Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 34 Guests are viewing this topic.


perfidus

Bravo Rocklee, iti multumim pentru dedicatia ta care ne aduce vesti bune zi de zi, cateodata si mai proaste dar adevarul neplacut e mai reconfortant decat o minciuna poleita.
Vad ca din doua rigole spre zid la drumul de exploatare, a ramas doar una mai larga. Au inceput sa sape si langa zidul de sprijin, ultima portiune spre viaduct Soimus; e cam gata si drumul de interventie in cateva zile.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Io

Constructorii, in pozele lui Rocklee (+1) se vede o membrana pusa azi. Ce face aia acolo peste, pare-mi-se, al doilea strat de asfalt?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

udar

^^^
Aia neaga !?
De protectie pt ultimul strat , posibil au depozitat sau a stationat un utilaj acolo.

Io

In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

wifi

Este prea multa liniste pentru receptia anuntata pentru LD 3. Am inteles eu ceva gesit? Ieri a fost ziua de 31 iulie 2019. Nu gasesc nici o stire, nici un cuvant pe nicaieri. Asaceva nu putea trece neobservat.

Ionut

Pre-receptia era vorba sa se faca, pana la urma. Era clar ca nu se va face receptia pentru ca mai aveau de facut una-alta si decizia e luata (probabil ca deja de mult timp, in primul rand politic) sa se deschida ambele loturi concomitent. Vedem pe 14 daca se intampla ceva.

wifi

OK, poate pun si ceva garduri de protectie pentru animale, ar fi necesare pe langa padure, pe la ecoducte. La LD 4 sunt deja si sus pe deal.

Ionut

Gardurile sunt necesare pentru receptie si deschidere, fiind un element important care asigura siguranta rutiera. Probabil tu te refereai la panourile fonoabsorbante instalate pe cele doua ecoducte. Din memorie, stiu ca sunt puse pe ambele ecoducte de pe LD3. Sper sa nu ma insel. Se pot verifica filmarile din drona.

wifi

Panourile tin de gard, dar nu ajung. De la ecoductul de sus si pana la sensul girator pe o parte, pe sensul celalalt spre Dobra de la viaduct in jos nu este nimic in acest sens, nici gard, nici panouri. Un mistret, cerb, etc. pe carosabil nu-i gluma.

rocklee

Sperăm ca cosma  va pune garduri un pic mai sănătoase în continuarea acelor panouri fonoabsorbante ce le au pe ecoducte pentru a face culoarul facil pentru animale sa poata trece dintr-o parte în cealaltă. UMBUL a pus panouri pe toată lungimea culoarului la bretea mureșan.

lalilieci

#47666
@rocklee.  @Alin,  nu  ati mai putut  scoate nici o  informatie de la  oameni?
o receptie e un  lucru  serios, nu  se poate anunta  de azi  pe maine; 
poate  ca au  stabilit mai de mult data  si de aceea  nici lotul3  nu se grabeste
Nu  m-as  mira  sa  vina si  d-na Dancila  la taiat  de panglica, prefectul, etc
dar  tare  as  dori  sa stiu  cand e.
Nu  e vreo  vrabiuta  la CNAIR  sau  MT  ?

Ionut

Relaxați-va. Intrați în sevraj daca nu primiți informații la secunda. Ultimele vești (două surse) dau recepția pe ambele loturi în perioada 12-14 august.

laszlo.robert

Multumim de info.Am sanse ca în 24 august cînd vin în  țară "să mă  dau" si pe cele două loturi  noi.Pe de altă  parte mă apucă  tristețea cînd mă gîndesc ce plictiseală va fi din septembrie aici pe forum!

Ionut

Teoretic pana pe 24 vor fi deschise. Teoretic. Teoretic! Pentru ca e posibil sa vedem din nou balbe și dispute sterile între directorii cretini din CNAIR și constructori, după modelul brevetat de ioniță și sleahta lui de idioți cu A10 în 2017-2018.