Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 74 Guests are viewing this topic.

rebel

merita sa fie primul, dar mergea si-o poza de grup cu Umb-istii ;)

Ionut


florin74

Pe sensul spre Ilia ce asteapta? E prea periculos? Nu au terminat marcajele? Dau drumul la cate 10 masini deodata din 5 in 5 minute?
Cata prostie....

pasadia

#48363
Eu mă întreb dacă la Ilia va fi semnalizat din timp capătul autostrăzii. Nu de alta dar vom avea ceva mașini (va fi vârf de trafic în următoarele 2 săptămâni), coada va ajunge ocazional și la 2-3 kilometri și n-aș vrea sa vad un carnagiu mai grav decât Cunta 2013.

gruiarew

Bun şi cu LD3 până la urmă cum rămâne? Că presupun că mâine o taie toţi acasă pentru week-end prelungit. S-a mai schimbat ceva? S-a ajuns la o înţelegere cât de cât?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Ionut

Nu s-a ajuns la nicio intelegere. Cei de la Comsa au scris pe procesul verbal ca nu sunt de acord ca CNAIR sa preia nodul/bretelele Ilia. Din punctul meu de vedere, ceea ce a facut CNAIR azi nu doar ca incalca grav contractul (ca nu se poate deschide circulatia fara receptie decat cu acordul constructorului in "regim" de santier, asa cum se circula prin sensurile giratorii de la Ilia, de exemplu - si asa cum se circula prin giratoriul Iernut la A3 Astaldi), ci mai mult, e ilegal (pentru ca acel proces verbal este de fapt nul).

Europiu

Trecând peste gustul de vomă amărui-verzuie lăsat de toată porcăria Ilia: cum se prezintă LD4, ce impresii aveți, cei ce ați rulat pe el?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Ionut

Doar eroii nostri de astazi din teren au circulat. Si rocklee, din ce-am inteles. :) Deci cred ca doar ei sunt cei 3 membri PUM care ne pot spune. Mai dureaza pana ajung si altii. Sau cei 3 sa ajunga acasa.

gruiarew

No, atunci nu pot decât să-mi cer scuze pentru cât de prost am fost. Am sperat să fie doar o chestie de imagine, se încoardă puţin unii la alţii, mai lasă unii, mai pun ceilalţi, apoi îşi dau mâna se pupă şi aia e. Deja îmi făceam planuri şi trasee cum să fac stânga la Coşava ca să nu încurc circulaţia, că precis creşte traficul cu deschiderea LD3 şi 4.

Deh. Optimism prostesc.

Totuşi s-au trasat nişte idei clare până când trebuie să repare neconformităţile găsite? Se ştiu care-s alea? Sunt de acord? Se ştie ce trebuie făcut şi ce urmează? Sau rămâne cum am stabilit?

Poate îs întrebări prosteşti, dar mie tot nu-mi vine să cred că efectiv şi-au băgat pixul şi n-au putut ajunge la un acord. Avem bucata aia din LD2 cu stâlpul pe mijloc şi acum şi asta...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Ionut

Bun. In conditiile actuale, sunt SI mai convins ca LD3 se va rezilia. Acum Comsa nu mai are cea mai importanta parghie de negociere. Asa ca exista doua variante, dupa cum ma gandesc eu:

1. accepta (aproape) ORICE le cere CNAIR (gen garantie extinsa la 10 ani)
2. se reziliaza (cu toate urmarile catastrofale care deriva din asta)

Iar noi o sa avem un lot fara garantie si o sa platim milioane despagubiri. Vom vedea. Sper sa ma insel. Si-asa o sa platim mizeria de astazi... cu varf si indesat. Noi toti o sa platim, contribuabilii. Ca nemernicii criminali din cnair si mt nu vor plati niciodata.

ciprebbe

E deschis in ambele sensuri, a durat pana au scos balizajul de la Soimus. Acum e cale libera.
Legat de LD3 problemele sunt minore si se pot remedia in cateva zile. Daca le rezolva, compania readuce comisia si se va deschide. Sunt si ei constienti ca e ok lotul dar exista dispute legate de hartogari. Eu sper ca in max doua saptamani, maxim, sa se deschida si lotul 3.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cristi5

#48371
@gruiarew

Trebuie sa intelegi ca e un conflict vechi si foarte infectat. Neaga ajunsese iar in termeni OK cu ei (a gasit o cale sa le plateasca Holdea) dar Dancila a vrut sa arate ca e preocupata de autostrazi asa ca l-a demis. Au venit cei dinainte (Ionita si Cuc) si s-au razbunat.

In principiu oamenii din CNAIR cred ca un privat are resurse nelimitate (ceea ce imbogatitii locali din tunuri poate ca au). Asa ca un nod in plus sau un minus, un ecoduct incolo si-ncoace, niste garantie pe 10-20 de ani, e mizilic pentru privat. Mai ales la cifra aia de afaceri, la portofoliul de proiecte... Deci o invidie din asta proletara combinata cu incultura si xenofobie.

Cand privatii isi cer banii si drepturile, incep problemele de calitate. Deci nu te uita dupa neconformitati, sunt mizilicuri.

Constructor nou in Romania? Pai in loc sa-l ajutam il ametim cu hatisul de legi, il amenintam, le bagam facturi de penalitati, pana se satura. S-au apucat de un nod sau un ecoduct a carui plata nu era sigura? Treaba lor, sa-l ia acasa. Vor plata, sa dea si ei ceva, sa extinda garantia.

Astazi s-au certat iar cateva ore, relatia nu are cum sa se fi imbunatatit. Le-au si dat la Comsa notificare ca le-au blocat receptia nodului! Asa ca rezilierea e o posibilitate reala. Sau ramas in standby (cu circulatia inchisa probabil) cateva luni pana vin altii care inteleg cum functioneaza un business si un contract si nu vin cu pretentii absurde.

A scris si @cutter pe facebook: probabil n-au stiut cat si cui sa dea spaga.

danutzu_1069

#48372
Pe live-ul transmis, la min 3.48 este o trambulina de toată frumusețea la un racord cu podul...
Și la 6.14

voicul

Bravo celor de la API care au pierdut o zi sa ne transmita live-ul.  :cheers:

@dr4qul4 Si la Ilia au fost probleme grave, dar dupa CF. Ceva izvor de s-a scot tot terasamentul.

E bine ca mai avem 22 km de A in plus. Acum sa vedem cat ne costa ca i-am deschis.  >:(

Apropo de dublu standard: parcare UMB cu asfalt, parcare COMSA cu dale de beton, pentru ca ...?

Gioluk

#48374
Referitor la filmarea de pe API, in dreptul dealului Soimus, min 11:04, lipsesc mai multi m de "palete de plastic" antiorbire. Sau este normal?