Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 40 Guests are viewing this topic.

cristi5

#48885
Ba tocmai ca sunt stat in stat. Neaga e in continuare director, n-a plecat nicaieri. Ionita la fel. Scarlat e linistit, daca nu performeaza ca director general, va ajunge...  director. Si evident ca un asemenea om care-si deschide mandatul cu asemenea fapte ca LD3 nu are cum sa performeze.

Goga l-a injurat pe seful CNAIR in conferinta de presa, l-au dat afara apoi a castigat in instanta si tot angajat a ramas.

Concluzie: orice faci in CNAIR esti angajat pe viata. Orice faci ca director general ramai director. Ministrii vin si pleaca.

Eu as introduce un singur criteriu de performanta: daca nu scade numarul de decese in trafic in primul an, seful CNAIR ajunge la DRDP sau mai jos. Sa vezi atunci cum s-ar lupta sa deschida autostrazi.

cristi5

#48886
Sursa din CNAIR pt Adevarul

Quote
,,Este reziliat contractul. Este posibil să fie continuat în regie proprie de CNAIR, dar cu ajutorul unei terţi, deoarece sunt necesare nişte utilaje speciale"

Ce utilaje speciale? Pix, ca sa semneze receptia? Ce-o fi insemnand asta? Ca nu-si asuma nimeni din CNAIR preluarea lucrarii?

https://adevarul.ro/economie/stiri-economice/ce-intampla-lotul-3-autostrada-lugoj-deva-contractul-fost-reziliat-1_5d669710892c0bb0c60cf54a/index.html

paulmare

scuze daca s-a mai zis, deci:
a. comsa a cerut receptia
b. beneficiarul, conform legii si probabil al contractului stufos care are multe clauze care sunt deja in lege, avea obligatia sa vina la receptie, cu o comisie cu imputerniciri stampile experti etc
c. apoi puteau sa zica, nu facem receptie, nu ati terminat, mai chemati-ne cand ziceti voi ca e gata, sunteti in intarziere deja si ne platiti penalitati, sau ok receptionam, facem anexa cu ce nu e ok si vrem sa fie remediat si se poate face cu deschiderea traficului, si bagai acolo la greu incepand cu izvoarele lui rocklee si ce a gasit cestrin si ce ai vazut tu ochiometric

asta s-a facut ?? prima parte, venim la receptie, facem pv si refuzam argumdntat receptia pentru ca nu e gata si nu e doar in afara platformei de lucru

au facut fix ce a vrut comsa, care va lua bani prin instante, nu mai are de lucru cu garantii 4 ani de zile la o lucrare facuta iresponsabil si in sila
vom avea din nou groapa de pe os3 acolo la izvoarele lui rocklee
vom circula fericiti pe dn nereabiltat ca doar traficul va fi pe autostrada si dn va ramane doar pentru localnici

cuc va poza in eroul care salveaza romania de lucrari facute in sila de "straini"
cnair isi va fi platit politele ca le-au intrat o data banii de salar pe card mai tarziu cand le-a blocat comsa conturile

nu mai raspunde nimeni pentru semnatura pe ecoducte, doar "instanta va decide"
comsa va lua bani de la buget nu de la cuc si neaga "pe persoana fizica", desi au avut initial un proiect mizerabil
toata lumea va fi happy mai putin cei care vor circula pe dn ani de zile de acum inainte

nenea_hartia

^ Hai, că la groapa de pe OS3 s-au mișcat cât de cât repede, dar se poate un scenariu și mai rău, iar de la ăștia te poți aștepta doar la scenarii mai rele: licitație pentru evaluarea lucrărilor rămase de executat, câteva luni bune doar licitația, apoi atribuirea, evaluarea propriu zisă, etc, iar apoi licitație pentru execuția lucrărilor, multe alte luni bune.

JohannDB

"""Sursa din CNAIR........"""   Mă tot uit ca milogu-n traistă la pagina de comunicate "oficiale" și este o liniște de...vară și aflu că pentru DNCB s-a emis a doua "autorizație de construcție" pentru pasajul Domnești pe DNCB....., că va fi o posibilă întrerupere a plățiilor prin sms pentru rovignetă....., că sâmbătă-duminică se închide Transalpina între Novaci-Rânca pentru "Cupa Gorjului" la automobilism...., toate cu data stelară, miercuri 28.08.2019.... Pentru azi 29.08.2019, încă nimic.... Ce liniște....!!
    Din ce am bântuit pe televiziuni, nu prea duduie....nimeni sau nu am nimerit eu, inclusiv orele ......

VictorC

^^^ e la 10:00 conferința lui Cuc la minister exact pe această temă.

JohannDB

Mulțumesc "VictorC" și pe unde ar putea fi "vizibilă", te rog....??

mishu77

Data trecuta a fost conferinta transmisas pe Facebook.

pentium10

#48893
Live FB feed, conf. de presa Min. Transporturilor.

https://www.facebook.com/MinisterulTransporturilor/videos/2349159668734372/


Scarlat, director CNAIR, "pana la sfarsitul anului vom deschide"
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

mishu77

Inainte de alegeri ca sa iasa PSD in fata, ca vezi ne-am batut cu ei si NOI am reusit :)

JohannDB

Coloana sonoră a transmisiei pe F.B. este de la mizerabilă, în jos, îndeosebi când vorbește directorul cnair., ...... Văd că la ora asta, 10:51, dacă este încă on line, cineva se mai joacă pe la nivelul sunetului, când un pic mai bun, când la fel de prost.........

GDC

#48896
După șocul pe care l-am avut la aflarea veștii că s-a reziliat contractul, mi-am revenit puțin și îmi permit și eu o părere aici:
Șunt de acord cu titlul comunicatului asociației menționate într-un post mai devreme, dar cred că la titlu se oprește zona de acord. Da, e timpul ca România să nu mai accepte autostrăzi la mâna a doua, dar e timpul ca România să învețe să le facă bine de la început. Văd aici aceeași boală ca în mai toate domeniile publice: "lasă ca merge și așa" sau "deocamdată nu ne gândim la asta" până când deodată ne facem mai catolici decât papa. Doar pe acest lot, AM a cerut ecoduct în plus, soluția :"faceți-l voi și vedem după aia contractul"; s-a prezentat un proiect prost cu multe "optimizăti", soluția: "îl aprobăm și vedem după aia dacă ţine" și exemplele pot continua. Singura întrebare pentru cuc ( da, cu "c" mic) trebuie să fie: "voi ce-ați păzit mă până acum? CNAIR, consultant, unde erau până acum dacă a ieșit așa un mare dezastru?"
Clar, autostrada trebuia deschisă și neconformitatile rezolvate sub trafic. Dar așa e mai peste tot în domeniul public: imediat ce e ceva incomod, îl scot pe "nu se poate" în faţă.
Aici din păcate deznodământul a fost cel mai prost posibil: autostradă închisă pentru cine știe cât timp, garanție ioc și probabil statul român va plăti mult și îndesat. Românul va uita, sau în cazul acesta românul de rând nici nu va ști măgăria.
Ce rămâne de făcut e să vedem cum se poate "desființa acest stat în stat" și cum aducem niște oameni care să facă treabă. E clar că nu e nici o șansă de progres real cu cei de acum.

vancouver

Spun ca urmeaza sa faca o expertiza in 30-60 de zile, dupa aceea vor decide ce o sa faca concret. Intre timp dau drumul la trafic si rezolva sub trafic acele probleme constatate de expert.

Imediat au de gand sa faca in regie proprie decolmatarile si finalizarea rigolelor + garduri = 2-3 sapt., dupa care se da drumul la trafic.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

pasadia

Eu nu inteleg cum puteti sta cu fundul in 2 luntre - ba ca e bine ca a reziliat, ca si-a umflat muschii si nu mai accepta cu "merge si asa", ba ca ar fi fost bine daca erau atenti la timp si faceau actele cand trebuie. Adica mno, mi-e nu-mi iese nicicum sa imi impart fundul in 2 parti, eu stiu una si buna: ca statul imi aduna mie impozitele si ca atare doar de la EL am pretentii. Si oricum as privi situatia mi se pare ca acelasi stat (adica CNAIR si MT e in off-side) si ca el ar trebui sa raspunda, cu tot ce presupune asta: demisii, anchete penale, condamnari.

Dar mno, daca voi sunteti laudati MT-ul si CNAIR-ul ca au procedat corect, banuiesc ca mai trebuie sa astept mult si bine dupa demisii, anchete si condamnari...

marinul

Nu s-au auzit prea multe, dar pana la urma s-a gasit un vinovat:  domnul Neaga.