Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 75 Guests are viewing this topic.

voicul

#47340
Nu se vede nimic: nici link, nici poze, nici video :)

Incarca-le de aici http://proinfrastructura.ro/poze.html

Dupa iei codul copy paste.

lalilieci

@ Europiu,  referitor  la " transfuzia de combustibil"  -  nu este  nici o problema.


vasile.silion

#47343
Quote from: minisoferul on July 18, 2019, 09:04:42 AM
Supervizare Autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 1: Sibiu - Boița, km 0+000 - km 14+150, Lot 1 km 0+000 - km 13+170",
Pe secțiunea 1 avem lotul 1? Asta înseamnă că este și lotul 2. De la km 13+170 la 14+150. Așa e împărțit și pentru execuție sau doar pentru supervizare? Îmi explică cineva?
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

horatiu.cosma

Intre 13+170 si 14+150 e o zona mai sensibila pe care nu a vrut sa o proiecteze Spea-tehnic, asa ca au bagat-o CNAIR la pachet cu sectiunea 2 pana la Cornetu.

NGC

Astazi a fost lansata licitatia "Supervizare Autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 1: Sibiu - Boita, km 0+000 - km 14+150, Lot 1 km 0+000 - km 13+170".

Valoare estimata: 28.402.276,89 RON fara TVA

Durata contractului: "176 luni incepand de la Data de Incepere a Contractului si cuprinde: 56 luni supervizarea pentru etapele de proiectare si executie a lucrarilor si 120 de luni supervizarea pentru perioada de garantie a lucrarilor"

Fonduri: POIM

Termen depunere oferte: 06.09.2019

Quote
Prezenta procedura de achizitie publica este initiata sub incidenta urmatoarelor conditii: CONDITIA 1: Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea/ aprobarea finantarii serviciilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile, semnarea contractului fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul în care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii serviciilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile nu se realizeaza, Autoritatea Contractanta va aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din Legea 98/2016, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Cu toate ca la data initierii prezentei proceduri de achizitie publica nu exista un contract de finantare semnat, Autoritatea Contractanta estimeaza ca va obtine finantarea necesara semnarii contractului in semestrul II al anului 2019. CONDITIA 2: Autoritatea Contractanta nu va semna contractul de servicii decat in situatia in care Hotararea de Guvern privind indicatorii tehnico-economici pentru obiectivul de investitie va fi actualizata/revizuita astfel incat sa includa valoarea rectificata a componentei de consultanta.

NGC

@vasile.silion: Exact asa este licitat si pentru proiectare si executie, ""Proiectare si executie autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 1 Sibiu - Boita, km. 0+000 - km. 14+150 - Lot 1 km. 0+000 – km. 13+170"". Sectiunea 1 contine si o parte din lotul 2, "km 13+170 - km 14+750", dar lotul asta inca nu e licitat si va fi licitat impreuna cu sectiunea 2.

Quest

Stie cineva daca PTC complet de la Lilieci km 96+625 - km 97+770 [plansa THS-DE-D_Ex_AU-DR-PC-01 (rev 1) 04.2018] are cumva o versiune ulterioara, pe baza careia UMB lucreaza ?

Intreb ptr ca aici in fisier pe toata lungimea zidului de gabioane (Terramesh) km 96+700 - km 97+725, proiectul prevede doar parapete H3 pe partea catre DN, desi zona necesita parapete H4, intrucit Normativul de parapeti (AND593) prevede la poduri si ziduri de sprijin parapete H4.

Pe LD3 la Holdea breteaua in dreptul zidului MacRes (care are inaltime <8 m), e prevazuta cu parapete H4b, pe LD4 viaductele de la Bejan si Soimus 2 au prevazut parapete H4b, iar portiunea de A din dreptul zidului de gabioane de la Lilieci, care are inaltimi si de 20 m (!) necesita doar parapete H3 ?
NOK... Houston we have a problem.
Common sense will get you far !

TibiV

Buna observatie...
Atfel trebuie sa puna pe DN76 un indicator "Atentie, cad masini!"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

zuma80

Eu sunt putin surprins de panta data catre DN a ambelor cai de rulare.
Ma intrebam in caz de gheata/alunecus etc., masinile or sa aiba tendinta sa se opreasca in parapeti (catre DN). Pe una poate o tine dar daca sunt zeci...
Pentru A6!

pelan87

Intr-adevar, in normativ scrie clar ca pentru poduri si ziduri de sprijin trebuie sa avem H4b, insa cum totul este interpretabil, e posibil ca zidul de gabioane sa-l fi interpretat ca rambleu cu h>6m, ceea ce, conform normativului, necesita doar H3.
Pe de alta parte, in PT apare H3 si pe zidul de sprijin dinspre viaductul Bejan, iar acesta este chiar zid de sprijin, indubitabil :)
Asadar, exista o minima speranta ca PT-ul pe care l-am vazut cu totii sa nu fie cel final si de fapt sa avem H4b in loc de H3...

voicul

Adica PT-ul pentru care CNAIR a fost dat in judecata, acelasi CNAIR a tras mata de coada pana aproape de deschiderea obictivului ca sa il predea, adica acelasi PT sa nu fie cel bun/cel dupa care se lucreaza.

Asta ar fi un mare SOU ce sa mai! Ca la CNAIR prin birouri.
Deci sa nu fim surprinsi de nimic.

Intradevar acolo ar trebui ceva mai solid ca si parapete.

wifi

In zona Bejan-Soimus sunt total 2 km pe 3 poduri si numai jumatate din lungime la deal. Traseul la deal are o curbura mai mica decat pe viaductul de la Bejan. Gheata, poleiul se formeaza mai usor tot pe poduri. Daca pe viaducte in general sunt parapetii OK, atunci merg si la deal, nu cad masini de pe poduri, nu vor cadea nici de pe deal. Mai problematic sunt pietrele cazatoare, am vazut ce s-a intamplat iarna trecuta, unele urme sunt si acum vizibile. Plasele intinse sunt cam firave, nu pot tine un bolovan cat masina de spalat rufe. Partea sensibila o vad pe sensul spre Ilia si nu cel spre Deva.

rocklee

o mica filmare din seara aceasta din dealul cu lilieci  :D


adi