Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 22 Guests are viewing this topic.

alin_simeriaveche

cateva poze cu podul peste mures marcat si cateva detalii...unul chiar trist, de pe celalalt forum

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1386302&page=597

ciprebbe

mda...zidul de sprijin proaspat facut gata fisurat.oare de ce nu ma mir......
Normal ca nemtii sa fie suparati foc.
DC tot urlu eu pe aici ca sa lase constructorul in pace sa nu grabeasca(betonul tre sa stea 28 zile, nu sa il torni si apoi dupa cateva zile sa treci la compactat terasamentul)......deci acu ii da drumu, cum au facut cu centura Gherlei, si apoi o inchid ca intra in reparatii.
offfff......
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

mirceaVRo

sa privim partea plina
de acum ne vom gandi de doua ori inainte sa spunem "treaba nemteasca"   :o :lol:
nu a stat nimeni cu pistolul la tampla sa termine ei cu cateva zile inainte ,daca tot au ales sa faca un "zid de sprijin" ...

anacronox

tocmai asta e...ca s-a pus presiune pe constructor sa termine pana pe 8 decembrie pentru inaugurare inaintea alegerilor.

udar

eu tot nu inteleg de ce au lasat acea zona cu acest zid pe ultima suta de metri(pt. negocieri)..............

madad

Nu e corect ca o lucrare noua sa fie deschisa traficului cu zidul crapat.

Daca se va intampla asa, as vrea ca la momentul inaugurarii, presa sa puna aceasta intrebare constructorului in fata camerelor de filmat si a oficialilor (probabil Tonta).

P.S - daca are cineva poze cu crapatura din zid, va rog sa postati. Sunt tare curios daca vrobim de o crapatura de 10cm sau de una de 2m.

BoGDaN

Daca exista o crapatura se va remedia.....chill man. Nu cred ca este o catastrofa, iar parametrii probabil sunt respectati de constructor pentru ca vorbim de raul Mures si de stabilitatea autostrazii. Se remediaza daca e. Politicul ca politic: infect, stupid! Dar si constructorul avea o obligatie de finalizare a lucrarilor care s-a tot amanat.

Raducu Popa

Ce termen avea aceasta bucatica de autostrada?

radutm

totusi, trebuie sa remarcam ca acum nemultumirile noastre sunt pentru ca nu se deschid autostrazile inainte de termen. acum nu mult timp, intarzierile de cativa ani pentru proiecte de acest gen erau intrate in normalitate. poate ca acum am dus pretentiile dincolo de limita rezonabila. o autostrada cu asemenea lucrari de arta nu e de ici de colo iar faptul ca se poate intarzia pana in vara e un mizilic fata de durata totala a proiectului (care e undeva pe la 10 ani, de la concepere, la proiectare, la atragerea finantarii, la cadrul legislativ, exproprieri, litigii si pana la executie).
cont inchis

BoGDaN

Aceasta portiune de autostrada nu este usor de construit, de acord. Am vazut cu totii ce volum de incarcatura impresionant are iar eu am laudat mereu aceste 2 companii. Strabag este un constructor serios, iar Straco o firma romaneasca total opusa Romstrade, Selina,Paco, Tehnologica Radion. Ei practic construiesc aprox. 40 de km de autostrada astazi spre deosebire de UMB cu 9.5. Daca ne gandim la efortul depus merita tot respectul. Si sunt sigur ca si ei terminau in avans in locul UMB. In fine eu stiam ca are termen de finalizare noiembrie 2012 Deva Orastie. Nu este cu nimic gresit sa ai pretentia sa iti termine constructorul in termen. Nu au taiat Carpatii in doua - cum vine vorba. Eu aici fac referire, daca va aduceti aminte la lentoarea cu care se miscau la inceput si la frustrarea multora pe forum. Daca se lucra sustinut de la bun inceput eu zic ca alta era situatia acum. Problema este ca ne-am tot invatat sa acceptam amanari de termene. Februarie 2013 este un termen suportabil. Dar in niciun caz vara lui 2013. Atunci ce facem? Ii asteptam pe Astaldi si ceilalti sa ne termine Orastie Sibiu in 2014?

teocharis

pe ce te bazezi cand spui ca termenul ptr Deva-Simeria este 8 Dec 2012?!?

acest deadline este unul politic.

alin_simeriaveche

am cateva poze si o filmare cu sensul giratoriu din simeria veche...cei drept nu de calitate foarte buna. va rog sa imi dati un link unde sa le uploadez

Chagall

Inca un ziarist cretin care habar n-are despre ce scrie.  :doh:
QuoteNu demult, muncitori de pe Arad-Nădlac au intrat în grevă pentru a-şi cere drepturile salariale neprimite de patru luni de la firma care lucrează acolo. Pe acelaşi tronson contractul cu Romstrade a fost reziliat datorită întârzierilor, iar neplata muncitorilor, care intra în sarcina unei firme care a subcontractat de la Romstrade, a tras, de asemenea, în balanţă pentru luarea acestei decizii.

Chiar dacă, practic, contracul a fost reziliat, urmând ca altă societate să lucreze acolo, stratul de uzură este pozat pe majoritatea autostrăzii, lucrările de artă, poduri, podeţe şi viaducte sunt aproape terminate şi a început montarea parapeţilor şi s-au asfaltat suprafeţele de pod. Accesul spre tronsonul Arad-Pecica, buclele de acces sunt în fază de asfaltare, de asemenea şi nodul de circulaţie Pecica .
Sursa: Ziua de Vest
The Guardian: "Autostrăzile din România sunt ca vampirii, toată lumea a auzit de ele, dar nimeni nu le-a văzut"

alin_simeriaveche


BoGDaN

Aline pentru poze incearca imageshack ;)