Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 65 Guests are viewing this topic.

gruiarew

Eu tot zic că o să-i dea drumul până pe 15. Se mai faultează puțin, să zică totuși că au făcut ceva, apoi îi dau drumul. Ar fi prea de tot la ce hal de potecă e DN68A, să ții autostrada lângă, închisă. Sau nah, poate sunt eu optimist.

Pe de altă parte, dacă știi că ai făcut treabă bună, n-ar fi o problemă să mai extinzi garanția.

Eu aia cu 3 cm diferență n-o prea cred. Nici dacă nu ar fi tasat deloc terasamentul, nu se lasă asfaltul ăla fără nici un fel de trafic. Dacă s-a lăsat, atunci clar e o problemă.

Nu se face o listă cu neconformitățile? Sau aia iar se vede doar în instanță?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

dr4qul4

Eu cred ca problema e la ecoduct. Care e cerut de acrodul de mediu, dar neinclus in nici un contract. Ca sa faca receptia, CNAIR ar trebui sa recunoasca lucrarea si sa o plateasca. Si incearca sa gaseasca nod in papura, poate cedeaza COMSA. Dar chiar daca ar fi adevarata povestea cu dif de 3 cm + acel sant de scurgere....reparatii care sunt o nimica toata pe langa ditamai ecoductul
COMSA nu va ceda santajului. Nu vor accepta o receptie care sa nu faca referire la ecoduct. Ecoduct cerut tot de statul roman si facut de ei pe datorie. COMSA a dat dovada de bunavointa. S-au miscat exemplar pe acest lot, pana in momentul in care au vazut ca isi pot lua teapa de la "partenerul corect".
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Ba e o problema sa extinzi garantia. Pentru ca e pe bani. Bai incredibil ce naivi sunteti. Pe cuvant, imi vine sa sterg forumul. In momente ca astea imi dau seama ca efortul asta e degeaba...

Europiu

Ionut, nu e cazul să te ambalezi. Informații concrete cu care să ieșiți public, la asta m-am referit. Eu nu pun (și nu am pus) la îndoială ce spuneți voi. Dar publicul larg s-ar putea. Fotografii, declarații ale celeilalte părți, nu știu...
Asta că tot zicea Cristi de idei.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

yetiman

Chiar nu inteleg cum unii inca mai cred in "corectitudinea" CNAIR..  >:(

La ei totul e o minciuna ORDINARA.
Nu va intrebati cum se face ca la receptii au "probleme" doa firmele care se contraza cu CNAIR? ST3, LD3 ? Va suna cunoscut? La unii se poate face receptia si remedia / finaliza in timp ce pe autostrada se circula, iar la altii nu se poate?

Pentru mine, un lucru este foarte clar: CNAIR TREBUIE DESFIINTAT COMPLET IN VARIANTA SI CLOACA ACTUALA DE ACOLO!
Chiar daca or avea si profesionisti la nivelele medii si inferioare, la varf este o IMPUTICIUNE de nedescris!
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

cosmin74

Autostrada Lugoj – Deva: lotul lui Umbrărescu a fost recepţionat, dar nu poate fi deschis circulaţiei fără bretelele de pe lotul vecin Update
Situaţie tensionată pe Autostrada Lugoj – Deva. Deşi lotul 4 al constructorului român Dorinel Umbrărescu a fost recepţionat, acesta nu poate fi deschis circulaţiei fără bretelele de pe lotul 3, construit de spaniolii de la Comsa şi a cărui recepţie a fost refuzată. Oficialii de la Drumuri încearcă acum să recepţioneze bretelele ca obiect separat. Update: spaniolii au refuzat recepția doar pentru bretele.
https://www.economica.net/autostrada-lugoj-deva-deschidere-circulatie-lot-4_172566.html

paullie

 @yetiman nu e nevoie sa ne explici cine/cum e CNAIR. La fel, stim ca oamenii de aici de pe forum sunt integri nu injura Statul român pe degeaba, dar crezi ca mos Ion te crede doar pe vorbe? 5-6 poze (filmulete) dintre care 1-2 masuratori, care sa demonteze ce zice CNAIR au cu totul alta greutate când sunt expuse in presa.

voicul

^Ar fi prea prost spaniolii sa faca receptia doar pe bretele.
Desigur neplacut momentul, dar cand iti iei o teapa de cateva milioane nu dai asul din mana si cu siguranta nu CNAIR!

P E N I B I L! cnair

cristi5

"S-a refuzat începerea recepţiei pe Lotul 3 al Autostrăzii Lugoj - Deva. Pe lângă neconformităţi la covorul asfaltic au apărut nişte ravenări spre taluze, nişte fisuri. Sunt probleme de calitate, iar consultantul a recomandat să nu se înceapă recepţia. În această situaţie, constructorii trebuie să corecteze neconformităţile. Oricum, ei sunt oarecum într-o situaţie fericită că nu a fost începută recepţia. Altfel puteam începe recepţia şi să o suspendăm. Atunci ar fi avut 90 de zile la dispoziţie să remedieze lucrările, iar în caz contrar le era reziliat contractul şi pierdeau garanţia de bună execuţie şi primeau şi certificat negativ", a precizat, pentru adevarul.ro, Alin Şerbănescu.

https://adevarul.ro/locale/hunedoara/autostrada-lugoj-deva-blocaj-inaugurarii-asteptata-cinci-ani-lotul-3-nu-deschis-lotul-4-cauta-solutie-compromis-1_5d518450892c0bb0c678e8c7/index.html

gruiarew

În link-ul de mai sus îs niște poze. În una se vede că nici marcajul nu e făcut cum trebuie. Haideți să mai avem puțină răbdare, poate se așează lucrurile. A trecut abia o zi, și un lot s-a recepționat. E și o parte bună, drept e că nu prea ajută, dar putea să nu fie nimic.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

paulmare


perfidus

Din pacate Comsa este in sah in acest moment si probabil deja avocatii scriu hartiile pentru a fi inaintat un claim catre consultant. Nici eu nu as accepta 10 ani garantie pentru un contract la care deja am luat teapa. Si cred ca este usor de demonstrat la un arbitraj ce mizerii au facut partenerii seriosi, cei prea-iubitori de firme românești.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Ionut


yetiman

@paullie  "Mos Ion" oricum nu crede  :lol:  Nici pe vorbe, nici pe fapte. Nu te amagi. Vor fi intotdeauna oameni care sa creada doar ce le "spune partidul". Indiferent care ar fi acel partid.
Iar filmulete si poze concrete nu ai cum sa faci.
De exemplu la ST3, cum ai putea sa masori planeitatea si rugozitatea (cele care au fost date ca motiv)?

"Neconformitati la covorul asfaltic" - Remember, din nou, ST3?
Usor de zis, imposibil de demonstrat de catre oricine de pe forum.

Iar zicala cu "Hotul neprins e negustor cinstit",...., scuza-ma, dar e doar o poveste.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

perfidus

E o colectie de poze adunate din zilele trecute. Ma indoiesc sincer ca nu au fost terminate la timp acele marcaje lipsa. Eu nu am vazut marcaje aplicate aiurea in pozele alea.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat