News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 35 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

#47985
Aici e perfecta plasa ?

v

Comisia trebuie sa foloseasca aceeasi unitate de masura.
Sa se faca receptia la LD 3 cu anexa si remediere in XX zile, si sa se deschida traficului. E de cateva zeci de ori mai sigura A decat DN ul aglomerat de langa.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

paullie

Nu tin nici cu ursul nici cu lynx-ul. Sunt sau nu probleme pe LD3? Se putea circula si remedia ulterior? Exista un specialist adevarat (drumar) care sa dea o declaratie publica credibila?

Ionut

#47987
Ce drumar? Ce declarație? Bai nene e chiar atat de greu de inteles ca vitele cretine din CNAIR pur si simplu nu vor sa faca recepția din motive stupide? Nici macar nu e prima data. Mergi tu ma pe DN. Ca ala e perfect!

Poate citesc și procurorii pe-aici... Dar degeaba... Sper ca toti sa plateasca scump pentru nemernicia asta și multe altele.

cristi5

Probabil e si razbunare ca ST3 s-a deschis peste capul gruparii Ionita.

Dominik

Oricum daca e adevarat ce spune CNAIR ca sunt diferente la asfalt de 3 cm la rampele de pe viaducte sau pod, nu e normal, e o problema...
You're in Steelers Country

florin74

#47990
Nu vor sa plateasca ecoductul, si tot gasesc tot felul de rahatisuri sa ii santajeze pe Comsa.
De nu o sa platim la claimuri peste 3-5 ani, dar din banii contribuabililor, nu din al incompetentilor si nemernicilor din CNAIR.
Ar trebui sa plateasca penal membrii comisiei de receptie si sefii CNAIR daca  de azi pana cand se va deschide se vor intampla accidente mortale sau foarte grave pe DN 68A.
Si daca este 3 cm diferenta, e mult mai sigur pe autostrada. Problema asta se rezolva in cateva ore  (in cazul in care este adevarata)

Cetatean

Pe Orăștie Sibiu, lot II, după 'recepție' aka dat drumu la trafic Straco a mai lucrat vreo 6-8 luni.
Șanțuri, taluzari, gabioane, amenajări de albie, drumuri tehnologice etc.
Cât despre planeitate... Și în zi de azi, pe sensul Sibiu Orastie, nod Sebeș est, la trecerea peste calea ferata ii un mare 'drop'. Ca sa nu mai vb de lotul III cu vestitele trambuline.
Problemele de genu, ar trebui rezolvate pana la recepție, dar consultanta, RTE, dirigintele dorm. Si de cele ai multe ori e 'deranj' prea mare sa scoți asfalt. O data ca nu da bine la public și doi ca ii scump.

Ionut

Oameni buni. Înțelegeți. Macar voi. Ca imi crapa o vena. Înțelegeți ca ESTE DOAR UN SANTAJ. CA LA ST3. ATAT.

ciprebbe

Ca sa intelegeti si ce urmeaza:
receptia e respinsa, Comsa trebuie sa remedieze defectele si sa recheme comisia la reevaluare. Asta poate dura XXX.......

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ladposta

Oare ce ar pati Comsa daca ar iesi public cu detaliile santajului?

Stiu ca suna fantezist dar poate odata si odata ar trebui sa lasam sa se vada cum lucreaza CNAIR si restul de ...

Europiu

Eu zic să încercați să vă calmați cu toții și, o dată ce aveți informații concrete și corecte, ieșiți public. Mai mult oricum nu se poate face :(
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Ionut

Nu, nu avem informații concrete. Am visat azi-noapte. Asa ne place noua sa comentam aiurea. Gata. Ne-ai prins! Tu stii cum sta de fapt treaba. Noi nu avem informații concrete! Cum dracu nu mi-am dat seama...

ciprebbe

#47997
Man informatiile sunt cat se poate de concrete si corecte. Unitatea de masura e diferita la cei doi constructori. Cu bune, cu rele (se poate face anexa la receptie) trebuie deschise ambele loturi care prezinta siguranta superioara actualului DN. 
Reluam povestea de pe A10 unde am fost si am filmat ca totul e ok si in siguranta maxima. A mai durat 7 luni pana au deschis si au "reparat" de ochii lumii cateva portiuni care nu afectau siguranta si se puteau efectua si ulterior deschiderii (Apropo Porr mai lucreaza si acum la dealul de la Turda.... dar se circula pe lot)

LE: Avem probleme pe lot la Comsa? ok  facem anexa, dam un termen de remediere si deschidem circulatia urgent .
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ivladbogdan

Ma bucuram ca in weekend merg de la Cluj pana la Timisoara intr-o plimbare pe autostrada cu doar vreo 50 km de mers pe DN-uri in total.
Incerc sa ma mint singur de ceva vreme ca incepem sa intram si noi intr-o normalitate macar relativa, cu oameni care merg pe autostrada intr-o excursie in alt oras.
Degeaba. La fel cum m-am mintit singur si cu ST3-ST4, fix la fel e si acum.
Pacat.

cristi5

@europiu: Se poate face mult mai mult. Se pot face mitinguri, bloca drumuri, chiar va invit sa veniti cu idei.

Data trecuta pe ST3+4 am tolerat asta 7 luni, dupa care s-a schimbat conducerea CNAIR , s-au facut niste frezari de ochii lumii si s-a deschis.

Cum am zis si atunci: pe mine nu ma intereseaza cine are dreptate, n-au decat sa se judece ani de zile, dar sa o faca cu autostrada deschisa

Aici situatia poate fi mai grava, din cauza statutului incert al ecoductului. Poate pur si simplu le e frica sa semneze pentru el. Pe langa nationalism si xenofobie si "va arat eu cine-i seful".