziliaza, face reparatii si termina ce e de lucru (in afara platformei sunt maruntisuri, izvoarele insa daca erau usor de rezolvat, le-ar fi facut comsa, si tasari si alunecari vor aparea) din bugetul cnair in loc de garantie, si peste ceva vreme comsa isi recupereaza garantiile, banii pana la 100% de vreme ce cuc a deschis autostrada, si banii cu avocatii si penalitati - Cuc nu va raspunde dupa legea aia pentru toate prostiile astea ?

cristi5

Pentru izvoare, daca sunt reale, trebuie sa raspunda consultantul. Daca toate neconformitatile sunt stinse...

nenea_hartia

@alecu26: ai uitat de valul de firme grecești de la drumurile naționale (Mochlos, Efklidis, Proodeftiki, Atemke, Pantechniki, Aegek, etc) :lol:. Tot pe la DN-uri a fost și un minival israelian (Roichman/Shapir, Ashtrom, Assoroy, Solel Boneh).

voicul

Aktor este cumva un UMB dar din GR. Care certificat negativ pentru Aktor, cand tocmai au semnat pentru A0?
Si pe A3 au tras de timp si s-au intins cand au putut (sau cat li s-a zis  8) ).

Eu sper sa nu ia Aktor. As vota cu Strabag sau PORR.

ciprebbe

Sunt mai tentante excursiile in Grecia decat in Austria...... (numa zic)
Iar in portofoliu au lucrari frumoase.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe