Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 18 Guests are viewing this topic.

Dominik

#47790
Pe aceasta filmare din 26 Iulie la min 7:13 se observa ca mai trebuie asfaltat si la 7:16 la fel sau acolo e pamant de la camioanele ce vin din statia de asfalt  :o Oare s-a remediat asfaltul in acea zona  :o

You're in Steelers Country

pbh

Cu siguranta au terminat din moment ce au dezansamblat statia de asfalt. Si mai erau si de completat parapetii in unele zone de intrare/iesire pe drum tehnologic.

udar

^^^^
Statia  pare pe pozitie e ascunsa in peisaj find verde.

udar

Apropo aici pare ceva nefinalizat !?
Scurgerea catre alunecare nu ....

vladb

^SB78UFO, ma bucur ca "Turnul Sfatului" nu a preluat stirea Mediafax. Pentru matematicienii de la Mediafax 5001mii lei inseamna 5 miliarde...M-am si spalat de 3 ori pe ochi crezand ca e prea dimineata si nu citesc eu bine.

voicul

@Dominik acolo cred ca este pamant si probabil s-a remediat.

@udar - cred ca e doar o iluzie optica. Apa curge spre Deva, dar intradevar avand o panta foarte mica.

horatiu.cosma

http://www.cdep.ro/pls/parlam/interpelari2015.detalii?idi=57885&idl=1

Procedură de negociere fără publicare prealabilă pentru studiile geo PiSi 2&3.

elphax

Udar - acolo apa e preluata de platforma de deasupra zidului de beton, in special ce vine din zona fostei alunecari - si cum zice Voicul , se scurge sub pasaj

Ionut

^^ Interesant cu studiile geo pentru PiSi2 si 3. Este "dialogul competitiv" sau la ce se refera? Care e legea pe care se merge? Sa inteleg ca nu sunt in stare sa estimeze corect pretul sau vor sa faca procedura mai repede?

horatiu.cosma

Art. 104.
(1) Autoritatea contractantă are dreptul de a aplica procedura de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunț de participare pentru atribuirea contractelor de achiziții publice/acordurilor-cadru de lucrări, de produse sau de servicii într-unul din următoarele cazuri:

a) dacă în cadrul unei proceduri de licitație deschisă ori licitație restrânsă organizate pentru achiziția produselor, serviciilor sau lucrărilor respective nu a fost depusă nicio ofertă/solicitare de participare sau au fost depuse numai oferte/solicitări de participare neconforme, cu condiția să nu se modifice în mod substanțial condițiile inițiale ale achiziției și, la solicitarea Comisiei Europene, să fie transmis acesteia un raport;
Modificări (1), Referințe în jurisprudență (1)

b) dacă lucrările, produsele sau serviciile pot fi furnizate numai de către un anumit operator economic pentru unul dintre motivele prevăzute la alin. (2);
Jurisprudență relevantă (1), Referințe în jurisprudență (23)

c) ca o măsură strict necesară, atunci când perioadele de aplicare a procedurilor de licitație deschisă, licitație restrânsă sau negociere competitivă nu pot fi respectate din motive de extremă urgență, determinate de evenimente imprevizibile și care nu se datorează sub nicio formă unei acțiuni sau inacțiuni a autorității contractante.
Modificări (2), Referințe în jurisprudență (19), Reviste (1), Hotărâri judecătorești

(2) Motivele prevăzute la alin. (1) lit. b) sunt următoarele:

a) scopul achiziției este crearea sau achiziționarea unei opere de artă sau unei reprezentații artistice unice;

b) concurența lipsește din motive tehnice;

c) protecția unor drepturi exclusive, inclusiv drepturi de proprietate intelectuală.

(3) Autoritatea contractantă poate aplica procedura de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunț de participare în cazul prevăzut la alin. (1) lit. b) numai dacă, în legătură cu motivele prevăzute la alin. (2) lit. b) și c), nu există o soluție alternativă sau înlocuitoare rezonabilă, cum ar fi utilizarea unor canale de distribuție alternative pe teritoriul României ori în afara acestuia sau achiziția unor lucrări, produse sau servicii comparabile din punct de vedere funcțional, iar absența concurenței sau protecția drepturilor exclusive nu sunt rezultatul unei restrângeri artificiale de către autoritatea contractantă a parametrilor achiziției în vederea viitoarei proceduri de atribuire. Motivele tehnice pot fi generate, de asemenea, de cerințe specifice privind interoperabilitatea care trebuie îndeplinite pentru a asigura funcționarea lucrărilor, produselor sau serviciilor care urmează a fi achiziționate.

(4) În cazul prevăzut la alin. (1) lit. c), autoritatea contractantă nu are dreptul de a stabili durata contractului pe o perioadă mai mare decât cea necesară pentru a face față situației de urgență care a determinat aplicarea procedurii de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunț de participare.

(5) Autoritatea contractantă are dreptul de a aplica procedura de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunț de participare pentru atribuirea contractelor de achiziții publice de produse într-unul din următoarele cazuri:

a) atunci când produsele care fac obiectul achiziției sunt fabricate exclusiv în scop de cercetare științifică, experimental, de studiu sau de dezvoltare, iar contractul de achiziție publică nu prevede producția în serie a unor cantități ale produsului în vederea stabilirii viabilității comerciale a acestuia sau recuperarea costurilor de cercetare și dezvoltare;
Comentarii expert (1)

b) atunci când este necesară achiziționarea de la contractantul inițial a unor cantități suplimentare de produse destinate înlocuirii parțiale sau extinderii produselor sau instalațiilor existente și numai dacă schimbarea contractantului inițial ar pune autoritatea contractantă în situația de a achiziționa produse cu caracteristici tehnice diferite de cele deja existente care ar conduce la incompatibilitate sau la dificultăți tehnice disproporționate de utilizare și întreținere;
Referințe în jurisprudență (2)

c) pentru produsele cotate și achiziționate pe o piață de mărfuri, cum ar fi produsele agricole, materiile prime și bursele de energie, în cazul în care structura multilaterală de tranzacționare reglementată și supravegheată garantează în mod natural prețurile pieței;
Modificări (1), Referințe în jurisprudență (13)

d) pentru cumpărarea de produse sau servicii în condiții speciale avantajoase de la un operator economic care încetează definitiv activitățile comerciale sau care se află într-o procedură de faliment, de concordat preventiv sau într-o procedură similară.
Referințe în jurisprudență (6)

(6) Durata contractelor/actelor adiționale încheiate potrivit prevederilor alin. (5) lit. b), precum și durata contractelor inițiale nu pot depăși, de regulă, trei ani.

(7) Autoritatea contractantă are dreptul de a aplica procedura de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunț de participare pentru atribuirea contractelor de achiziții publice de servicii atunci când, ca urmare a unui concurs de soluții, contractul de achiziții publice de servicii urmează să fie atribuit, conform regulilor stabilite în cadrul concursului de soluții respectiv, concurentului câștigător sau unuia dintre concurenții câștigători ai concursului respectiv; în acest din urmă caz, autoritatea contractantă are obligația de a transmite invitație la negocieri tuturor concurenților câștigători.
Referințe în jurisprudență (5)

(8) Autoritatea contractantă are dreptul de a aplica procedura de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunț de participare atunci când, ulterior atribuirii unui contract de achiziție publică de lucrări sau de servicii, autoritatea contractantă intenționează să achiziționeze lucrări sau servicii noi și numai dacă se îndeplinesc în mod cumulativ următoarele condiții:
Jurisprudență relevantă (1), Referințe în jurisprudență (72)

a) atribuirea se face contractantului inițial, iar noile lucrări, respectiv noile servicii constau în repetarea unor lucrări sau servicii similare prevăzute în contractul atribuit inițial și sunt conforme cu cerințele prevăzute în documentele achiziției elaborate cu ocazia atribuirii contractului inițial;

b) valoarea estimată a contractului inițial de lucrări sau servicii s-a determinat prin luarea în considerare inclusiv a lucrărilor sau serviciilor noi care pot fi achiziționate ulterior;

c) în anunțul de participare la procedura aplicată pentru atribuirea contractului inițial s-a precizat faptul că autoritatea contractantă are dreptul de a opta pentru achiziționarea ulterioară de noi lucrări, respectiv noi servicii, de la operatorul economic a cărui ofertă va fi declarată câștigătoare în cadrul procedurii respective;

d) procedura de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunț de participare este aplicată într-un interval care nu poate depăși 3 ani de la încheierea contractului inițial.

NGC

#47800
E Legea 98 / 2016.

Sunt curios daca vor justifica prin nedepunerea vreunei oferte, precum si ce valoare de atribuire vom avea.
Nu de alta, dar, teoretic vorbind, s-ar putea subestima intentionat valoarea estimata, astfel incat sa nu depuna nimeni oferta, iar apoi sa "negociezi" cu cine trebuie. Nu insinuez ca e cazul aici.

tmbio

Cu cat se va scurta ca si timp dupa ce sunt gata cei 45 km?

whitedove

@tmbio... pai cu cel putin 30 minute... pe DN faceai cei 45km in aprox 1 ora pe A ii vei face in 20-25min

johnc4

Quote from: Telvanni on August 07, 2019, 09:02:56 PM
Eu n-as fi intrerupt iluminatul pe zona cu dealul.

Sincer, cred că toată partea de dinainte de podul vechi peste Mureș (E79) până după traversarea pârului Căian trebuie iluminată. Asta ar fi o distanță cam dublă față de cât îi doar zona cu dealul.
Secțiunea de care zic eu îi delicată:
-podul peste Mureș în apropiere
-ieșirea spre Brad dinspre Sibiu
-partea suspendată peste E79 cu sensul giratoriu în dreapta
-prima trecere peste E79 către deal
-evident porțiunea cu dealul liliecilor
-ieșirea de pe deal
-traversarea căii ferate+E79+pârul Căian
-continuarea către Lugoj după interesecția aia încă vreo 100-150m.

Nu știu dacă am explicat cum trebuie, poate trebuie un screenshot ca să fiu mai înțeles.
Ironic, foarte aproape este termocentrala de la Mintia deci nu-i problemă de curent :)

Îi o porțiune complicată și alambicată care trebuie iluminată. Mă gândesc că în zona dealului o să fie foarte util dacă se întâmplă cumva să pice ceva pe carosabil.