Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 19 Guests are viewing this topic.

Ionut

Liniste. Pace si prietenie in organizarea de santier a Romstrade de pe Nadlac-Pecica.





By secret source. 8)

Partea proasta e ca astia nici nu pleaca, nici nu lucreaza. Sa lase pe altii care pot, zic.

alecu26

Quote from: BoGDaN on November 21, 2012, 06:54:32 PM
MarianeSB si eu vad situatia si stiu cum e. Dar daca se vrea se poate. E o chestiune simpla. Dupa rezilierea contractului cu Colas, Max Boegl si Astaldi au tras puternic si astazi avem autostrada. Nu se munceste la capacitate maxima. De multe ori cand trec pe DN7 vad si actiune dar vad si camioane trase pe dreapta. Ori este si altceva, asa cum spunea Corpul de Control al premierului: constructorul declara fictiv ca are mai multe utilaje pe teren iar in realitate are mult mai putine. Ma simt ca roman, ardelean, etc foarte prost si rusinat cand vad ungurimea in pofida greutatilor economice lucra bine-mersi iar noi nu reusim sa terminam in timp. Dar gata cu pesimismul!

Nu e chiar asa. Gandeste ca acele utilaje sunt cu sutele pe un contract mare, cu multe terasmente mai ales. Multe sunt deja la al doilea sau al treilea contract. Acele "dumpere" de la Caterpillar, daca ai o problema grava la motor, nu e chiar usor de relozvat. De multe ori tre sa inlocuiest motorul cu totul si asta inseamna sa aduci din America sau de undeva din depozit din Europa. Iar procentual, pot fi stricate lejer pana la 10-15%. (Basca ca pe ei sunt operatori romani care clar ca nu le protejeaza, doar nu sunt ale lor, si fura de pe ele tot ce se poate).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

udar

alecu26,''daca ai o problema grava la motor'', prin asta eu inteleg sa ai un bloc motor spart cu un vibrochen uzat si atunci chiar ca trebuie sa te gandesti la un motor de schimb pana se repara, daca se mai poate......... .,dar ca procentual sa se intample asa ceva eu cred ca este mult sub 10-15%....................
scuze de off topic

alecu26

Quote from: udar on November 21, 2012, 08:49:18 PM
alecu26,''daca ai o problema grava la motor'', prin asta eu inteleg sa ai un bloc motor spart cu un vibrochen uzat si atunci chiar ca trebuie sa te gandesti la un motor de schimb pana se repara, daca se mai poate......... .,dar ca procentual sa se intample asa ceva eu cred ca este mult sub 10-15%....................
scuze de off topic

pai sa zicem asa.....

5% stau pt reparatii/intretineri minore (maxim o zi)

5% pentru probleme medii, rezolvabile usor (maxim o saptamana)

5% pentru probleme grave si foarte grave, rezolvabile in 2 saptamani-1 luna sau chiar mai mult, sau never.

E asa de grava problema? Eu doar vreau sa zic ca e normal ca la un parc de masini, folosite non stop (zi noapte, uscat, ud, noroi, frig, caldura, praf) efectiv orice conditii sa fie tot timpul un numar apreciabil de masini tras pe dreapta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Romstrade. Nadlac-Pecica. Si mai multa liniste. :zen:







Aceeasi sursa.

Ionut

Autostrada A1 Nadlac-Arad lot 1 (Nadlac-Pecica). Constructor... Romstrade. Nu s-a schimbat. :)
S-a schimbat insa sursa, este alta sursa secreta. :D

Aproape de limita Alpine/Romstrade (santurile sunt de la Alpine, camionul din departare e de la Romstrade).


Radierul de la un viitor pasaj peste autostrada de la limita celor 2 loturi.


Nu trebuie sa mergi in Dubai sa te plimbi pe dune de nisip...




Alta sursa, aceeasi poveste. Camioane trase pe dreapta.


Locatia unui viitor podet.


Mai vine un set.

Ionut

Continuarea de mai sus.

Balast stabilizat acoperit cu emulsie.






Asfalt.




Organizarea de santier Romstrade (+ statie beton si asfalt): liniste si pace.






Nici urma de vreun muncitor, ci doar 2 sau 3 paznici pe tot santierul. Sursa cealalta n-a vazut nici macar paznicii. :D

That's it. Pentru moment...

Ionut

Doua surse secrete se iau la intrecere. Noi nu putem decat sa fim fericiti. :)
Pozele sunt un pic mai vechi, de saptamana trecuta, 12 noiembrie.

Trei poze de pe Arad bypass. Alpine lucreaza, normal, ca doar e companie serioasa.





Ionut

Sursa secreta face apoi update de pe lotul Romstrade, directia Nadlac-Pecica.
Pozele sunt de pe 12 noiembrie.












Ionut

Continuam cu pozele, mergem spre Pecica.

















Mai vin si altele, rabdare.

Ionut

In continuare, poze, tot Romstrade. Si tot de pe 12 ianuarie, aceeasi sursa.
O zona unde arata ceva mai bine...













Cam gata cu Romstrade. Urmeaza lotul Alpine.

Ionut

Acelasi update, aceeasi sursa, 12 noiembrie.
Se schimba insa lotul, intram pe Pecica-Arad, constructor Alpine.

Priviti putin cum arata santierul Romstrade (mai sus) si cum arata santierul Alpine. Sursa spune ca este posibil sa fie si probleme de calitate la nivel de fundatii/terasamente pe lotul Romstrade, cel putin comparativ cu Alpine. Fara alte comentarii.














BoGDaN

keep them coming bro' :) :banana2:
la Romstrade e liniste si pentru ca firma subcontractoare, una din Bihor, are oamenii neplatiti din cauza firmei Romstrade si inca din Iulie. Au luat banii dar au uitat de subcontractori..Normal ca numai face nimeni nimic.. :poke:

Ionut

Mai departe, acelasi lot Alpine.

Alpine si Transelectrica au inceput sa mute stalpii de inalta tensiune. Oare RETROM ce mai asteapta?!?














Ionut

Si bineinteles ca sursa cealalta nu doreste sa fie mai prejos!!!
Asa ca ne serveste niste cadre SUPERBE tot cu lotul 2, Alpine, Pecica-Arad.

Doar asa, o poza, singura, avant-goût.