Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 62 Guests are viewing this topic.

adrian sibiu

Dupa parerea mea,pana cand statul nu va modifica legea privind licitatiile unde sa nu mai castige firma cu cea mai mica oferta nu o sa vedem firme serioase si de calibru lucrand in Romania.Si ar mai fi ceva,cand statul o sa devina partenerul serios si cand instutiile statului o sa-si faca cu adevarat treaba incat dupa finalizarea licitatiilor constructorul sa nu mai astepte elberarea ternului de toate sarcinile respectiv retele,ridicari topometrice,sapaturi arheologice si altele 

Pellady

Claim-uri au toate firmele, dar sa nu uitam ca UMB a predat, cu probleme rezolvate sau nu ulterior, loturi de autostrada chiar si inainte de termen.

horatiu.cosma

A circulat cineva recent între Arad și Nădlac pe A1 (inclusiv punctul de frontieră de pe autostradă)? Cum se prezintă autostrada și PTF-ul?

ladposta

#48633
Pe 28 julie am fost la intrare in tara - PTF era OK, vreo 10 minute, autostrada circulabila si nu era asa de aglomerat

@horatiu.cosma daca vrei sa vezi starea drumului pe o portiune din A1 in data de 28.07.2019 de la km 21 pe directia Nadlac-Bucuresti pana la iesirea spre Margina:

horatiu.cosma

Întreb despre calitatea asfaltului. Mi s-a plâns cineva că au apărut destul de multe gropi, mulți parapeți lipsă. Plus în PTF în special benzile pentru TIR-uri ar arăta destul de rău.

ladposta

#48635
eu nu am remarcat probleme majore. spre seara poate reusesc sa pun si un clip de cateva minute cu ultimele aprox 10 minute pe A1 dintr-o parcare pana la Margina

auras80

Pe 3 august am intrat pe la Nadlac 2 spre vama Albita, starea asfaltului este buna , si intr-adevar, acum nu mai retin unde, dar lipsesc o multime de parapeti antiorbire. La Ohaba prima de trecere peste linia ferata, era formata o coada de aproximativ 2km, din deal in vale stateam toti. Restul se mergea binisor. Acum simbata ma intorc, si voi incerca sa ies si eu la Ilia, de colo deja voi face ca pina acum, Sacamas - Margina.

Drumuri bune la toti!!!!!!!!!!!!

MarcoPolo

Acum vreo 2 luni, pe sensul Nadlac -> Arad, calea de rulare era intr-o stare destul de critica pentru circulat cu viteza. Mergeai pe asfalt foarte bun si, dintr-o data, aparea cate o groapa destul de adanca (estimez aprox 10 cm). Am evitat in ultimul moment cateva astfel gropi de gropi, rasfirate pe cativa km (marcate de altfel si pe Waze). Insa una am luat-o in plin si m-am speriat destul de rau. Recunosc ca, din pacate, circulam cam cu 150 km/h.
Acum vreo 2 saptamani nu am mai remarcat nici o groapa si se vedeau petice, deci banuiesc ca au fost reparate.

pelan87

Am trecut eu pe Arad - Nadlac, ce-i drept nu prea recent, pe la sfarsitul lui iunie. Si tin minte ca erau intr-adevar niste denivelari serioase pe banda 1, sensul Arad-Nadlac, undeva cu vreo 2-3 km inainte de nodul de la Pecica . Erau de fapt zone in care s-a inlocuit stratul de uzura pe distante de 5-10 metri, dar care nu erau chiar la nivel cu restul suprafetei. In rest nu imi amintesc sa fi vazut alte probleme.
Parapeti lipsa nu am remarcat (dar asta nu inseamna ca nu erau, poate doar nu am bagat eu de seama).

Ionut

API pe Facebook - dati un share, poate ajuta...

După euforia inaugurării lotului 4 al Autostrăzii Lugoj-Deva, ne îndreptăm atenția spre lotul 3, tronson programat pentru recepție tot săptămâna trecută, dar nerecepționat de Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere. Deși cei 21 de km pot fi deschiși traficului în deplină siguranță, cei din Compania de Drumuri au decis să îi transforme într-un nou muzeu.

Vedeți cu ochii voștri filmările de săptămâna trecută: de la bordul mașinii, marți, 13.08.2019 (link: ) și din dronă, miercuri, 14.08.2019 (link: ).

Am urmărit execuția acestui proiect încă de la debutul șantierului în anul 2014. Cunoaștem foarte bine problemele tehnice întâmpinate de constructor de-a lungul timpului, deficiențele și erorile care au necesitat soluții de remediere în numeroase puncte.

Chiar și în prezent există o serie de lucrări minore nefinalizate care NU afectează carosabilul pe care antreprenorul are obligația să le ducă la bun sfârșit (șanțuri, scurgerea apelor, garduri, iarbă pe taluzuri).

Totuși, este cale lungă de aici și până la a ține închiși 21 de km de autostradă perfect circulabili, așa cum singuri puteți vedea din filmările noastre. Disputele surde dintre CNAIR și constructor, orgoliile și fuga de responsabilitate nu țin cont de interesul cetățenilor, șoferii fiind nevoiți să își riște în continuare viața pe DN7 și DN68A.

Cerem insistent deschiderea circulației în cel mai scurt timp, iar eventualele mici intervenții din afara carosabilului să fie trecute în anexa la procesul verbal de recepție, așa cum s-a procedat și pe multe alte sectoare de autostradă.

lupualb

In aceasta seara am mers pentru prima data pe lotul de autostrada nou inaugurat. M-au uimit  rosturile de dilatatatie puse atat de bine ca nici nu se simt. Lucrarea chiar pare de calitate. La dealul cu lilieci, spre Deva, pe versant sunt 3 pete mari care din mersul masinii par a fi cauzate de ceva scurgere de apa. Ar fi culmea sa fie izvor de coasta acolo.

kitsune

#48641
Păi pe versant se văd clar straturile și ceva pânză freatică. Dacă te uiți la video din dronă vei vedea că în unele locuri au înfipt niște țevi să capteze apa. Dar, săpătura taie clar o pânză freatică, ce stă pe un strat impermeabil. Plouă sus pe deal, iese apa prin săpătură.
De fapt, după ce am alăturat mai multe screenshot-uri dintr-un video al lui AlinC, văd mai multe straturi





Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Tavi

Aveti idee la ce ora canta astazi Cuc-ul?

ovicor

Sper sa aiba in repertoriu cantecul de lebada!