Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 65 Guests are viewing this topic.

Ionut


Ionut


Kidu

Pai cum ma fratilor, cei mai verzi romani si cei mai ortodocsi constructori, nu au lasat lotul farmacie cum le mai placea unora sa ii ridice in slavi pe aici?
Obiectivitatea asta, bat-o vina, pentru unii muma, pentru altii ciuma.

Ionut

Latest: Comsa nu semneaza. CNAIR vrea sa dea drumul la Ilia. A ajuns macaraua sa ridice parapetele de beton.

cristi5

#48274
@Europiu vezi aici, cauta "receptie"
http://www.contributors.ro/administratie/autostrada-turda-aiud-%c8%99apte-luni-de-batjocura/

Regulamentul de receptie a fost reparat din cate stiu, dupa multe luni. A fost o aberatie uriasa.

ST3 n-a mai avut nevoie de receptie partiala deci n-a mai fost relevant.

StefanCelMare

Ce țigănie groaznică, câtă dramă pentru ceva ce ar trebui să fie simplu.
Un semnal pentru firmele serioase să stea departe de telenovelele de la noi.
Până pleacă băieții ăștia cel puțin de pe la CNAIR.

cristi5

@yetiman exact asta ma intreb si eu, daca nodul Ilia se poate receptiona partial, de ce nu se poate receptiona partial Ilia-Holdea, fara partea aia care va ramane necirculata?

Poate pur si simplu nu vrea Comsa sa ceara asta, vor sa scape de tot.

paullie

Poate Comsa o fi cerut dar acolo este ecoductul ala care o face pe ninja. :)

paulmare

li s-au terminat suruburile la ancorele alea ? oare de ce nu au fixat plasa in ele, daca tot le-au infipt in deal
si cum naiba sa dai in trafic fara receptie ? pana atunci in scripte e santier

GDPR

#48279
Quote from: adrian rosca on July 01, 2019, 09:41:45 PM
Merci. Bucatica asta, desi e scurta, e mult ramasa in urma. Ramane de vazut daca ceneaireul va accepta sa semneze receptia in caz ca nu o sa fie gata.

Quote from: Ionut on July 01, 2019, 09:46:57 PM
Dacă vor, pot semna. S-a putut deja pe 12 decembrie pe A3 cu Aktor. Presiunea e prea mare, nu cred ca se riscă să refuze recepția pentru chestii de genul ăsta, mai ales că acum nu mai au scuza cu regulamentul de recepție. Si la STRABAG pe A3 au facut recepția la fel, austriecii au lucrat mult timp în 2019 după deschidere.

Mda, uite ca n-au semnat.

@Europiu, vezi art. 16, aliniat (2) si art. 6.8 al Anexei 2la Regulamentul privind recepția construcțiilor din domeniul infrastructurii rutiere și feroviare de interes national, din 24.10.2018:

QuoteArt. 16. -
(1) Comisia de recepție la terminarea lucrărilor decide admiterea recepției la terminarea lucrărilor în următoarele situații:

a) nu sunt obiecții privind lucrările supuse recepției;
b) obiecțiile constatate de membrii comisiei sunt altele decât cele prevăzute la art. 15 alin. (1) sau la art. 17;
c) aspectele consemnate în procesul verbal de suspendare a recepției la terminarea lucrărilor au fost remediate de executant sau de investitor, în condițiile art. 15 alin. (4) sau (5).

(2) Pentru aspectele consemnate conform alin. (1) lit. b), la punctul 6.8 din procesul-verbal de recepție, prevăzut în anexa nr. 2 la prezentul regulament, comisia va stabili împreună cu executantul un termen de remediere, în conformitate cu prevederile art. 15 alin. (3).

...

ANEXA Nr. 2 la regulament
PROCES-VERBAL DE RECEPȚIE la terminarea lucrărilor

6.8. Comisia de recepție la terminarea lucrărilor a constatat existența unor neconcordanțe, degradări, defecte, lucrări realizate necorespunzător, nefinalizate sau neexecutate, care nu sunt de natură să afecteze utilizarea construcției conform destinației și cerințelor fundamentale aplicabile, cuprinse în lista din anexa nr. 4 la prezentul proces-verbal.

Userul "feroviarul123" de pe Hotnews este clar rau intentionat, mai mult ca sigur un individ din sistem.

danutzu_1069

Pamantul ala de pe margine nu prea este ok. La prima ploaie se intinde pe carosabil.....
Si mai este o chestie, stiam ca glisierele (parapetii) se monteaza pe stalpi prin intermediul unor table curbate..... S-a schimbat cumva normativul?

horatiu.cosma

Receptia e facuta pe LD4. Nici eu nu inteleg de ce nu fax receptie pana la breteaua Holdea si raman 300 de metri de A care oricum nu vor fi folositi pana la finalizarea tunelelor.

Inteleg ca Comsa nu semneaza procesul verbal de predare primire a nodului Ilia conform Art 6 din Regulamentul de receptie. CNAIR a adus o macara sa dea abuziv la o parte parapetii Comsa dintre loturi si sa dea drumul la trafic. Cred ca e ordin de la Cuc, no matter what. O sa platim de o sa ne usture.

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Kidu

#48282
Stiti care e cea mai mare problema, faptul ca astia pleaca insa mare parte din populatie nu va intelege ce s-a intamplat aici cu adevarat, nu va constientiza ca reprezentatii CNAIR s-au comportat ca niste jepcari ordinari asemeni unor smenari care te fac la buzunare, nu va constienza ca un astfel de comportament ne descalifica intr-un mod foarte josnic incat niciun constructor serios nu se va mai aseza cu noi la masa discutiilor.
Ragaiala demna de anii '50. Jenant!

GDPR

#48283
@danutzu_1069, normativul nu s-a schimbat, prinderea dintre lisa si stalp trebuind sa fie facuta in mod obligatoriu cu amortizor, pentru a permite parapetului sa preia socul prin deformare in caz de accident. A fost un accident pe Gilau-Nadaselu, lipsa amortizoarelor contribuind la gravitatea acestuia:





Sursa foto: Ziua de Cluj si Dejeanul

goldorak

Nu doresc sa fiu cinic.. dar poate ca tot raul spre bine : un al N-ulea (mare) scandal poate ca va fi catalizorul care sa ne debaraseze in fine de guvernarea asta dementa... si sa speram ca niste oameni cu macar (un pic de) bun simt (nu indraznesc sa visez SI competenta..) vor veni in locul lor.. sa speram.......