Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Prindere parapeti UMB

(GPS)


Prindere Comsa



Catadioptri tot la 12 metri la UMB

(GPS)


Tot la 6 metri la Comsa




Powered by API/PUM imgur uploader

paulmare

cum e normativul ? am cautat in and 593 - nu zice nimic de distanta doar de rosu pe dreapta pe directia de mers alb cealalta

Ionut

Nu rupeti F5-ul. Inca sunt la cutite... :fence:
Poate se produce vreo minune... desi nu cred. :((

gruiarew

Sunt la cuțite pentru deschidere lot4 sau ăla e clar deschis? Sau sunt la cuțite pentru lot3? Scuze, dar eu nu mai pricep nimic.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

panda05

#48289
mergem pe Ctrl+R ... e mai bun
IT Manager

Quest

#48290
Paulmare vezi ca normativul AND593 a fost retras de pe MDRAP (asadar nici macar nu mai e in consultare publica). Asa ca nici macar nu putem pretinde ca UMB a gresit ca la Lilieci a pus catre DN parapet H3 si nu H4. Oricum proiectul s-a facut pe AND591.

LE multumesc adrian rosca ptr precizare (peste 11 mesaje). AND593 a ajuns in vigoare, dar proiectele LD3-4 au fost facute pe AND591. Nu stiu daca nu cumva proiectul de la Holdea s-a facut deja pe AND593.
Common sense will get you far !

Ionut

Pentru LD4 sunt la cutite, in primul rand. Ca nu e deloc OK ca CNAIR sa deschida traficul prin nodul Ilia FARA semnatura Comsa, intr-un fel sau altul... daca se face receptia si pe LD3 atunci Comsa semneaza "orice". CNAIR incearca, din ce-mi dau seama, sa ii convinga pe cei de la Comsa, ca vor primi receptia in 10 zile, doar sa semneze sa dea acum drumul la LD4. Dar toate astea pe vorbe... evident... promisiuni. Cum au fost atatea promisiuni. Cei de la Comsa nu mai cred (pe buna dreptate) in promisiuni......

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

mircea


ddfab

poate la da Domnul mintea cea de pe urma si vom avea si lotul 3...

pasadia

@cip, Horațiu: ați chemat acolo și pe cineva din presa cumva? Alin, VictorC, Alex Dima sau Vitalie...

cristi5

Sper ca la negocieri Comsa sa ceara receptia pe cea mai lunga portiune fara neconformitati. Adica toata partea circulabila Ilia-Holdea.

Asa e cel mai bine pentru Romania si parca CNAIR ziceau ca asta vor. Atunci de ce numai nodul Ilia?

yetiman

#48297
FOARTE BINE! SA NICI NU CEDEZE!

Chair daca ma doare si imi doresc fiecare km de autostrada, cred ca e momentul sa fie "rupta pisica".
CNAIR si MT a depasit orice limita de nesimtire si nerusinare posibila.

Daca COMSA face un prim pas si nu cedeaza la "mici intelegeri", poate e un semnal si pentru altii.

Trebuie totul ori nimic. Ma refer aici la L3 pana la Holdea. E clar ca e gata de circulat si remedierile se pot face sub trafic.
Si nu exista ABSOLUT nici un motiv sa se deschida nodul Ilia si sa nu se deschida si Ilia-Holdea.

Nici macar motive de garantie nu pot fi invocate. Dupa cum se vede mai jos, pentru partile cu neconformitati se prelungeste perioada de garantie cu perioada remedierii.
Iar daca exista vicii ascunse, executantul nu se poate prevala de faptul ca nu au fost incluse in PV.

QuoteArt. 19. -

(1) Data finalizării recepției la terminarea lucrărilor este data aprobării de către investitor a procesului-verbal de recepție la terminarea lucrărilor.

(2) Perioada de garanție a lucrărilor stabilită prin contractul de execuție începe la data prevăzută la alin. (1), cu respectarea reglementărilor în vigoare.

(3) După executarea remedierilor corespunzătoare obiecțiilor prevăzute la art. 16 alin. (1) lit. b), executantul va cere în scris investitorului anularea obiecțiilor. Perioada de garanție se prelungește cu perioada remedierii aspectelor consemnate în procesul-verbal de recepție la terminarea lucrărilor.

(4) Dacă, în decurs de 30 de zile calendaristice de la data primirii cererii executantului prevăzute la alin. (3), investitorul nu anulează obiecțiile, se recurge la procedura arbitrală, dacă ea a fost prevăzută în contractul de execuție a lucrărilor. În cazul nesoluționării litigiului pe calea arbitrajului, precum și în cazul în care procedura arbitrală nu a fost prevăzută în contractul de execuție a lucrărilor, executantul poate înainta acțiune în instanță împotriva investitorului.

Art. 20. -

După aprobarea procesului-verbal de recepție la terminarea lucrărilor, investitorul nu poate emite alte solicitări de remediere de lucrări, penalizări, diminuări de valori și altele asemenea decât cele consemnate în procesul-verbal de recepție la terminarea lucrărilor. Fac excepție viciile ascunse descoperite în termenul stabilit conform legii, precum și viciile structurii de rezistență rezultate din nerespectarea normelor de proiectare și de execuție în vigoare la data realizării construcției, descoperite pe toată durata de existență a construcției.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

nirolf

@adrian rosca
@horatiu.cosma

Din ce ziceți voi și ce se vede în poze înțeleg că prinderea parapeților pe lotul UMB nu este conformă și, mai mult, acest lucru scade siguranța în caz de accident. Am înțeles bine?


Granata06

Miercuri a început recepţia celor 800 de metri din Lotul 3 al Autostrăzii Lugoj - Deva, respectiv a bretelelor de descărcare a autostrăzii de la Ilia, astfel încât Lotul 4, în în lungime de 22 de kilometri, între Ilia şi Şoimuş, a căru recepţie a avut loc luni, să poată fi dat în folosinţă, a declarat, pentru adevarul.ro, Sorin Scarlat, directorul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere. ,,Vom da drumul traficului mai târziu pe Lotul 4 împreună cu bretelele de pe Lotul 3. Încă suntem în procesul de evaluare, de inspecţie pe teren. Se va face recepţia celor 800 de metri din Lotul 3, ca să poată fi descărcat traficul de pe autostradă, la Ilia, pe drumul naţional", a spus Sorin Scarlat. Constructorii Lotului 3 şi-au manifestat nemulţumirea de faptul că s-a făcut recepţia numai pe cei 800 de metri şi nu pentru întreg Lotul 3, de 21 de kilometri, a mai precizat directorul CNAIR.

https://adevarul.ro/locale/hunedoara/autostrada-lugoj-deva-22-kilometri-vor-deschisi-circulatiei-astazi-loc-receptia-nodului-rutier-ilia-1_5d53d04c892c0bb0c687159a/index.html