Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

sebba

fratilor, stati parcati, 8 decembrie 2012 e sambata, atat! :D
Sailing away! S/Y Haimana

djsmeu

#4726
filmare Daniel Guta...zona pod peste Strei!!!...
http://www.youtube.com/v/ZpdUtUwPvBI

Ionut


alecu26

da, da....e Soimus-Simeria.
dar e degeaba....chiar daca va fi numai si numai pentru trafic greu.

Cum vor face stanga la soimus soferii care vin de la Arad?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Raducu Popa


alin_simeriaveche

da...pare usor daca te uiti pe harta. sa stai in acea mica intersectie, apoi o iei prin giratoriu la  soimus, face un ocol si iar intra in imbuleaza de pe dn7...sincer nu stiu daca senmerita ???

athosga

Quote from: coco.serban on November 22, 2012, 12:39:19 PM
Strei a rămas ultimul hop al autostrăzii Deva – Orăştie

CE??? Si cum e cu zona Turdas?

athosga

Quote from: alecu26 on November 22, 2012, 06:06:00 PM
da, da....e Soimus-Simeria.
dar e degeaba....chiar daca va fi numai si numai pentru trafic greu.

Cum vor face stanga la soimus soferii care vin de la Arad?

Vai, ce bine!  :banana: :notworthy:

Dar chiar: nu au facut sens giratoriu pe DN7 la Soimus?! Chiar, acolo cum vom lua la stanga?!  :o Si cum adica "numai si numai trafic greu"? Va fi interzis autoturismelor? :)

delacroix



NordKapp

Quote from: alecu26 on November 22, 2012, 06:06:00 PM

Cum vor face stanga la soimus soferii care vin de la Arad?

cum fac si acum  :)

Daca nu ma inseala memoriam, si in momentul de fata cine vine pe DN7 de la Arad si vrea sa mearga spre Brad pe DN 76 face stanga la Mintia. In itersectia din apropierea Devei nu exista aceasta posibilitate.

MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

vancouver

E incredibil de proasta calitatea lucrarilor de la Romstrade.









Nu-mi vine sa cred ce bataie de joc. Au lasat nisipul de cea mai proasta calitate (aproape ca e praf) si au venit peste cu balast stabilizat + emulsie:


Olala, vorba lui Ionut: "Nu trebuie sa mergi in Dubai sa te plimbi pe dune de nisip..."



Probabil ca ideea de management al calitatii nu exista la Romstrade...(sau doar de fatzada, ca sa respecte cerintele, dar oamenii din postul de controlor nu au nici o putere). Nici nu-i de mirare... La 90% din firmele de constructii cu patron(i) român(i) se lucreaza dupa ureche, respectiv functie de capacitatea de dirijare a sefului de proiect sau a sefului de santier si calitatea variaza astfel mult de la un santier la altul (asa e si in firma la care lucrez eu). Acest sistem functioneza cât de cât în subantrepriza, adica sub controlul altei firme mai mari. Dar in nici un caz nu poate functiona la nivel de antreprenor general la o lucrare mare de infrastructura, cu client statul sau UE.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

madad

Pe Digi24 tocmai au spus ca tronsonul Nadlac - Pecica va fi scos la licitatie in Martie 2013.

Ar fi o minune sa vedem acest tronson finalizat prin Decembrie 2013 :-[

Raducu Popa

Licitatie apoi eventuale contestatii...plus plus....
Ne intindem cu acest lot pana in 2014, chiar si mai tarziu...Daca se baga pretenii umb-isti sau alpinisti, si nu sunt contestatii exista sanse sa fie terminat in dec. 2013...