Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 38 Guests are viewing this topic.

Ionut

Pe centura nici nu vad rostul unui spatiu de servicii... va fi pe Arad-Pecica si este si pe Arad-Timisoara. Unul la 15-20 de km este suficient pentru Romania. Si la o adica daca ai o urgenta pe bypass poti iesi de pe A1 si intri in oras... si dai de o benzinarie repede.

bogdymol

Va fi dupa nodul de la Pecica spre Nadlac, cam la 2 km (nu intre Arad si Pecica, ci intre Pecica si Nadlac). Alt spatiu de servicii va fi dupa nodul de la Nadlac, chiar inainte de granita (ca sa ajungi la acea parcare fie iesi, fie intrii in tara).
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

iuli

Quote from: bogdymol on January 05, 2012, 01:28:07 PM
Quote from: iuli on January 05, 2012, 01:11:52 PM
Fabuloase comentariile!  :lol:
Imi plac cum pe centura ei se plang ca nu exista spatii de servicii, nici macar in constructie... Dar au trecut pe langa 3 panouri mari cat casa!!!

Nu am fost atent la comentarii, si nici nu stiu despre ce panouri vorbesti, dar pe centura (12,2 km) nu este prevazuta nici o parcare/spatiu de servicii/etc.

La inceput ei zic ca spera sa fie o benzinarie, apoi pe centura isi aduc aminte ca pe tot drumul nu au vazut si fac referire stricta la portiunea Arad-Timisoara.
In fine... ;) Or sa o vada ei  :D
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

@bogdymol - merci pentru info! Nu stiam ca spatiul de servicii este intre Pecica si Nadlac. Oricum ideea mea ramane valabila, intre Arad si Nadlac sunt 2 spatii de servicii, deci aproximativ unul la 20 km. Ceea ce e super suficient.

@iuli - nu pot sa cred ca tu ai energie si nervi sa citesti mesajele celor care comenteaza pe youtube. :D

iuli

Quote from: Ionut on January 05, 2012, 03:14:52 PM
@iuli - nu pot sa cred ca tu ai energie si nervi sa citesti mesajele celor care comenteaza pe youtube. :D

Uneori si eu ma mir!!  :lol:

Am circulat duminica de la Arad la Timisoara pe A1... Drumul a fost curat chiar daca a nins cu o zi inainte (spre deosebire de DJ691 unde stratul de zapada de pe drum depasea lejer 10 cm si o masina de la dezapezire mergea fara nisip) dar si politia care statea la intimidare sub pasajul DN69. Spun ca la intimidare pentru ca nu era niciunul oprit de ei chiar daca se circula destul de in viteza pe autostrada. Punctul ales de ei e numai bun pentru ca ii prinde foarte bine pe cei care vin dinspre Timisoara si coboara de pe pasajul CF Arad-Timisoara. Am surprins si un "erou" care a intors pe autostrada prin spatele politistilor. Cred ca s-a incurcat la nodul cu DN69 si s-a bagat pe breteaua spre bypass si el vroia spre Timisoara. Asta s-a petrecut la vreo 50 de metri in spatele politistilor si la vreo 100 de metri de mine care veneam cu 90.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

iuli, merci de vesti! :cheers:
Abia astept sa puna peste tot parapeti (sau parapete) ca sa nu mai intoarca fiecare pe unde-l duce mintea.
Poate faci si niste poze cand mai mergi. :D

Ai observat ceva muncitori pe traseu?

-----------

Vesti si poze de la Timisoara-Lugoj:

QuoteIn ciuda vremii urate, muncitorii lucreaza de zor pe Autostrada Timisoara – Lugoj. 40% din lucrari sunt finalizate!

"Echipele stiau locurile aveau totul pregatit. Am demarat lucrarile de poduri podete si pasaje, iar in acest moment lucrarile decurg bine. Noi am luar masinri si speram sa terminam autostrada in cursul anului 2012. Pentru a ne respecta promisiunea noi am deplsat fosrte umane, tehnice  si materiale semnificative. Am crescut la inceputul anului numarul muncitorilor. Acum avem pe santier 636 de muncitori. Deocamdata nu am facut situatia de lucrari. Speram ca pe parcursul lunii ianuarie vom face primul certificat si cred ca nu vom avea probleme si ni se vor da banii de promisi de la Guvern" a declarat Serban Serbu, constructor la autostrada Timisoara Lugoj

Lucrarile la primul lot din Autostrada Timisoara- Lugoj au inceput in toamna anului trecut. Pana acum constructorul a reusit sa realizeze aproximativ 40% din lucrari.






















sursa: Opinia Timisoarei

Bravo lor, respect pentru felul in care lucreaza!

bogdymol

Ieri am dat din nou o tura pe A1 in directia Timisoara-Arad. Impresii:

  • Timisoara (complex studentesc) - Arad (zona teatru): 55 minute (respectand viteza: 50-60 km/h in localitate si 110 pe autostrada)
  • trebuie facut ceva cu drumul judetean care leaga orasul de autostrada; se circula bara la bara din Timisoara pana la nod (ca sa nu mai vorbesc de semnele de intrare/iesire din Giarmata si Dumbravita amplasate in mijlocul campului --> limita de viteza 50 km/h in camp)
  • asfaltul e cat de cat curat pe autostrada, doar pe banda de urgenta mai sunt locuri in care e cu noroi (+ doua bucati de pamant cam de 20 cm in diametru pe banda 1 in zona nodului de la Ortisoara)
  • am vazut un MCV de la Politia Rutiera patruland pe celalalt sens
  • se lucra in 2-3 locuri pe marginea autostrazii (nu stiu sigur daca la parapete sau la altceva)
  • s-a montat balustrada de la supratraversarea de la nodul de la Ortisoara - prima (si deocamdata singura) balustrada de pe toate supratraversarile
  • la nodul Arad-sud era montat, chiar inainte de inceperea benzii de decelerare, un semn foarte mic si albastru pe care scria Nadlac si Szeged tot in fata, Arad in dreapta; mi se pare aiurea ca l-au pus acolo pentru ca oricum sunt deja montate in zona semnele de iesire de pe autostrada "originale" ca sa zic asa; asta era mic si nu isi avea rostul
  • intr-un loc fara parapete de siguranta era o bariera din plastic alb-rosie intrata cam 50 cm pe banda 2 fara nici un motiv
Si inca o chestie legata de intorsul pe autostrada: discutand cu cineva am auzit de o persoana care sustinea sus si tare ca zonele in care nu s-au montat parapete de protectie sunt lasate asa special pentru a putea intoarce. Si vor fi tot timpul lasate asa... Cat de idiot sa fi sa crezi asta? Din pacate acea persoana poseda permis de conducere... si banuiesc ca nu e singura cu aceasta gandire.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

Astia cu intorsul pe autostrada sunt inconstienti. Vai vai vai... sper sa puna astia parapete peste tot repede, inclusiv in zona nodurilor. Merci bogdymol pentru update!

Cum ti s-a parut traficul? Aglomerat/lejer?

bogdymol

Pe autostrada foarte lejer, dar aglomerat pe DJ-ul care intra in Timisoara.



Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

DJ-ul ala ar trebui largit la 2x2 si la intersectia cu centura trebuie facut pasaj sub/suprateran. Acolo trebuie nod de fapt, nod veritabil.

iuli

Nu am vazut muncitori pe autostrada. Totul era inca in vacanta...
DJ-ul nu cred ca merita totusi extins, mai ales ca pe acolo e traficul mai mult de la cei care sunt pe centura si vor pe A1. Cand va fi deschis lotul 1 din Timisoara-Lugoj pe DJ va fi doar traficul din oras care e cam lejer. Eu zic sa vedem cum va fi traficul pe DJ abia dupa ce e extinsa A1 pana la Izvin.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

De acord cu tine iuli, eu ziceam nu imediat sa fie extins, ci in urmatorii ani pentru ca zona Dumbravita se va extinde si e posibil sa se faca si investitii tot in zona aia, de-a lungul DJ-ului sau pe autostrada si atunci traficul va creste. Am mai zis-o pe-aici, nu faceti ca noi in Bucuresti... faceti dinainte, din timp, infrastructura de transport... inainte sa se faca niste cozi kilometrice si dopuri imense.

Ionut

Cred ca legat de Nadlac-Arad tipul este muuuuult prea optimist pentru deschiderea traficului in 2012.

QuoteSe lucrează pe autostrăzile Vestului

,,În 2012, ţinta CNADR e darea în funcţiune a tronsoanelor de autostradă Arad-Nădlac, dar şi Timişoara-Lugoj–Dumbrava", spune Marius Popovici

,,În continuarea tronsonului dat în funcţiune Arad-Timişoara, de pe A1, în 2012, ţinta CNADR e darea în funcţiune a tronsoanelor Arad-Nădlac, dar şi Timişoara-Lugoj -Dumbrava (localitate înainte de Făget, la 2 kilometri) unde lucrările au început în toamna anului trecut. Un alt tronson al autostrăzii A1 este  Deva – Orăştie, unde lucrările au început în forţă, în vara anului trecut. La început de an 2012, constructorul a pornit în forţă, în special la supratraversarea la podul peste Mureş, unde montarea grinzilor metalice longitudinale va începe în ianuarie, întregul pod, de 720 de metri, având termen de finalizare vara acestui an", spune Marius Popovici.

sursa: Ziua de Vest

Un articol mult prea optimist. :)

bogdymol

Nu scrie absolut nimic despre Timisoara-Lugoj lot 2... ca si cum si acolo s-ar lucra.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

Da, articolul e inexact. Acel domn Popovici a mai dat interviuri si cu alte ocazii si ori era foarte optimist, ori vorbea fara informatii solide. In fine, in lipsa de alte articole, l-am pus pe-asta. :lol: E greu iarna cu stirile din infrastructura...