Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 59 Guests are viewing this topic.

voicul

COMSA inca nu a terminat de lucru pe acest lot. Se vede intr-o filmare Adevarul ca mai au o bucata de vreo 100 de m dupa DN68A spre Margina. Desigur asta nu afecteaza cu nimic folosirea km existenti.
Problema e la ecoduct. Acolo sunt niste milioane care nu pot fi trecut cu vederea de COMSA.

Minunea s-a intamplat: UMB a terminat inainte COMSA. N-as fi crezut.

pentium10

#48091
Nu stiu daca au fost discutii daca se pot pune sumele pt ecoduct pe contract. Adica daca incape.

Cam ce suma ar fi posibila de incarcat legal peste contractul COMSA?
Au margine sa includa ecoductul peste contractul initial? pe care contract, pe lotul complet sau si pe contractul pentru descarcarea temporara?
Ne trezim cu a trea licitatie pentru COMSA care ar fi lansata pentru ei special pentru ecoduct?

culmea ar fi sa fie in presa titluri, ca CNAIR s-a trezit ca nu poate receptiona, si trebuie sa faca o a trea licitatie pentru a include legal costurile pentru ecoduct.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

cristi 74

Contactul de Supervizare a fost atribuit in data de 08.08.2014 Societatii: Asocierea HILL INTERNATIONAL NV – HILL INTERNATIONAL (BUCHAREST) SRL – PROIECT CONSULTING SRL

florin74

#48093
Bai fratilor, cica pe langa gard (a observat cineva ca se misca,nu era infipt bine - oare la UMB sunt toate gardurile fixe, bagate in beton? ), un alt motiv de neconformitate este ca iarba nu era tunsa corespunzator.

Poate observa cineva la UMB cat de taiata si aranjata era, ca eu nu am reusit sa ma prind, dar vocile rele spun ca sunt balarii prin unele locuri. Dar cica Sfantul Duh s-a pogorat pe lotul IV si s-a intamplat o minume, si comisie a semnat receptie.

Ca au pus niste new jersey in plus, la breteaua Holdea, pentru siguranta soferilor. Un alt motiv....

Niste criminali....

cristi5

#48094
Situatia LD3 e similara cu ST3, nu cu OS3: nu se cunoaste nici o problema majora dar e tinuta  blocata de orgolii, hartii lipsa si alte porcarii. Pentru mine e clar ca relatia dintre Comsa si actuala (2019) si fosta (2017-2018) conducere CNAIR e infectata.

La OS3 inteleg ca consultantul avea o lista serioasa de neconformitati (probabil bagata sub pres la ordin politic?). Din pacate (si) notiunea de consultanta e indoielnica la noi, s-a vazut asta si ieri cand consultantul LD3 a gasit repede-repede niste neconformitati minore la ordinul CNAIR. Pacat, Hill International, Global Leader in Managing Construction Risk fondat 1976 suna bine. Eu propun sa ne adresam firmei-mama, poate aia vor sa-si apere numele daca la filiala nu ii pasa.

Nu ma astept la minuni din partea lui Cuc. E prea imatur ca sa inteleaga situatia, probabil va incerca sa negocieze bretelele de la Ilia, ca prietenii lui din CNAIR. In fond daca o armata de functionari CNAIR (multi din ei pusi de Cuc in functii) nu vor sa semneze (nu vor nici macar sa inceapa) receptia, ce poate face un ministru slab? Sa vedem.

Revista presei:
G4media: "O nouă autostradă - muzeu? Ultimii 22 de kilometri din autostrada Lugoj - Deva nu pot fi deschiși circulației, deși au fost recepționați"

Adevarul: "Autostrada Lugoj - Deva, eşec total după 5 ani de lucrări. CNAIR: Nici lotul 4 nu poate fi deschis circulaţiei"

E bine ca media pune presiune, dar la cata s-a pus degeaba si in multe domenii, n-as astepta prea mult.

RobertN

Digi24 și Mediafax redau aproape tot comunicatul cnair, nu are rost să pun link-urile.

pelan87

#48096
Incredibil ce au putut sa scrie cei de la televiziunea partidului (antena 3 cu litere mici), nu merita sa pun link-ul dar redau mai jos ineptiile scrise. Daca n-ar fi de plans, ar fi de tot rasul:

"Lotul 4 Lugoj – Deva a fost recepţionat dar pentru moment nu poate fi deschis circulaţiei, a informat Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a emis un comunicat în care susţine că, deşi Lotul 4 al Autostrăzii Lugoj - Deva a fost recepţionat luni, 12 august 2019, nu se va putea circula pe el pentru moment din cauza unei fisuri.

Ministrul Transporturilo, Răzvan Cuc, va merge pe autostrada Lugoj-Deva marți la ora 14:00, încercând să găsească soluții pentru a deschide traficul.

În caz că nu va găsi o înțelegere, ministrul va rezilia contractul, iar lucrările vor reveni în continuara Companiei Naționale de Adminsitrare a Infrastructurii Rutiere."


Am incheiat citatul. Adica prostimea trebuie sa stie ca nu putem sa deschidem autostrada din cauza unei fisuri, si nu din cauza ca nu suntem suficient de competenti cat sa putem deschide macar bretelele de la nodul Ilia. Iar asta de la final cu rezilierea contractului e de pus in rama.

vladb

^Eu sper din tot sufletul ca macar o data in viata asta, un constrctor sa arate ca are cojones pana la capat. CNAIR sa bea paharul oprobiului public pana la punct. Prevad scandal mare deoarece de ceva timp incoace perceptia asupra constrctiei de autostrazi s-a schimbat radical!

tonică

Altfel, eu unul nu inteleg lipsa de feedback in presa a constructorilor. Inteleg ca prin contract se angajeaza la a nu dialoga cu media insa atunci cand imaginea firmei are de pierdut si cand cnair ataca tocmai numele brandului in presa mi se pare firesc, chiar si juridic, un drept la replica. Caci cu un astfel de drept la replica am afla si noi mai multe si am putea pune cap la cap puzzle-ul problemelor. Si nu doar despre Comsa vorbesc, sunt multi constructori care au avut de pierdut in imagine dupa astfel de tertipuri cu cnair!

danutzu_1069

In disperarea lor pentru imagine (cnair & sleahta, desigur) sunt pe cale sa faca o mare cretinatate.
Daca sa zicem ca prin absurd obtin bretelele de la Ilia, se va intampla urmatorul lucru: fie traficul va fi reluat pe DN7, fie va fi trafic infernal prin Ilia.
Cea mai plauzibila varianta ar fi a doua.... asa ca locuitorii din Ilia au cui sa "multumeasca"

nicolaem

probabil televiziunea citata mai sus are informatii de prima mana
Departamentul pentru dezvoltare, promovare şi monitorizarea proiectelor de investiţii în infrastructură, înființat luna trecută de premierul Dăncilă cu rolul unui adevărat minister "paralel" al Transporturilor, va fi condus de consilierul de stat Bogdan Pascu, potrivit unei decizii publicate în Monitorul Oficial. Bogdan Pascu este cunoscut ca un apropiat al lui Dan Voiculescu, fiind vicepremier din partea partidului fondat de mogulul Antenei 3 și lucrând în trecut la mai multe firme controlate de acesta.

pe de alta parte mi se pare corect ce face pana acum constructorul. In mod normal astepti intalnirea de maine cu ministrul (sperand sa rezolve problema) si abia apoi sa vina cu un comunicat dur de presa.
pana una alta asteptam filmarea, nu neaparat pt noi care stim adevarul, cat pt presa si cei care ar putea crede ca "adevarul e la mijloc".


cristi5

#48101
Cuc are deja parerea formata desi nu a fost inca la fata locului. Si-a ars si puntile de comunicare in orice fel de negociere, vorbind de un nou OS3. Bun asa

https://www.g4media.ro/ministrul-cuc-da-vina-pe-constructorul-spaniol-pentru-esecul-de-la-autostrada-lugoj-deva.html


Tot de pe G4 aceasta poza cred ca e una din "siroiri". Ce sa mai, o deficienta majora, pe acolo o sa curga matele sistemului rutier.


Ionut

Doamnelor si domnilor, va prezentam cel mai nou muzeu de autostrada din Romania! Meritele sunt doar ale idiotilor, cretinilor si nemernicilor din CNAIR, MT si din cine stie ce grupuri de interese! Bravo, bă!




API pe Facebook

Ieri, rațiunea și buna credință au fost învinse, din nou! "Responsabilii" din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere au REFUZAT recepția lucrărilor pe lotul 3 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva, invocând probleme tehnice de execuție.

Prostia, nemernicia, orgoliul stupid și incompetența criminală au creat un uriaș muzeu de autostradă de 43 de km în România, țara cu șoselele cele mai periculoase din UE (96 morți la 1 milion locuitori în fiecare an).

Pe toți cei 21 km ai sectorului Holdea-Ilia SE POATE CIRCULA ÎN DEPLINĂ SIGURANȚĂ, așa cum puteți vedea și din imaginile atașate surprinse astăzi din teren.

Eventualele lucrări nefinalizate și neînțelegeri între constructor și CNAIR pot fi soluționate în perioada următoare, sub trafic. În mod evident, autostrada este mult mai sigură decât DN68A: un drum cu gropi cârpite, foarte îngust și plin de viraje strânse.

Da, aveți dreptate, am mai trăit un episod similar din același film prost: lotul 3 al Autostrăzii A10 Sebeș Turda a stat închis degeaba 8 luni de zile, tot din cauza disputelor surde dintre CNAIR și antreprenor.

Culmea ironiei, recepția pe lotul 4 a fost acceptată, dar tronsonul de 22 km dintre Ilia și Deva nu poate fi deschis pentru că nodul Ilia se află pe lotul 3! Dacă vreți să dezbateți și să fiți la curent cu tot ce se întâmplă în timp real, vă invităm pe forum.peundemerg.ro!


















voicul

#48103
Quote from: voicul on August 13, 2019, 09:22:26 AM
Cuc ar fi in stare sa rezilieze contractul care e gata deja!


Alooo. Don cuC. Eu ziceam la misto, nu cum sa devii si mai penibil decat esti!

Asa prin aburd, daca ar rezilia ... ce ar rezilia, daca e totul gata?

@danutzu_1069 - cred ca va fi 80% se intorc prin Ilia si 20% o sa mearga pe DN7.

yetiman

@cristi5: Si totusi, ce declara Cuc, conform articolului citat de tine:
Quote,,Nu cedez la șantaje de doi lei. Pentru că au fost probleme pe acel lot noi nu putem risca să avem un Sibiu – Orăștie din nou și atunci CNAIR, în urmă cu două săptămâni, a înaintat un act adițional către societatea din Spania pentru prelungirea termenului de garanție a lucrărilor de la 4 ani la 10 ani", a declarat Răzvan Cuc. Potrivit acestuia, lucrările pe care constructorul spaniol le mai are de făcut pot fi realizate sub trafic și finalizate în 5-10 zile.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu