Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 55 Guests are viewing this topic.

Quest

Hai sa vorbim despre bani, ca de fapt acolo se ajunge.
Parerea mea e ca Compania le-a propus urmatorul tirg celor de la Comsa:
Aveti probleme cu calitatea lucrarilor, pe care le constatam acum, si pe care le adaugam la alte probleme de calitate semnalate de-a lungul timpului in derularea acestui proiect, de aceea sintem tentati sa va cerem garantie 10 ani de zile.
DAR, am putea renunta la aceasta extindere majora de garantie, daca semnati un act prin care renuntati la cererea de plata a Eco2, care stim ca nu e pus in Contract si avem probleme de legalitate (succesiune incorecta a actelor) cu introducerea sa in Contract.

Asa ca lucrurile se rezuma la: cit costa Eco2 vs Cit costa reparatiile post garantie in urmatorii 6 ani, dupa expirarea celor 48 de luni de garantie ?
Common sense will get you far !

dr4qul4

si comsa i-a trimis la plimbare "pt noi nu e nici o problema, ne vedem la tribunal, dar pana atunci tineti inchisi 43 de km de A. Eventual pierdeti si finantarea europeana pt acest lot". Si la sfarsit le-a aruncat-o pe aia cu " 0 km deschisi in 2019"
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Liviu_udr

Eu nu pot să accept că o companie plătită din banii noștri pune comunicate pe site-ul oficial și apoi le șterge.
Ce e mizeria asta??
Rezolvarea e foarte simpla, însăși compania trebuie ștearsă.
Măcar acum, în ceasul al doisprezecelea. Eu o desființam imediat după ce au pierdut primul proces cu API. Si azi se mergea pe încă 43 de km de autostradă.

Quest

^
Da corect Dr4qul4, de asta disparitia comunicatului de pe portalul Companiei e un semn bun, prin care factorul politic de virf arata ca nu vrea sa piarda ocazia darii in trafic a celor 43 km. Ar fi si absurd, dar e si o dovada ca MT i-a lasat doar pe cei de la Companie sa gestioneze lucrurile, fara sa fie introdus in ecuatie telul major, deschiderea loturilor in 15.08. Skynick inca o data aprecierile mele ptr felul in care ai inteles lucrurile, sintem gind la gind.
Common sense will get you far !

cristi5

#48064
@Quest vorbim de lucrari certificate de consultant, si in mare parte platite, fix cum am avut la ST3. Exact aceeasi situatie, si stii cum s-a terminat acolo. Frezari de imagine pe o banda, pe 200m. Ce calitate, unde sunt problemele, afara de piticii tovarasilor de pe creier? Aaa, da, la garduri.

Iar aia cu ecoductul e puerila, cum sa ceara unui constructor serios sa renunte la costurile unei lucrari numai pentru ca CNAIR are un stres de legalitate si nu au solutie? Sa mai faca naibii o licitatie cum au facut la Holdea. Sau sa gaseasca ceva. De-aia ii plateste poporul asta de pe DN.

Adica au ei probleme cu actele si pentru rezolvare incearca niste abuzuri, poate se sperie constructorul. Fix asa au facut si la nod. Inainte de solutia aia absurda cu quasi-licitatia au incercat cu niste amenintari. Tot placa asta cu problemele de calitate o canta pe vremea aia si Cuc, cu Ionita la chitara bas. Amenintarile au continuat vreo cateva luni asa. Cam tot 2017 si ceva din 2018 parca. Apoi brusc constructorul asta cu mari probleme de calitate a castigat licitatia nodului. Cum naiba. Stai asa, il si construise in mare parte.

E mai rau ca pe ST3. Acolo nu era incurcatura de-asta cu ecoduct. Si tot a durat 7 luni. Noroc cu nodul Ilia si noroc ca vin alegerile.

Lasa-ma sa-ti traduc. Cand CNAIR zice "probleme de calitate" poate sa insemne orice:
- nu ne place fata voastra. N-aveti basca. N-ati angajat fictiv la voi pe niciunul din gasca/partidul corect. Si nah, voi ca voi dar daca vad si altii poate se invata prost
- avem niste hartii nerezolvate, nu vrea p-aici nimeni sa semneze, nu mai bine renuntati voi la costurile lucrarii si rezolvam cumva altfel?
- nu mariti voi garantia ca e mult de lucru la intretinere?

johnc4

#48065
Astăzi am trecut pe la amiază pe lângă dealul liliecilor. Nu prea era nu știu ce agitație dar de la sensul giratoriu de la Șoimuș pe DN76 nu prea poți observa de la volan ce se întâmplă în zonă.
Speram să pot pleca spre Slovenia sâmbătă viitoare. Am citit ultimele 6 pagini de comentarii de aici și cred că sunt mulți care au păreri pertinente și bine argumentate.
Ca să alimentez și eu fabrica de păreri, cred că se vor da în utilizare doar la presiunea politicului care caută material de reclamă pentru mândrele realizări a guvernării actuale la fel cum Ponta deschidea A1 și apoi după alegeri se surpa un segment care a fost refăcut de CNADR. Cam tot așa îi și aum și îi un context similar.
Cred că pe sâmbătă am 60-70% șanse să merg spre Slovenia pe A1 - Nădlac - Budapesta doar pentru că avem un politic dispus la multe compromisuri și un CNAXXX mârșav care ascultă de politic.

PS: eu țin cu constructorul care îi tras în piept dar sper să deschidă circulației cumva pe ambele loturi.

yetiman

#48066
Au modificat si pagina de facebook....  :D
Acum nu mai apare nici un cuvant despre LD3.




Powered by API/PUM imgur uploader

Filmarea aici
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

GDPR

La min. 1.42 din filmare apar niste indivizi. E celebra comitzie?

cristi5

#48068
Hotnews publica la ceas tarziu un text bazat pe comunicatul sters de CNAIR (sau pe varianta DRDP)

https://m.hotnews.ro/stire/23311696

Apropo, vad ca acel comunicat dezgroapa alunecarea banala de terasament din 2017, spunand c-au fost la un pas de reziliere.

Adica in traducere: la ora aia nu stiam cum sa platim nodul Holdea si ar fi fost mult mai comod sa reziliem ca dupa aia sa putem scoate la licitatie LD3 si nodul Holdea, la pachet.

Ups dar la UMB a fost ok ca s-a dus terasamentul cu tot cu coloane forate la Bretea Muresana? De Soimus nu mai vorbim...

Dublul standard e in floare. Poate pentru ca sunt consultanti diferiti? :)

Ionut

Sunt ATAT DE PROSTI incat pe pagina DRDP Timisoara comunicatul vechi inca este activ...



Este clar ca nu le pasa de nimic. Nu le e frica, rusine, nu conteaza nimic pentru ei. Nici macar vietile noastre. Conteaza doar orgoliul lor, salariul gras si spaga. Atat.

AlinC

Comunicatul l-am copiat eu ieri si am facut cateva comentarii scurte. Practic lotul 4 e cel mai mare MUZEU de autostrazi din Romania acum. La Gilau-Nadaselu au fost doar 9 km:

https://ziarulunirea.ro/autostrada-a1-lugoj-deva-lotul-4-receptionat-astazi-cel-mai-mare-si-mai-spectaculos-muzeu-din-romania-585646/

Erik

Ministrul Răzvan Cuc se va deplasa astăzi pe șantier pentru a discuta cu spaniolii de la Comsa și a-i convinge să accepte o recepție parțială a bucății cu bretelele rutiere de la nodul Ilia.
https://www.g4media.ro/o-noua-autostrada-muzeu-ultimii-22-de-kilometri-din-autostrada-lugoj-deva-nu-pot-fi-deschisi-circulatiei-desi-au-fost-receptionati.html

rocklee

Și-a cam șifonat Cuc imaginea. Lucrurile erau simple. Făceau receptie parțială cu tot tacâmul .
Iar cu ecoductul mergeau în instanță punct. Iar aici Cnair avea o mare. Problema . ..Iar cu necoformitatile făceau cu garantie extinsă și lucru după darea în folosință. Adevărul este undeva la mijloc. Cosma are si ea bunele ei în cap iar de Cnair ce sa mai spunem o incompetență crasă....de care povestim pe aici de vrio zece ani.
Problema ca în urma acestui război.comsa Cnair suferim noi românii...
Tot ce am scris este parerea mea .

marinul


pasadia

Apropo, cine e consultantul pe lotul Comșa?