Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 31 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Quote from: davyl on November 21, 2012, 12:44:51 PM
Si trebuie sa atragem atentia asupra celui mai inalt punct al viaductului: 80 m. O sa fie impresionant sa treci pe acolo. Stie cineva daca s-au gandit sa faca o zona de oprire, chiar la intrare, sus pe deal, spre a se vedea panorama? Ma refer la o zona de odihna langa autostrada, eventual si cu o statie de benzina. Cel putin, in Franta, la Millau, exista asa ceva: te poti opri sa vezi minunatia ce s-a contruit acolo.

Intreb, pentru ca nu am studiat planul in detaliu si nu stiu cat de protejata (animale, plante rare) sau stabila (alunecari deal) este zona, acolo in varful dealului ca sa mai faca si o parcare panoramica...
ar fi frumos ce zici tu dar din pacate acolo e zona in discutie daca se face sau nu un nou tunel, deoarece dealul e destul de mare.
Din ce am inteles inca nu stie nici constructorul daca CNADNR ul aproba modificarea cu tunel fata de sapatura din proiect.
Cred ca e cam exclus sa faca acolo zona de oprire....iar cine vrea sa vada minunatia trebuie sa o admire de pe DN.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

delacroix

Exista un spatiu de sevicii mai la vale, ~1.5km. Se va vedea destul de bine si de acolo. Pe de alta parte la nivel european e un viaduct mediu, iar valea traversata nu e prea ofertanta.

davyl

Multumesc delacroix. E bine si la 1,5 km. Ma gandeam ca multi o sa fie tentati sa opreasca, sa faca poze. Nu vezi prea multe viaducte atat de spectaculoase in Romania.

Si cum spune si ciprebbe, sa reuseasca ei problema cu dealul, ca la viaduct merg bine...

alecu26

Quote from: BoGDaN on November 15, 2012, 09:25:00 PM
Deci Alpine si Tirenna Scavi probabil termina in termen
Astaldi, Impreglio, Straco, Strabag sunt in intarziere....

Tirrena Scavi never, ever nu sunt in termen.

Alpine, intradevar in martie deschid lejer si vor deschide la acelasi grad de finalizare sau chiar mai mare decat UMB. La trafic, pana la Pecica poate ar putea chiar si mai repede.

In rest situatia eu o vad cam asa:

Astaldi....acum se apuca de placa peste tunel. Acolo e muuuult de lucru. Iar acel deal ce aluneca cine stie cand mai poate fi terminat. Poate iulie-august sa deschida tot la trafic.

Impregillo....in afara de marele viaduct nimic nu merge bine acolo. La ei probleme sunt si mai grave cu alunecare, deci ar putea dura poate chiar dupa iulie-august sa deschida tot.

Straco....stau binisor, iulie ar fi un termen realist, sau chiar mai repede, dar asta daca nu ii prinde falimentul pana atunci. Am impresia ca acum Straco traieste de la o factura la alta, si din aceasta cauza lucrarile vor fi foarte muuuult incetinite.

Strabag din cele 4 loturi de pe Sibiu-Orastie, a ajuns de pe ultimul loc, pe primul (si prin prisma ghinioanelor cu alunecarile de teren a lui Astaldi, Impregilo si problemele lui Straco). Nu au pus mult asflat, dar practic toata autostrada e adusa acum la nivel in care se poate pune sistem rutier, iar in general de la acest nivel nu mai sunt probleme care pot sa apara si totul merge foarte foarte repede.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Fresh de la sursa secreta: in Ungaria la M43 se lucreaza la descarcarea arheologica. N-au treaba lucrarile la autostrada cu arheologia (ei fac, cum e si normal sa faca, inainte de a construi efectiv). Si tot de la sursa: azi utilajele Romstrade zaceau pe camp/santier si muncitorii erau in organizarea de santier. Pe santier niciun paznic. Cred ca a facut si poze. Poate primim ceva.

Ionut

BREAKING, de la o alta sursa secreta, informatii adunate de la mai multe surse secrete. Da, stiu. :kenny:

Termeni de finalizare Autostrada A1 Orastie-Sibiu (din surse de incredere):
Strabag Lot 1: iunie 2013
Straco Lot 2: noiembrie 2013
Impregilo Lot 3: octombrie 2013
Astaldi Lot 4: septembrie 2013

Ionut

Romstrade, azi, drumul de legatura A1-Nadlac.
Ieri se lucra, azi utilajele stau degeaba.





Sursa secreta, evident.

alin_simeriaveche

Deci....cu alte cuvinte la fel ca si cu deva orastie. Din promisunea ca se va deschide august un lot si octombrie tot si aici se va ajunge sa se deshida abia la sfarsitul anului 2013....sper :(

Ionut

Sunt lucrari complexe... si au dat de belele. :( Pe undeva trebuie intelesi. Sa vedem cum ies si din iarna, parerea mea.

davyl

Ionut multumeste-le surselor pentru info si foto. Exact ce discutam de cateva pagini incoace, ca nu vor termina la termen... Ce spui tu, acum e mult mai realist...

Cat priveste M43, dupa ce am vazut foto cu lucrarile de la granita, puteam sa jur ca sunt lucrari pentru descarcarile arheologice, insa nefiind de meserie, nu m-am hazardat. Stiam, oricum, de pe forumul international maghiar SSC, ca ei fac descarcarile inainte de a se apuca efectiv de lucru la autostrazi (masura de foarte bun simt, pacat ca nu se aplica si in Romania).

Cat priveste Romstrade, nu stiu ce sa cred. Ieri lucrau, azi nu. Poate au raportat un anumit nivel al lucrarilor si "au tras tare" pana acum ca sa ajunga la cat raportasera anterior.

anacronox

tot din surse secrete:
pe unul dintre loturile lipsa de la lugoj deva sunt probleme mari pt ca un ong vrea modificarea traseului pt a fi ocolit un sit arheologic

BoGDaN

What?! Noiembrie 2013? No way Jose! Ionut cred ca as vrea sa fie asa cum spune alecu26. Sper sa fie. Apropo cand trebuie sa termine ungurii segmentul lor? Oare ne sincronizam sa deschidem totul pana la Sibiu?!

mariansb

La cum se prezinta situatia actuala inclin sa dau crezare surselor secrete.
Macar de s-ar deschide pana in vara centura Sebesului !
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

BoGDaN

#4678
MarianeSB si eu vad situatia si stiu cum e. Dar daca se vrea se poate. E o chestiune simpla. Dupa rezilierea contractului cu Colas, Max Boegl si Astaldi au tras puternic si astazi avem autostrada. Nu se munceste la capacitate maxima. De multe ori cand trec pe DN7 vad si actiune dar vad si camioane trase pe dreapta. Ori este si altceva, asa cum spunea Corpul de Control al premierului: constructorul declara fictiv ca are mai multe utilaje pe teren iar in realitate are mult mai putine. Ma simt ca roman, ardelean, etc foarte prost si rusinat cand vad ungurimea in pofida greutatilor economice lucra bine-mersi iar noi nu reusim sa terminam in timp. Dar gata cu pesimismul!


alecu26

Quote from: anacronox on November 21, 2012, 06:00:08 PM
tot din surse secrete:
pe unul dintre loturile lipsa de la lugoj deva sunt probleme mari pt ca un ong vrea modificarea traseului pt a fi ocolit un sit arheologic

pai nu au decat sa inceapa de acum excavarea si cercetarea. Sunt culmea ONG-urile astea.

Autostrazile contribuie la istorie si cercetare si areheologie. NU O DISTRUG. Daca nu s-ar face autostrada pe acolo, acel sit ar ramen sub metri de pamnt pe vecie (in cel mai bun caz) sau va fi distrus incet incet prin agricultura.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).