Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 71 Guests are viewing this topic.

paullie

#48030
Nu imi vine sa cred ca ravenarile nu se pot remedia sub trafic sau ca au slabit asa de mult structura de rezistenta. Problema mai serioasa, daca DACA e reala, este planeitatea. Zic si io nu dati cu parul.

bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

GDPR

QuoteIn această situație, Antreprenorul spaniol (Asocierea S.C. Teloxim Con S.R.L. -COMSA S.A. - Aldesa Construcciones S.A.- Arcadis Eurometudes S.A.) a refuzat propunerea CNAIR de a recepționa ca obiect separat un sector care asigură accesul la bretelele rutiere de la Nodul Ilia, ceea ce ar fi permis deschiderea circulației între Nodurile Șoimuș și Ilia.

Deci acum se joaca cu cutitele pe masa.

Siroirile aparute la Soimus in zona fantanii au fost astupate local de UMB cu ceva piatra, desi ar fi trebuit refacut tot taluzul, ultima surpare nu a fost reparata, dar ceneair nu are nicio obiectie. Dar deh, constructorul este Roman si Ortodox, vorba unui coleg de forum. Ma intreb doar daca este pomenitor sau nepomenitor?  O:-)

pasadia

Are rost sa zic și că actualul DG a fost câteva luni pe statul de plată al UMB-ului?

florin74

#48034
De 19 ani este, de pe vremea lui Mitrea și Hrebenciuc....
Jegos comunicatul, mai ales referirea la problema Comsa.. De ce nu zic și de alunecarea de la Branisca a Umb-ului.? Aia nu au măsurat-o?
Niște dobitoci..

ciprebbe

#48035
Acolo comisia de receptie nu a vazut pilotii rupti pentru ca sunt bagati " sub pres".

La cate probleme au aparut la Gilau sunt convins ca vor avea si la Deva o unitate mobile pt reparatii in urmatorii 4 ani.

Calitativ stim ca LD4 e superior LD3 dar asta nu inseamna ca nu se poate receptiona (cu anexa) si deschide traficului cei 43 de km. Cred ca nici in ziua de azi comisia nu stie cum sa receptioneze un ecoduct inexistent in acte dar construit conform AM. Si nu e ieftin......

LE:
Sa nu uitam , in decembrie 2018, la Iernut se deschidea in conditii de siguranta improvizatia de la Iernut (cu tren oprit la bariera si cantonier care cobora manual bariera). Era sef Neaga, acu e scarlat... atunci se putea, acum nu.....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Si inca un amanunt recunoscut oficial de cnair, de astazi avem inca 22 km de autostrada MUZEU !!!
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Cetatean

Nu va supărați. Am și eu o întrebare. Antreprenorul de pe LD3 a cerut recepția nu?
Atunci, cum putem avea situația asta:
"Recomandarea ca recepția să nu fie demarată pe lotul 3, a venit chiar din partea Consultantului, care a monitorizat șantierul."
Constructorul a avut niște neconformitati care nu au fost închise?
Ce pot sa va zic, este ca sunt veniți o grămadă de oameni de la București PT recepție.
În continuare zic, se va negocia la snage, cu contracte pe masa, cu avocați ce vreți voi, și se va da drumul joi.
Legat de constructori romani vs străini.... Sa avem pardon.
Nu apar nici pe unii nici pe alții, dar străinii cam fac banii pe spatele subcontractorilor romani, din păcate calitate, asa și asa, deși avem o sleapta de consultanți și birocrați care în teorie verifica.

Se va deschide. Joi dau o tura pan la Holdea, de distracție.
E teatru tipic romanesc. Ne vaitam puțin, ca mai apoi sa ieșim în fata sa ridicam mâinile sus și sa strigam "am învins".

GDPR

Interesant, komunikatul nu mai poate fi accesat. L-or fi sters?

ciprebbe

Inginerul a dat verde pt receptie altfel nu venea receptia pt 3 si 4. Ceva/cineva l-a facut sa se razgandeasca.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cristi767

Quote from: Ionut on August 12, 2019, 06:54:17 PM
Poate citesc și procurorii pe-aici... Dar degeaba... Sper ca toti sa plateasca scump pentru nemernicia asta și multe altele.

E greu să se sesizeze un procuror citind pe forum, în spețe complexe. De aia cel mai bine ar fi, atunci când există material ca lumea, să fie pus cap la cap și trimis într-o sesizare la parchet. Un procuror nu e specialist în drumuri să își poată lua toată informația de pe forum, pornind de la zero, dar dacă îi sunt cap la cap câteva ițe, știe el mai departe ce are de făcut.

catalinmz

Ce se întâmplă acum cu recepția LD3 și LD4 e un caz Caracal varianta pentru infrastructura (păstrând proporțiile bineînțeles). Aceeași nepăsare în instituțiile statului față de cetățeni, aceeași incompetenta si analfabetism la toate nivelurile. Trebuie sa cerem demisia ministrului transporturilor pe lângă demisia tuturor celor implicați în administrarea construcției celor două loturi. E un dezastru complet iar câțiva miniștrii din cabinetul Dancila trebuie sa plătească (dacă nu tot guvernul).

Ionut

Au sters comunicatul. Dar p-asta nu.




Powered by API/PUM imgur uploader

pasadia

#48043
Aveam pagina cu comunicatul încărcată pe mobil, așa că am făcut print-screen:


Europiu

Rămâne întrebarea ce i-a făcut să îl șteargă. Sau, altfel formulat, care juriști au intervenit? :)

Niște bășinoși neisprăviți, vorba lui Švejk.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).