Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ionut

@pasadia

Nu am chemat pe nimeni din presa, am dat eu niste detalii pe telefon la cativa din presa. Si oricum presa poate sa vada, aici pe forum, ce se intampla.

GDPR

#48301
@Quest, normativul AND 593/2012 este in vigoare, de altfel este si mentionat in Nota de Fundamentare a Hotărârii Guvernului nr. 229/2019 privind reaprobarea indicatorilor tehnico - economici  ai obiectivului de investiţii ,,Autostrada Lugoj - Deva"

Din NF:

QuotePrincipalele revizuiri tehnice, față de S.F., au constat în:
...
- prevederea extinderii în profil transversal a lățimii fȃşiei de lucru a parapetelui de sigurantă marginal de la 2x0,75 m la 2x1,00 m, respectiv 2x1,30 m pe unele tronsoane pentru asigurarea spațiului de deformare a parapetului, funcție de tipul acestuia și zona de amplasare, conform Normativului pentru sisteme de protecție pentru siguranța circulației AND 593/2012 și AND 591/2005;

@paulmare, in normativ nu se mentioneaza nimic de distanta dintre dispozitivele reflectorizante de pe parapete.

@nirolf, da, amortizoarele nu sunt conforme.

Liviu_udr

Atenție!!!
Deschiderea până la Ilia nu ajută cu absolut nimic.
Merg spre Nădlac, și la Ilia ies, merg înapoi spre Săcămaș...
Păi cum vine asta?

mastereve

Ajuta ca macar nu mai faci stanga spre Sacamas... si scapi si de giratoriul de la Soimus, restrictia de viteza de la Mintia

ddfab

^^^cucul nu gandeste... poate el nici nu stie ca trebuie sa te intorci, ca sa intri pe dn68a

paulmare

^ dap aia ziceam si eu ca nu scrie nimic in and593
e destul de "confuzant" ca sofer, ca sa zic asa sa ai distanta dubla de montaj 6 metri fata de 12 - pe doua loturi adiacente
ar trebui sa fie o norma clara

Skynick

la noi "confuzant" e parte din specificul local. Nu se poate fara putin parfum de confuzant.

paulmare

#48307
^ este 593 pe site
https://www.mdrap.ro/userfiles/reglementari/Domeniul_XXVI/26_152_AND_593_2012.pdf

si nu sunt OK pe lotul UMB, ce or fi verificat politrucii din comisie, lisele direct pe stalp paginile 25 26 27 cu anexele 2 - toate lisele se monteaza cu amortizor

Allex

Ionut, daca mai vorbesti cu presa e bine (si important) de mentionat ca antreprenorii/constructorii/proiectantii etc. au in contracte clauza de "silentio stampa" si nu pot iesi cu declaratii oficiale.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Europiu

^^ Le-or fi făcut la UMB anexa pe care le-o refuză lui Comsa  :lol:
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Ionut

@AlexAllex

Am zis deja mai mereu. Nu cred ca au dat pe post dar sper ca au inteles. Singurii care pot vorbi sunt cei din CNAIR. Si noi.

nirolf

În cazul ăsta, oricât de apreciat ar fi ce a făcut UMB acolo, ar trebui scos în evidență acest aspect: neconformitate pe partea de siguranță (!!) acceptată pe lotul 4 (și înțeleg neremediată niciodată pe Gilău - Nădășelu) și totuși s-a făcut recepția. Este scandalos ce se întâmplă!

cristi5

#48312
Ar fi interesant de vazut daca e constitutional sa ceri unei parti contractuale sa taca.

Si apropo, Serbu de la UMB cand a declarat august 2019 pentru deal (cand a fost marea alunecare), de ce a avut voie sa vorbeasca?

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

pbh