News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

11 Members and 54 Guests are viewing this topic.

TibiV

Ionut, nu te supara...

Dar cred ca este prima data de cand sunt pe forum si Cip este mai optimist decat mine!....
:lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi 74

da cu tot ricscul! omsa a lucrrat mizerabil ! sa termine, apoi, vedem! vdem ca vor bani, dar, nu au terminat! bravo!pt??  daca erau gata si la pix fix, ce sa mai zica cnair? asa.. zau, o mizerie! chir nu sa se circule ca astia nu mai remediaza niciodata!

cristi5

@pbh scrie mai sus. Comsa nu a lucrat in weekend-ul lung dar lucreaza saptamana asta. Atata ca inteleg ca nu au consultant sa zica gata, facem receptia.


Quest

Ma alatur optimismului moderat al lui Cip. Sa avem rabdare cu scurgerea celor 10 zile de lucru in care Comsa sa elimine neconformitatile.
Common sense will get you far !

Ionut

De unde ati scos voi 10 zile? Doar asa pentru ca a zis cuc? Naivi. Si care neconformitati? Miercuri seară (saptamana trecuta) mai era doar una, în capătul cu LD2 la Holdea. Se putea deschide atunci. Cu recepție parțială. Dar nu... trebuia circ.

udar

Pe lotul LD3 astazi din ce am vazut  ca eram pe fuga tare se lucra intens in zona de capat atat la calea de rulare traseu A pana in capat /deal lotul LD2 cat si la garduri si scurgeri.
Chiar excavau de sus si incarcau in camioane pamantul din dealul care ar fi pe LD2.

gruiarew

Numai să nu facă cum au făcut cu OS3. Că și pe acolo se putea circula, dar i-au trăznit o groapă în mijloc. Zic eu mizeria asta că se pare că în ultimul timp nu am dreptate și sper să nu am nici acum.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis


alin_simeriaveche


voicul

Legat de LD3: numai azi nu e maine.
Sa speram ca nu e atat de idiot incat sa rezilieze contracte la 99%+.

Quest

Sa speram ca Comsa a rezolvat chestiunile cerute de Anexa. Cuc a declarat ieri si la Tulcea fiind, si aseara pe Realitatea ca maine (joi) merge pe LD3. S-a simtit aseara in declaratiile sale ca e pornit impotriva Constructorilor care speculeaza orice neregula a Beneficiarului, avind o apetenta ptr claim-uri nesfirsite.
La o adica, putem si noi sa privim retrospectiv, si sa constatam ca nu toti Constructorii au dedicarea si  seriozitatea celor de la Porr, UMB sau Astaldi....
Common sense will get you far !

alecu26

#48626
Pornirea impotriva claimurilor e de cand lumea. Si tu crezi ca UMB, PORR, Astaldi nu au claimuri? hoho...si inca cum? Avantajul lor e ca sunt sufficient de mari incat sa duca aceste claimuri in spate si sa suporte incasarea lor dupa ani si ani de zile. (Sau sa nu o suporte. Printre altele lui Astaldi de aici i s-a tras falimentul).

Si totusi, Aldesa Comsa e undeva la mijloc. Sa nu uitam ca alte firme (Corsam Corviam, Maltauro, Copisa, Collini, Eko, Magenta si altii la care le-am pierdut deja sirul)...au abandonat santierele in mijlocul lor sau chiar fara sa le inceapa cand nu le-au fost platite claimurile.

In opinia mea, pornirea impotriva claimurilor vine si din faptul ca in 90% din cazuri aceste claimuri sunt castigate de catre Constructori. Ca daca procentul ar fi invers...nu prea le-ar pasa. Argumentul suprem ca claimurile sunt justificate sunt tocmai termenele enorme de executie care se dubleaza si tripleaza in cele mai multe cazuri, fara a se ajunge la reziliere. In mod normal si o prelungire cu 10%...15% a termenului il poate fi suficient Beneficiarului sa rezilieze.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Quest

Multumiri ptr explicatii Alecu26 +1 Sper sa nu se inteleaga din spusele mele ca-l consider pe Beneficiar curat ca lacrima, in cerintele pe care trebuie sa le indeplineasca fata de Constructor.

Maltauro, despre care cineva din Tirrena Scavi spunea in anii trecuti ca "in viata lor n-au vazut cum arata asfaltul" :)
Common sense will get you far !

alin2pas

Într-adevăr, cum poți să-i ceri unui constructor să fie serios, când nici beneficiarul nu e serios? De câte ori nu au putut lucra constructorii pentru că nu au fost mutate utilitățile, nu au fost puse terenurile la dispoziție și de câte ori s-a întârziat cu plățile? Au fost constructori la care li s-au plătit lucrările la timp, iar alții care și-au primit banii numai cu mari întârzieri. Nu ne convine când licitațiile sunt câștigate de firme care nu au muncitori sau utilaje cu care să poată executa lucrările, dar după câștigarea licitațiilor de cele mai multe ori nu pot începe lucrările pentru că sunt blocate de contestații timp de ani de zile. Dacă ai muncitorii și utilajele când câștigi licitația, ce faci în toți acești ani? Ții muncitorii și utilajele degeaba? Pe ce bani? Când statul român va găsi mijloacele să scurteze la minim aceste perioade în care constructorul este obligat să stea degeaba și să-l plătească la timp, vom putea avea constructori serioși, care să facă drumuri și autostrăzi la prețuri mai mici decât cele actuale. E ca la anunțurile de mică publicitate: ,,solicit și ofer seriozitate". Poate învață și Cuc acest lucru...

voicul

Eu stiu ca si UMB are claim-uri pe LD4.

Beneficiarul (CNAIR) este intotdeauna serios: isi iau salariile la timp. Nu cred ca e vreun angajat care sa il fi luat a 2-a zi.
Sunt curati ca lacrima.  :lol: