Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 66 Guests are viewing this topic.

Andrei I

Serbanescu a zis ca ar fi platit ecoductele.

pasadia

Repet ce am scris ieri:

Quote from: pasadia on August 13, 2019, 09:08:22 PM
Vezi în raportul din iulie al CNAIR (pag 5, rândul 21) in care se scria că prima problema o reprezintă modificarea contractului în sensul de a include ecoductul.

E menționată și nevoia unui HG de actualizare a indicatorilor tehnico-ecomomici iar acea problema (care era trecută și la lotul 4) s-a rezolvat de curând (în urma cu 2 săptămâni cred). Deci în baza noilor indicatori eu zic că pot include și ecoductul. Dar cel puțin când au făcut raportul nu era inclus, caz în care în mod sigur nici nu l-au platit.http://cloud.tapatalk.com/s/5d52fc561d053/STADIULPROIECTELORINDERULARE%20iulie%202019.pdf

Dac anu vrei sa deschizi documentul, transcriu eu ce e mentionat la probleme:

QuoteModificare la contract (Ecoduct 57+710 )
Modificare la contract (modificari impuse de AM revizuit: Plantari in compensare, panouri fonoabsorbante,etc)
Actualizare HG indicatori tehnico – economici
In prezent exista 8 RNC-uri nesolutionate

In plus: tu chiar il crezi pe Serbanescu?

voicul

Serbanescu crede ce spune Serbanescu?

Se pare ca CNAIR impinge totul spre proces, ca sa scape de ... O sa zica peste niste ani (dar media nu va mai fi atenta), ca asta e a pierdut international procesul si o sa dea banii.
Parca au mai fost cazuri din astea prin RO.  :(
Si cu Salini au facut prostii.

Tare prost au fost gestionate aceste loturi de autostrada.

mircea

^^^

Șerbănescu a zis și că LD4 se deschide în 2018. La fel Șerbănescu zicea că-s probleme cu rugozitatea la recepția ST3 și că se alunecă ca pe gresia din baie, ei mergând la recepție pe cod galben de ceață și polei  :lol: .

E interesant procesul de gândire al unor useri de pe forum.

Utilizatori mai vechi, cu informații din interior și care s-a dovedit mereu că au avut dreptate și au spus adevărul: "CNAIR minte, situația stă așa si așa!"
Unul din acei utilizatori mai creduli: "Dar CNAIR a zis așa și pe dincolo, poate au dreptate".
Utilizatori mai vechi, cu informații din interior și care s-a dovedit mereu că au avut dreptate și au spus adevărul: "Uite demonstrația Q care dovedește că minte!"
Altul din categoria de utilizatori mai creduli, 4 posturi mai încolo: "Și totuși cine poate știi cum stă treaba?! Poate că CNAIR are dreptate când zice că bla-bla"

Trebuie să recunosc că îți trebuie muuuuultă răbdare să tot răspunzi la din astea. Toată stima și respectul pentru cei care o fac!

cristi5

#48244
Eu am fost mereu pentru deschideri, cat mai devreme, partiale. Ma doare sufletul cand vad portiuni de peste 10 km gata de ani de zile care stau degeaba pentru ca e gresita o culee sau lipseste o bretea, sau o hartie. Pentru siguranta, nu pentru minute economisite, lucrarile trebuie puse in valoare.

Dar sa deschizi abuziv un nod, castigand LD4 pentru cateva zile riscand sa pierzi LD3 pentru cateva luni, mi se pare o afacere foarte proasta.

Pentru ca chiar si la rezilierea LD3, va dura cateva luni pana se dezmeticeste CNAIR, cine sa receptioneze de la cine, cum se da in trafic, etc. Asta pe langa banii pierduti de stat la procesele cu Comsa.

Plus ca dai un semnal foarte nasol altor constructori. Comsa nu ca mai construi vreodata la noi, altii care voiau sa vina nu vor veni.

In curand pasajul DN de la Ilia, peste CF, va fi reconstruit pe alt amplasament. Asta limiteaza si mai mult utilitatea LD4 fara LD3.

ivladbogdan

Sper din tot sufletul sa nu faca prostia sa deschida abuziv, fara acordul Comsa. Ne paste un proces de lunga durata cu un lot 3 pasibil de a sta inchis poate ani de zile. Doamne...

ciprebbe

Comsa peste doua saptamani. Sa remedieze.
Avem filmat cap coafa lotul 3 si de sus.
Parcurs in ambele sensuri, se lucreaza la matura in vre-o 5 locuri. Efectiv dau cu matura prin rigole....
Calitativ lotul e asemanator cu ST 3 si 4, pt un sofer. Se poate deschide dar nu se vrea. Anexa e pt fraieri.....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

 Asta pare sa fie intelegerea receptie peste 2 sapt si acum deschid Ilia. Sa vedem daca semneaza Comsa, pe vorbe.....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cristi5

Un scenariu f optimist e ca CNAIR va renunta la cererile abuzive cu garantia in schimbul permiterii de catre Comsa a deschiderii la Ilia.

Dar Comsa a vazut multe promisiuni nerespectate in astia 5 ani. Chiar daca a venit toata directorimea CNAIR la Ilia, pe cine sa mai crezi?

danutzu_1069

Pai si daca nu se receptioneaza tot peste 2 sapt, Comsa nu pune gardu' la Ilia. dupa ce notifica cnair-ul?

ciprebbe

 A inceput receptia nodului Ilia.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Europiu

Și cu declarațiile de ieri ale cucului ("au timp până săptămâna viitoare") cum rămâne? Același partener serios ca întotdeauna, una spunem, alta facem? V-aș zice ceva, dar vă supărați pe mine...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

rudolf.s

Avand in vedere problemele pe care le are actualul guvern cu banii (nu intram in detalii de ce, cred ca stim cu totii) am impresia ca fac tot posibilul sa nu plateasca. Unde se poate trage de timp, se trage de timp. Daca se ajunge la un proces, e perfect. Sigur se pierde procesul dar macar nu ei trebuie sa platesca ci guvernul urmator care daca nu sunt ei (si probabil nu vor fi) e perfect. Din opozitie poti ataca foarte bine sa poti castiga alegerile peste alti 4 ani.
Din pacate totul se rezuma la politica si la bani respectiv lipsa lor. Incompetenta si marsavia isi spun cuvantul. :(

ciprebbe

Update!
Se receptioneaza de la Comsa intreg nodul Ilia (nu doar bretelele), inclusiv giratiile de pe DN.
Odata finalizata receptia se da drumul la trafic. Drdp TM balizeaza acum si au pus banda pe indicatoarele pe directia inainte.
Comsa are 2 neconformitati, una rezolvata acu o ora (un kkt de hartie lipsa ca in teren nu s-a favut nimic). Ramane cu una, in capatul lotului unde nu se va circula si unde se executa inca lucrari. Pana nu se inchide si asta nu se ppate receptiona nici cu anexa.
Deci problema ma tot in acte, nu in teren....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

yetiman

#48254
Daca receptioneaza nodul separat, de ce nu se poate receptiona si restul si sa ramana separat doar capatul lotului?

Cum impartim la 2 lotul, nu-l putem imparti la 3 ?


,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu