News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

11 Members and 40 Guests are viewing this topic.

adiarc

o sa fie atras trafic si mai mult dinspre Moldova....in 2013 când s-au deschis mai multe loturi si am avut continuitate pana la Deva sau înmulțit  f mult masinile cu nr de VS,GL,BC,Etc.......apoi alte loturi spre Lugoj...si mai mult trafic......si va tot creste pana vom avea continuuitate mai buna pe A3
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

yetiman

Eu cred ca va fi atras destul de mult trafic, mai ales pe directia Deva -> Arad.
Motivul e foarte simplu. Nu-ti vine sa te dai jos de pe autostrada la Deva (Ilia) ca sa mergi pe DN spre Arad, cand stii ca mai ai km de autostrada in fata si apoi un gol de "doar" 15 km si iar autostrada.
Deocamdata e altceva. Oricum te dai jos la Deva (Soimus) si mergi pe DN7, iar apoi trebuie sa decizi daca o iei la stanga spre autostrada (cateva zeci de km) sau spre Arad.

@aqualung: Dar s-ar putea sa ai oarecum dreptate pe directia Arad -> Deva. Pentru ca aici deja a fost atras mult trafic de pe DN7 (exact din motivele de mai sus - nu-ti vine sa te dai jos la Arad, cand stii ca mai poti face multi km pe autostrada pana la Margina). Dar sigur va fi cu ceva mai mare si asta.

Si din postarea lui Quest se vede cam aceeasi logica. Ambuteiajul era pe Arad -> Deva, desi gatuirea era pe ambele sensuri, din cate am inteles.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

TibiV

Quote from: voicul on June 17, 2019, 05:28:39 PM
Poate pun niste NJ sau cabluri (am uitat numele) pe mijloc.
WRSB
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pentium10

#46683
Va veni trafic de la Turda dinspre est,
cei care acuma trec prin Bors spre Budapesta vor avea o ruta cu 30 de minute mai devreme prin A1 Nădlac.

Și cu deschiderea de A10 și mai mult se va salva prin A10, A1, Nădlac Budapesta.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

pasadia

^
Nu stiu cine visa mai sus modernizare pentru DN68A, pe acei 15 km  - ar trebui sa inteleaga ca asta nu ar putea insemna parapeti mediani sau alte briz-brizuri in conditiile in care acel drum sufera in multe alte privinte. Pe mine m-ar incanta
- daca ar asfalta si ar aduce la nivelul drumului parcarile existente (destul de folosite, chiar daca sunt practic niste gropi de pamant - pentru intrare/iesire orice masina are nevoie de cateva zeci de secunde, atat de tare te zdruncina).
- daca ar asfalta putin interiorul curbelor si ar intari acele zone.
- daca ar avea grija sa traga marcajele longitudinale, sa le reimprospateze.

In rest:
- satele alea sunt mici, nu genereaza mult trafic auto
- traficul ar mai putea sa creasca (acum se circula in calupuri, cateva tiruri urmate de cateva masini mici, apoi pauza cateva zeci de secunde, apoi iar cateva tiruri si cateva masini mici dupa ele) - si probabil va mai creste (ajugand la o coloana mai lunga)
- din fericire lipsa de obstacole (intersectii mari, treceri de pieton cu trafic pietonal ridicat, etc...) face ca viteza medie sa fie decenta si mai ales sa nu apara blocaje. Probabil ca primul obstacol mare care va aparea pe masura cresterii traficului ar trebui sa fie la nodul Margina, sensul giratoriu estic.

ovicor

@ Yetiman, deoarece la Grind se circula alternativ, e normal ca masina din care filmeaza colegii nostri sa circule relativ fluent, si e de apreciat ca aceeasi coloana pe care o vedem pe contrasens sa fie si inainte de Grind, pe sensul filmarii. Daca ati observat, filmarea surprine cateva masini ISU- Pompieri in coloana, in asteptare. Pana la realizarea tronsonului cu tunele (intregirea autostrazii) , Doamne-fereste de un accident/ urgenta pe DN68A Holdea - Margina!

carutasul

Cred că tot ce se poate face momentan e să pui niște panouri mari gen: la 60km/h 15km=15 minute , la 120km/h 15km=7,5 minute ! sau "nu vă grăbiți, ne întoacem în 15 minute " :)  Bine, tot o să mai fie idioți, dar poate mai puțini.

gruiarew

Cum naiba să nu atragă mai mult trafic? Tiriştii evită DN68A în special pentru bucata de la Ohaba - Holdea. Ori aia va fi acoperită de LD3.

@Pasadia, vezi că ai DJ684 acolo. Eu foloseam DC108 când aveam treabă spre Lugoj / Timişoara, dar acum nu mai poţi ieşi pe acolo la stânga. S-a reparat trecerea cu calea ferată şi se circulă foarte tare. Plus se vine coloană continuă că e fix la coborârea de pe A1. Abia după Margina se mai rarefiază, că se poate depăsi între Margina şi Coşava.

Nu ai unde pune parapete pe DN68A între Coşava şi Coşeviţa, am mai zis şi o să o zic în continuare. E o mizerie de drum strâmt şi spart. Şi nu o să se facă nimic în acest sens. Dacă se dorea să se facă ceva mai de Doamne - ajută nu puneau petece peste petece, îl reparau cât de cât mai omeneşte.  Drumul ăla e o bătaie de joc de când mă ştiu (30 de ani şi ceva). Deşi Deva e aproape la jumătatea distanţei, când aveam treabă la oraş mergeam la Timişoara, numai din acest motiv.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

cristi5

Pe mine ma ingrijoreaza panta combinata cu viteza mica in giratia Holdea. La minutul 2:00 al filmarii recente se vede un TIR care abia se taraste pe pasaj. TIRurile pline vor crea coloane acolo.

Nu cred ca depasirea vehiculelor care merg cu mai mult de 30 ar trebui permisa intre Holdea si Margina. 15 km nu moare nimeni daca nu depaseste. Un accident provocat de o depasire aiurea blocheaza toata artera.

Cred ca chiar daca DN68A e prost, se pot amenaja zone de depasire cu putina vointa. Pentru 10 ani (gasirea unei cai legale la CNAIR+ SF + licitatie + proiectare + executie tuneluri) eu zic ca merita. Fireste ca cineva trebuia sa se gandeasca la asta acum un an...

Personal nu cred ca va fi atras mult trafic de pe DN7 sau de mai departe dar ramane de vazut... Sigur ca in varfuri de trafic ca perioada de vara sau sarbatorile de iarna va fi coada la iesire.

voicul

#46689
Vorbim de o diferenta doar de 31 de minute. Aceasta diferenta va disparea odata cu LD3/LD4, fara ST1 si ST2.
Atentie ca maps calculeaza viteza la 110km pe ora, nu 140+ cum e posibil sa se mearga pentru un traseu ca asta. Deci e posibil chiar acum timpul sa fie cam la fel.
O sa mai scada putin si pe varianta cealalta odata cu M4 si A3 - 5km, dar asta la anu. La anu o sa fie gata ST1 (pe bretele scurte) deci ...

LE: daca am facut calcul corect castigi 12 minute daca mergi cu 140 fata de 110 la 100 de km. De la Margina pana putin dupa Budapesta sunt 400 de km - ar veni castig de 48 de minute daca mergi cu 140 doar pe bucata asta de autostrada.




Powered by API/PUM imgur uploader

adiarc

concluzie- plus dinspre Moldova,plus dinspre Turda,plus dinspre DN7......clar va creste si probabil acei 15 km vor vii o coloană eterna,ceea ce nu e neaparat rau pt domolirea bizonilor...atata timp cat se circula....dar asta nu scuza  lipsa de masuri pt modernizarea de care are nevoie acest drum de carute
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Cetatean

În cei 5 ani, de când știm ca nu se va face prea curând tunel, "bucata" asta de drum trebuia sa își ia un RK serios inclusiv cu lărgire de o banda pe urcări, sau pe zonele care permiteau.
Pe linia dreapta de la Marginea ducea încă o banda pe sens.
Cost nesemnificativ pentru câștigul ce îl aveam toți.
Dar #DRDP # CNAIR pentru ceea ce se cheamă previziune.
Valorile de trafic cresc de la an la an, asa ca la sfârșit de săptămână, de sărbători dealul ala o sa fie o mare coloana.
Rușine celor care deși au știut aceste aspecte de ani de zile, nu au făcut nimic.

pentium10

Waze acum iti da timpi aproximativ la fel de la Targu Mures pentru sudul Budapestei in timpul zilei, ora 8.
Odata cu loturile LD3+4 va bate toate rutele spre Budapesta.

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

lupualb

Legat de timpul parcurs pe cei 15 km am facut eu un experiment. M-am cronometrat in timp ce mergeam după o coloană de tiruri încărcare. Cei 15 km i-am parcurs in 20 minute. Fac saptamanal acest drum al rușinii si pot spune că si in zilele cand drumul a fost mai liber undeva la 15 minute tot am facut. Cei mai fericiți sunt comercianții, care s-au prins ca pe acest sector de drum va fi o pâine de mâncat in urmatorii 10 ani. Chiar si in pădure au amenajat un butic cu mese, grătar,  băutura. Vin vremuri bune pentru ei...

vancouver

#46694
Am filmat eu acum 2 ani:



Aprox. la min. 8 este sensul giratoriu (cand am filmat nu exista inca), iar la min. 27 se intra pe A1, deci 19 minute. Coloana.
Observati ca in 2017 eram inca optimist si am scris ca din 2018 o sa mergem pe autostrada pana la Holdea ...  :lol:
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.