Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 70 Guests are viewing this topic.

ladposta

Norocosule. Eu am venit mai repede si nu am prins loturile.

Din punct de vedere al plictiselii pe forum, ma indoiesc ca va fi liniste, poate pe acest topic va fi mai lejer, dar sper ca va fi destul de discutat pe A3, A10 sau parcari

Ionut

Mai oameni buni, iar începeți cu discuția asta. Nu va fi nicio liniște pe A1 pentru ca incepe Porr. Într-un final se va clarifica și PiSi5 și se va semna. Într-un final. Nici nu mai zic de alte loturi de A. Va rog eu frumos nu mai reluati discuția asta. Nu de alta, va voi sterge mesajele și după aia va plangeti ca le sterg.

FMM sunt 2200+ de km de A și DX rămași de făcut și voi va plangeti de plictiseala. Si copiii noștri inca nenascuti vor discuta pe forumul asta. Sau pe altul.

survola

Să vedem, poate găsim o soluție să deschidă și nodul Grind. Dacă poliția nu dă avizul în configurația actuală, trebuie propus și construit acolo un pasaj rutier pe sub calea ferată.


horatiu.cosma


MarcoPolo

Felicitari pentru articol. Si si mai multe felicitari tuturor celor care s-au implicat activ in aceasta frumoasa si importanta realizare!
Ce bine ar fi daca s-ar putea repeta aceasta actiune si pentru salvarea (intr-un fel sau altul) si a portiunii dintre Margina si Holdea!
Fara a fi un specialist, consider prioritate 0 pentru Romania gasirea unei solutii de a imbunatati situatia pe acesti 15 km. Practic aproape intreg traficul auto intre sudul, centrul, estul Romaniei si Europa de Vest va trece pe aici. Probabil mai tot timpul vor fi ambuteiaje si alte probleme pe aceasta portiune.
Sigur ca trebuie investit consistent intr-o solutie alternativa. Altfel pierderile vor fi considerabile in urmatorii 5-10-15 ani, pana la deschiderea tunelurilor. Si nu stiu in ce s-ar putea masura mai bine: in bani pierduti, timp pierdut, investitii pierdute din lipsa unei autostrazi continue, accidente, pierderi de vietii omenesti?... Sigur mult mai mult decat costurile cu investitia.
Totodata sper ca in 10-15 ani, cand in sfarsit tunelurile se vor deschide, CNAIR si alte institutii ale statului implicate sa fie reformate din radacini pe o structura sanatoasa si solida. Vai de mama noastra daca CNAIR-ul de acum ar trebui sa asigure mentenanta acestor tuneluri.
Doamne fereste de un accident in tunel, mai ales unul soldat cu un incendiu. Vom suna la 1112 si ne vor spune ca nu pot localiza tunelul. Daca CNAIR nu se reformeaza, si debleuri de 100m adancime ar fi de preferat! (Sunt ironic, evident).

Io

Bravo, Cristian, iti sint dator nu cu o bere ci direct cu o palinca!  :cheers:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

voicul

^Nodul Grind probabil va fi deschis neoficial. Adica NJ vor fi mutati pe margine de niste binevoitori.
Totusi nu stiu pe cine ar ajuta deschiderea nodului.

Dupa mine un pasaj acolo ar fi o pierdere totala de bani.

gdaniel

#47678
Coloana la iesirea de pe A1 la Deva, frezeaza ceva la breteaua de iesire. Parca numa din octombrie e asfaltul..

Fum alb de la statia de asfalt de la Bejan, poate deseara e tot lotul cu uzura asternuta!

IlisescuV

#47679
Acum pe directia Sibiu Deva e coloana la iesirea de la Soimus e coada de circa 2 kilometrii.
Am vorbit cu cineva din zona si mi-a spus ca e normal.

LE: daca citeam mai sus inante sa scriu ....


nrb

,,Am cerut recepția lucrărilor în data de 12 august. Nu știu cât va dura această procedură. Noi vom fi gata cu lucrările într-o săptămână. Acum turnăm ultimul strat de uzură pe șosea. Am pus parapetul, mai avem de montat indicatoare rutiere și de finalizat lucrări la canalele pluviale, mai avem de pus ancore și de legat plase pe versantul consolidat", a declarat Ștefan Șerbu (foto jos), director adjunct al societății Spedition UMB pentru Ziar de Hunedoara.

cristi5

Quote from: horatiu.cosma on August 01, 2019, 01:31:33 PM
Felicitari cristi5.

Sper sa ma ierte Ionut ca citez, dar tie @horatiu.cosma si lui @cutter se cuvin multimiri si felicitari. Puteam noi sa ne entuziasmam aici si sa desenam variante si sa scriem pe contributors pana se schimba seful CNAIR de 3 ori, ca tot nu se intampla nimic. Nu ca n-ar fi vrut CNAIR, poate ar fi vrut, dar riscul ca treaba sa se strice undeva si sa nu se ajunga la proiectare sau AC era imens. Ce rost are sa isi complice viata pentru un nod "in the middle of nowhere"?

Chiar daca vrea unul din CNAIR sa impinga imbunatatirea, vin altii si profita de schimbarea de contract ca sa mai hartuiasca constructorul. E adevarata aia cu "nicio fapta buna nu ramane nepedepsita".

Ha, m-am uitat pe topicul A1 incepand cu 2 august 2015, raspunsul tau Horatiu atunci a fost ca s-a mai discutat pe forum o descarcare dar diferenta de cota fiind asa mare, s-a renuntat la discutie :) Ar fi interesant de gasit discutia mai veche...

cristi5

#47683
Quote from: vancouver on July 31, 2019, 07:01:02 PM
Ceea ce o sa se deschida zilele astea traficului, LD3+4, s-a scos la licitatie in 2010. Deci 9 ani.

In loc sa acceptam "orice lot de autostrada dureaza 10 ani" (12 ani cu SF) poate ar fi bine sa ne uitam unde s-au pierdut anii astia? Contracte semnate in 2013 pe 3 ani, au durat 6. Asa un mic inventar al aberatiilor birocratice de pe Lugoj-Deva. Din pacate nu am memoria si competenta necesara sa le fac, dar ajut cu placere daca incepe alt coleg.

Sigur ca ne bucuram ca deschid (daca deschid) dar daca nu ii facem (si pe CNAIR si pe constructori) sa recunoasca greselile, si acceptam fatalitatea, vom ajunge ca tunelurile sa dureze 20 de ani, nu 10.

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.