News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 38 Guests are viewing this topic.

lalilieci

@TibiV
Pamantul scos a fost depozitat in  nodul  Soimus pe sub  viaduct.  De adus , in afara de  zgura de la  Hunedoara au mai adus  pamantul  galben  de la Bretea Muresana  conform  spuselor  lui Rocklee.

elphax

arata frumos trotuarele / skateparkul de pe terasele dealului
ma surprinde totusi cat de multa vegetatie a crescut pe terase , ceea ce inseamna ca dealul e mai putin pietros decat ar fi indicat

si chiar daca terasamentul este aproape gata , inca mai este de lucru - au de pregatit rigole, scurgeri, canale , centuri/margini de beton la fiecare sens pe care sa fie prinsi parapetii si stalpii de iluminat  etc

cristi5

Am blocat pe OSM breteaua dintre cele 2 giratii de la Grind
https://www.openstreetmap.org/way/253119258

Maine apare blocata si pe harta proiectelor (cred).

Acesta este inca un fail monumental al functionarilor de la Bucuresti care nu inteleg zona prin care trece autostrada nici cat inteleg eu Drumul Taberei (adica mai deloc).

Si cel mai fain e ca LD4 (cu deal cu tot) va sta probabil blocat cateva luni in valurelele din asfaltul LD3.

tonică

#46878
Care este motivatia oficiala a acestui esec? Pe cine mai dau vina de data aceasta? Din franturi de pe forum am inteles ceva de un aviz negativ al politiei in legatura cu bariera la nivel dar daca este asa imi pare nu doar o idiotenie dar si unul din cele mai reusite articole ale lui timesnewroman.ro :))

cristi5

E mai sus o explicatie a lui Horatiu, cu cele 2 tabere
- unii care nu vor sa schimbe proiectul
- altii care se cred specialisti in siguranta rutiera

Ambele tabere au castigat. Proiectul nu s-a schimbat si nodul ramane inchis.

Pentru ca s-a facut atata tam-tam (incepand cu 2014 zeci de variante proiectate pana s-a ajuns iar la cea initiala) probabil niciun  birocrat nu vrea sa dea inapoi. Spre beneficiul nostru al tuturor.

mishu77

Referitor la nodul Grind imi dau si eu cu parerea. Nu vreau sa fiu inteles gresit, categoric orice nod conteaza, dar in conditii normale probabil ca nici 5% din trafic nu o sa foloseasca acel nod (e ca si nodul Apoldul de Jos de langa Sibiu). Populatia deservita este mica (nu stiu cati locuitori sunt in aceea zona dar nu cred sa treaca de 10.000 pe o raza de 20-25 km). Clar e mai comod pentru cel din Dobra sa coboare la Grind daca vine de la Deva, dar si daca coboara la Ilia si vine pe un DN pustiu (ca asa va fi dupa ce se deschide autostrada) nu cred ca il deranjeaza foarte tare. La fel si din directia Margina, ori intra la Holdea si iese la Grind, ori nu mai intra deloc e cam tot acelasi lucru (probabil castiga ca si timp 1-2 minute), DN-ul o sa fie pustiu (l-am batut destul in perioada 2006-2011 cand nu avea trafic de autostrada si se mergea super lejer). Iar frica ca se face coada pe autostrada daca se pune bariera asta am mai zis-o e din noaptea mintii. Lucrul asta se poate intampla doar daca vara in august sau de craciun toata lumea de pe sensul Holdea - Sibiu vrea sa coboare la Grind si e bariera pusa, atunci poate da....

cristi5

#46881
Quote from: mishu77 on June 26, 2019, 02:50:50 PM
Referitor la nodul Grind (...) in conditii normale probabil ca nici 5% din trafic nu o sa foloseasca acel nod (e ca si nodul Apoldul de Jos de langa Sibiu). Populatia deservita este mica

Pai tocmai asta e absurdul situatiei.

- intai proiectam si construim nodul,
- nu reusim sa-l deschidem din motive birocratice (adica incompetenta) zicand ca ajunge coada pe autostrada la trafic mare daca se inchide bariera (care apropo, desi linia e praf, are acum cel mai modern sistem de semnalizare electronica disponibil in Romania, cu timpul de inchidere a barierei redus la minimum),
- apoi zicem ca nu conteaza ca si-asa era populatia mica. Deci nu e trafic... deci nu se va face coada la bariera!

Asta e absurdul nr 1.

Absurdul nr 2: pai daca  e populatia mica, de ce-am mai proiectat nod? De ce l-am mai construit? Ce au fumat baietii cu studiul de fezabilitate cand au stabilit ca acolo trebuie nod? Dar baietii care au implementat ce-i acolo? Oare va deconta UE asa ceva? Nod proiectat, construit, platit, dar nefunctional?

Nu cred ca trebuie sa permitem asa ceva. Daca permitem si in cazul asta evident bataia de joc pe bani publici atunci la cazuri mai complicate colo pe PiSi sau chiar aici la tuneluri, ne vor manca la micul dejun "profesionistii" din CNAIR, MT si politie.

gruiarew

#46882
Cristi, cred că nodurile au fost proiectate doar din birou (fără să aibe nimeni idee ce e în teren) și s-au făcut acolo unde A-ul se intersectează cu DN-ul. Explică-mi te rog utilitatea nodului de la Margina (chiar dacă îs din zonă) sau de la Traian Vuia. Pentru Făget se putea face la intersecția cu DJ681, mai ales că era access la spital și acolo îs ceva făbricuțe. Altceva nu poți spune că generază trafic în zona respectivă. La Margina cel puțin e o părăseală și un peisaj apocaliptic de când s-a dărâmat cam tot ce-a fost Solventul. Dacă mai era ceva fabrică / industrie aș fi zis, dar așa e total anapoda.

(Luăm în calcul când e autostrada gata, acum normal e mai bun nod la Margina ca la Făget pentru cei 5 - 10km în plus de A)

La Dobra dacă e populație deci avem nevoie de nod => se face coadă. Dacă nu e populație atunci n-avem nevoie de nod. Soluția se vede: Facem nod dar îl ținem închis. Noaptea minții.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

survola

#46883
Dar va rămâne nodul Grind deschis măcar pentru intrare pe A1?
Rezolvarea corectă este desființarea barierei, printr-o subtraversare auto. Ar fi disponibili cam 100 metri pe ambele parți ale căii ferate.

voicul

Rezolvarea probabil va fi manuala: inlaturarea NJ care blocheaza accesul.
Astfel toate cele 3 parti implicate sunt castigatoare:
"Ambele tabere CNAIR au castigat. Proiectul nu s-a schimbat si nodul ramane inchis" pe hartie si deschis in teren.  :drunk:

v46is

Aberatii de siguranta. Trebuie construite noduri cum avem pe A1 Bucuresti - Pitesti . Cat mai multe iesiri/intrari inseamna populatie mai mare deservita si variante in caz de accidente / ploi apocaliptice /zapezi etc... Eu banuiesc ca nu se fac noduri pentru ca se viseaza la taxe de autostrada cu bariere in viitor. Sper sa nu le iasa .

dr4qul4

Eu tind sa cred ca in birourile CNAIR exista o harta pe care apar doar drumurile aflate in administrarea lor. Adica DN si A. Cand un proiect intersecteaza unul din "drumurile LOR", atunci trantesc si un nod.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

RaduLuc

#46887
@horatiu.cosma este adevarat ca exista lucrari nefinalizate sau ramase de executat pe LD3, dar pasarica cu planeitatea nu prea are dreptate, singurele zone cu probleme au fost deja frezate si refacute, nu ceva extraordinar, traficul poate fi deschis la sfarsitul lunii iulie fara probleme, cu mentiunea ca anumite lucrari din afara autostrazii vor trebui finalizate dupa deschidere.

cristi5

#46888
@horatiu.cosma @Quest mai imprumutati si voi vrabiute din specia stolului NGC

Sper sa ne vedem in iulie la deschidere la Holdea :)

alin_simeriaveche

Live, de la Holdea. Se muncește la racord și înainte de ultimul ecoduct. Nu avem încă niciun strat așternut doar dorosol. Cred. Seamănă cu cimentul. Căldură mare. Săracii muncitori fug de căldură sau beau multă apă. Poze mai pe seară