Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 44 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

Sa mai auzim si o veste buna: s-au depus oferte pentru PiSi4, Tigveni-Curtea de Arges, nu apar inca in SEAP:
http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100064042/

cristi5

@serban vlad
Nu se poate intra si iesi la Grind. Se poate numai intoarce. Tot din incompetenta statului roman.

Daca noi nu ceream nodul Holdea incepand cu 2015, era mai liniste acum pt ca de pe LD3 era folosit doar nodul Ilia (dupa confiscarea lui de la Comsa)

http://mobile.hotnews.ro/stire/23291628

razvan96

^^

Pe surse de la Economica.net:

1. Strabag - Austria
2. Porr - Austria
3. Aktor - Grecia
4.China Railway - China
5. Impresa Pizzarotti - Italia
6. Tirrena Scavi - Italia
7. Alsim Alarko - Turcia
8. Ictas Insaat si Constructii SA - Turcia şi Romania
9. Kaylon Insaat - Turcia
10. Hapa Insaat - Turcia

Sa vedem daca se confirma.Aktor si Pizzarotti nu lipsesc :D.

voicul

@cristi5 s-a schimbat putin parerea politiei:
Daca este iesirea la Holdea, atunci se poate folosi si nodul Grind pentru iesit/intrat.
Daca nu e nodul de la Holdea deschis, atunci nu se poate folosi nici Grind pentru iesit/intrat.

Ca sa nu confuseze participantii la trafic cu atatea optiuni CNAIR tine inchis tot lotul!

Ca la noi in Romania!

Xenos

O încredinţare directă Strabag - Porr ar fi drăguţă :D (acesta este un pamflet....)

pbh

3 lucruri de remarcat:
- UMB lipseste
- se inmultesc ienicerii
- chinezii incearca sa intre pe piata

razvan96

QuoteCerinta 4: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a dus la bun sfarsit* in ultimii 5 ani** lucrari de constructie noua si/ sau largire si/ sau modernizare a unui tunel cu o lungime de minim 500 m aferent infrastructurii de transport rutier si/sau infrastructurii de transport feroviar (inclusiv metrou)

UMB poate participa doar in asociere.E posibil sa ii vedem pe lista oficiala, dar nu ca lideri ai unei asocieri.

voicul

Astaldi e ciudat ca lipseste aici, mai ales ca sunt castigatori pe PISI5.


voicul

In aceeasi linie, daca ne luam dupa vorbe, cuC face multe pe hartie.
Este lung articolul si pun doar putin aici

Răzvan Cuc: Lotul 3 al Autostrăzii Lugoj-Deva nu va rămâne muzeu. Deputat USR: Vom plăti despăgubiri enorme pentru reziliere

Cătălin Drulă: Prin rezilierea contractului, statul român pierde perioada de garanție a lucrărilor de 4 ani. Vom ajunge să plătim despăgubiri enorme

În replică la aceste declarații, Cătălin Drulă, deputat în Comisia pentru transporturi şi infrastructură din partea USR, a explicat că ,,rezilierea contractului pentru Autostrada Lugoj-Deva lot 3 la 99%, cu lotul gata de trafic, este o ticăloșie imensă".

Potrivit acestuia, ,,prin reziliere, statul român pierde perioada de garanție a lucrărilor de 4 ani. Patru ani în care ar fi fost responsabilitatea constructorului să repare orice eventual defect".

,,Va fi, cel mai probabil, considerată o reziliere abuzivă de tribunale. Totul arată ca o decizie de "mușchi fără creier" pentru care s-au inventat pretexte juridice. O așa-zisă "neconformitate" care ține de scurgerea apelor într-un capăt al lotului care nu va fi dat traficului (este după breteaua de ieșire) - o situație rezolvabilă în câteva săptămâni de lucrări care n-are nicio legătură cu siguranța traficului. Cel mai probabil, vom ajunge să plătim despăgubiri enorme peste 4-5 ani pentru această reziliere. S-a mai întâmplat: miniștrii care și-au umflat mușchii și după 5 ani a venit factura de plată (altui guvern). 28 de milioane de euro, de exemplu, primiți de un constructor în tribunale pe un lot de autostradă reziliat în 2011 cu trâmbițe", a subliniat deputatul USR.

El a adăugat că ,,deschiderea traficului e cea mai importantă în acest moment", deoarece ,,avem 21 de km care sunt perfect folosibili. Autostradă, oameni buni! Pentru care am plătit sute de milioane de lei în ultimii 6 ani. Și ea stă închisă acum. Pentru cine vrea să se convingă, uitați-vă la filmarea de la bord".

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/razvan-cuc-lotul-3-al-autostrazii-lugoj-deva-nu-va-ramane-muzeu-deputat-usr-vom-plati-despagubiri-enorme-pentru-reziliere-1179997

mariusj

 Pe Sibiu -Pitesti, lotul 4, 44 de lui de constructie, adica 10 km, pai .......de ce asa mult, totusi

pasadia


pasadia

Din articolul de pe HotNews:

Quote
În 2014 se știa că Acordul de Mediu va fi modificat. Constructorul a făcut o inginerie economică. Și-a prețuit ecoductul pe care îl avea în contract la 15 milioane, cu o lungime de 80 de metri. Iar un pod care avea care avea 60 de metri l-a prețuit cu 5,4 milioane. În urma modificării Acordului de Mediu am fost nevoiți să impunem un al doilea ecoduct. Constructorul l-a executat fără să aibă o instrucție clară din partea beneficiarului. Au fost instrucții verbale... În 2017 ne-am pus la masa discuției pentru a găsi o soluție pentru a fi plătit acest ecoduct. Din păcate nu au agreat soluțiile propuse", a declarat Sorin Scarlat.

Ăștia sunt normali la cap? Adică au acceptat de când au semnat contractul că un ecoduct face 15 milioane dar apoi s-au răzgândit cum că ar trebui sa coste mai puțin.

Și apoi compara un ecoduct (80m lungime *30m lățime) - 30 e de la mine, cred că e și mai mult, cu un pod de 60m și o lățime de 10m. Daca fac comparația așa mi se pare că ecoductule prea ieftin, nu prea scump.

razvan96

#48928
Acum avem si comunicat oficial cu ofertele pentru PiSi4:

QuoteAstăzi, 29 august 2019, a avut loc depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului "Proiectare și execuție Autostrada Sibiu – Pitești, Secțiunea 4: Tigveni - Curtea de Argeș".

Astfel,la termenul limită de depunere au depus oferte următorii ofertanți:

1. Aktor Technical Societe Anonyme (Aktor SA)

2. Asocierea Alsim Alarko Sanayi Tesisleri Ve Ticaret AS - Makyol Insaat Sanayi Turizm Ve Ticaret AS

3. China Railway 14th Bureau Group CO, LTD

4. Asocierea IC Ictas Insaat Sanayi Ve Ticaret AS - Constructii SA

5. Impresa Pizzarotti & C SpA

6. Asocierea Kalyon Insaat Sanayi Ve Ticaret AS - Met-Gun Insaat Taahhut Ve Ticaret AS

7. Mapa Insaat Ve Ticaret AS

8. Porr Construct SRL

9. Strabag SRL

10. Asocierea Rizzani de Eccher SpA - Tirrena Scavi SpA - Ozgun Insaat Taahhut Sanayi Ve Ticaret Limited Sirketi

De la această dată începe procesul de evaluare, Comisia de Evaluare urmând a analiza ofertele în conformitate cu prevederile Documentației de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice.

CNAIR

Ok, deci nu e Hapa, asa cum banuiam (exista si aia dar nu sunt firma mare), ci MAPA Insaat.Ienicerii au venit cu 4 oferte de la firme ok.Se confirma absenta UMB si Astaldi, probabil ambele cu destule contracte si cu alte prioritati.Overall, lista arata bine.

tom_sawyer

@mariusj, pasadia:
QuoteLungimea secțiunii 4, Tigveni - Curtea de Argeș este de 9,86 km, din care 1,35 km aferenti tunelului Momâia.
cnadnr.ro