News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

perfidus

#47970
^^^ Watermarkul Z este la locul stiut, daca erau hoti il stergeau.

Edit: Se stie si cauza, si anume extinderea de garantie care a fost refuzata de Comsa, sau e altceva?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Quest

^
Nu prea, intrucit coborirea de la Ilia te-a dus deja pe Valea Muresului, ar trebui sa te intorci la Sacamas si s-o iei pe vechiul DN68A. Mie LD4 fara LD3 mi se pare ciuntit rau.
Common sense will get you far !

florin74

Parapetii rămân la Ilia, asa ca deschiderea parțială deocamdată e poveste. Șantaj Cnair.

gruiarew

Bun, motive? Ce mai trebuie făcut / reparat? Adică se zice nu din cauză că...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

perfidus

#47974
Referitor la ce scrie Economica, cele 90 zile sunt arhisuficiente pentru încheierea neconformităților actuale. Deci rezilierea este un bau-bau pentru idioți.
Pana la urma, de ce s-a refuzat recepția?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

florin74

Ca se poate întra pe sub gard în unele zone.  :bash: :bash: :headbash: :headbash:

dr4qul4

Sa nu cumva sa-i santajeze Comsa cu ecoductul neplatit, ca nu-l mai deschid nici pana la alegeri.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cristi5

#47977
De-asta ziceam sa cerem raportul consultantului (in urma caruia CNAIR a venit la receptie) sa vedem ce zice de garduri. Si raportul in vigoare pana azi-dimineata si cel de azi, daca l-or fi schimbat.

florin74

#47978
 Cum adică sa ii șantajeze Comsa? Ce, l-au făcut de capul lor? Nu a fost cerut prin AM, avizat de Cnair? Șantaj e ce face Cnair, când solicita intempestiv (adică săptămâna trecută) 10 ani de garanție pe tot lotul, doar o renunță Comsa la plata ecoductul-ui. Se știa de problema asta de mult, dar Cnair nu a vrut sa și-o asume. Si a gasit solutia asta, sa puna bete in roate constructorului, doar doar o ceda. Plus ca e si strain, asa ca e reteta perfecta.

PS Sunt curios cum sunt gardurile la lot 4, ca la Gilau Nadasel se intra intr-o veselie pe sub ele, dar atunci nu au fost probleme si s-a receptionat imediat, fara observatii.

Liviu_udr

Intr o țară normală la cap, dacă până la 15 august nu se deschide bucata de autostradă, ar trebui să fie deranj mare!!!
Totuși, trebuia să fie gata din mai 2016, și ea nu se știe când va fii gata în 2019.
Mai mult, așa cum se circulă acum între Deva și Lugoj, este pusă în pericol viața oamenilor.

Nelu63

Astazi in jur de ora 10 am ajuns la nodul Holdea si ma uitam lung dupa comisia de receptie, aseara visam ca o sa circul pe noile loturi de la Holdea la Soimus, dar nici o miscare nu am vazut si neavand ce face am continuat drumul linistit in coloana pana la Mintia .Am trecut Muresul pe la baraj si am continuat drumul pe langa lotul 4 dar din pacate tot la fel nu am observat nici o miscare. Poate la intoarcere pe 24 august o sa am mai mult noroc. :)


gruiarew

Deci LD4 e ok. Măcar atât. Cu bretele / recepție separată, sper să-i dea drumul măcar ăluia.

@AlinC era scris și pe economica. Acum nu știu care a scris primul, nu mai contează. Dar la modul cum e scris pare că le-a făcut o favoare celor de la Comsa că nu au făcut recepția. Sau pricep eu aiurea...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

ciprebbe

NU se va da cu doua bretele, nu e Comsa asa de fraiera. Fara LD3 lotul 4 e MUZEU !!!
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Singura diferenta dintre mizeria ST3 si mizeria LD3 este ca fara LD3 avem un muzeu foarte fain: LD4. Si nu de cativa km, ci lung cat o zi de post. Sper ca baietii astia CRIMINALI care nu au pic de constiinta si de bun simt sa primeasca exact ceea ce merita. Si repede.