Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 41 Guests are viewing this topic.

pasadia

Înțeleg că trebuie iluminat, doar că nu mă așteptam să prevadă și să pună iluminatul in contractul cu breteaua. Că să înțelegi ce opinie buna am despre ei.

cristi5

Un preview al unui text "aniversar" despre Holdea, pe care vreau sa-l pun pe contributors

https://docs.google.com/document/d/1ArodW-b16-pl4sK4QIldr7Okt7OQvRKrSRCTszRU12w/edit#

Ma poate ajuta cineva pana diseara cu niste poze de pe forum?
- o poza cu indicatorul galben la Grind, de unde reiese ca e punct de intoarcere
- o poza cat mai sugestiva cu nodul (sa se vada breteaua, autostrada si giratia)

Multumesc anticipat!

dan tm

#47642
@cristi5

DAr urgentele nu pot fi si in sens invers?
Si echipele de urgenta nu ajung mai repede din Timis?

voicul

Incerc sa raspund eu:
In nodul Holdea se si intra, se si iese de pe autostrada?
Deci urgentele venite dinspre TM (CIC-ul e la Margina) pot intra pe autostrada.

cris_ct

@API Aveti in plan si o conferinta de presa la "locul faptei" in ziua deschiderii? In care sa prezentati pe scurt ideile din articolul lui @cristi5. Chit ca veti fi acuzati de toate alea dupa... 
Asta ca tot vor fi reporteri in zona inregistrand ce vor spune diversi oficiali.

Ionut

E posibil sa ajung (si) eu la deschidere. Daca presa imi va pune intrebari (s-a intamplat asta la deschiderea A3 Petricani-DNCB in decembrie), atunci voi raspunde (la ce intrebari mi se pun). Posibil sa strecor cate-o declaratie despre ce inseamna LD3 si LD4 pentru comunitatea noastra, dar nu vreau sa abuzez. Oricum ma taie la montaj. Mai mult de atat nu, nu facem conferinta de presa. Tot ce conteaza e sa se deschida.

vancouver

Ceea ce o sa se deschida zilele astea traficului, LD3+4, s-a scos la licitatie in 2010. Deci 9 ani. Eu tot nu inteleg ce tot visati unii pe aici ca zona cu tuneluri se poate face in 5-7 ani ! ! ! V-am explicat in detaliu ca tehnic e nevoie de 4-5 ani numai pentru executia tunelurilor, plus anii de birocratie... Dar si asa, fara tuneluri: a durat 9 ani sa se faca loturile 3 si 4, de unde pana unde credeti voi ca lotul 2E o sa mearga mai repede de acesti 9 ani?

REALIST 10-15 ANI, functie de norocul pe care-l avem la constructor, functie de contestatii sau nu, functie de presiunea facuta de sus sau nu.

Ce rezulta de aici, am tot reiterat. Acum 3 ani insistam sa se faca URGENT o reabilitare completa Margina-Holdea (15 km de DN 1+1), cu inchiderea completa a acestui tronson timp de 3-4 luni - asta evident inainte sa se termine LD3+4... ecourile au fost slabe. Acum sustin ca ar fi o nebunie sa se intervina la DN68A dupa deschiderea LD3+4 si ca atare trebuie facut un DN paralel, ca sa se poata lucra fara trafic si repede... Nici aia nu e bine. O sa mergem 5-6 ani pe rahatul de DN68a cu mii de petece si la un moment dat o sa se apuce sa-l repare cu semafoare... Ce daca o sa stam in ambuteiaj --- ambuteiajul, aceasta forma minunata, care va place voua. Adevarul ca undeva trebuie sa-ti mai incarci nervii sa poti injura mai cu spor.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

carutasul

la tuneluri (sper) că nu avem exproprieri :)

Ionut

Ba ai. La portaluri! Plus drumurile de acces... de intervenție. Depinde cum vor fi proiectate.

rocklee

la ora 21 ..umb lucra la santuri pentru cablurile electrice si pentru fibra optica ...la captul dinspre bejan sau apucat de rigole ....iar pe partea dinspre dn 76 ...este parapet pe toata lungimea ....dealului ...


maine daca nu ploua ...vor incerca sa toarne si stratul de uzura ...si pe partea dinspre zidul de piatra ...si sa inceapa montare parapetului median... :)




adi

ce tare, au lasat drum de acces la fantana, poate ca si sursa pentru drumul de servitute din deal?:)))