Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 68 Guests are viewing this topic.

alexandruduma

#45825
^^ Da, urat a cazut pietroiul ăla de sus până aproape de oameni.

rocklee

 :) Asternere asfalt ...strat intermediar ...langa viaductul bejan .....cei  care stau jos sunt de la o firma subcontractoare care se ocupa de pozitonarea stalpilor de iluminat.....scria pe vestelele lor electricablablabla.... :(


rocklee

o filmare din dn76 ....cu dealul soimus [PLESU] O:-)

PURTATUL CASTILOT ...este o directiva din interiorul societati ....daca sunt prinsi ca nu o poarta ...se lasa cu sanctiuni...


survola

Terasamentul se face cu terase? Adică acum se vor retrage câțiva metri și vor începe din nou ,,de la zero" lde lângă viaductul Bejan, unde se face acel zid de capăt?

horatiu.cosma

Care e programul UMB pe zilele urmatoare, Rocklee? Pleaca sambata acasa si stau o saptamana liberi?

rocklee

#45830
cateva imagini de  ieri de langa viaductul bejan ... :)

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Quest

#45831
Multumiri Rocklee ptr filmarea de la sol. Ca aspect zidul e extrem de aratos, uniform, fara denivelari.
Noroc cu posibilitatea de-a varia in trepte viteza de rulare a filmelor de Youtube. Ai mers la viteza normala prin zona, a trebuit sa dau pe 0,75x sa ma uit cu luare aminte la unele detalii. :)
Common sense will get you far !

carutasul

Asta cu căștile cred că poate fi trecută la "realizări API" :)
Realitatea e că hai că pe un șantier în câmp deschis mai treacă-meargă, dar cum au acolo dealul cu pietre... doamne-ferește ... știu că nici unui muncitor nu îi place să o poarte, dar mai bine transpirat și în viață.

perfidus

Da, merge treaba pe santier.
Ce nu înțeleg totuși e cum vor astupa ravena rămasa dupa surparea din iarna de la zidul de sprijin.  A zis Rocklee ca fac o scurgere din beton pe mijloc dar nu ma prind cum o vor stabiliza. Poate ceva gabioane ...
Foarte tare scărița pentru acces :D




Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Bogdan_Cluj

In filmarea cu asfaltarea ... erau trei compactoare (alea cu cilindru de metal) si un ??? care pare sa aiba roti de cauciuc. Ce rol are acel al patrulea utilaj si cum se numeste?
Multumesc.

RaduC

Compactor cu Cauciucuri Pneumatice

Pe scurt, e un alt tip de compactare:

Advantages (Brown, 1984[2])
1.They provide a more uniform degree of compaction than steel wheel rollers.
2.They provide a tighter, denser surface thus decreasing permeability of the layer.
3.They provide increased density that many times cannot be obtained with steel wheeled rollers.
4.They compact the mixture without causing checking (hairline surface cracks) and they help to remove any checking that is caused with steel wheeled rollers.

Disadvantages
1.The individual tire arrangement may cause deformations in the mat that are difficult or impossible to remove with further rolling.  Thus, they should not be used for finish rolling.
2.If the HMA binder contains a rubber modifier, HMA pickup (mix sticking to the tires) may be so severe as to warrant discontinuing use of the roller.

Sursa:
https://www.pavementinteractive.org/reference-desk/construction/compaction/compaction-equipment/

tom_sawyer

Quote from: NGC on March 29, 2019, 04:03:47 PM
Am uitat ieri sa va zic ceva de PiSi 1.

Mai trebuie asteptat si saptamana viitoare in caz ca se razgandesc cei de la CONSTRUCTII SA referitor la contestatie. Umbla vorba ca nu au vrut sa achite cautiunea.

Au renuntat de tot pana la urma?

RaduLuc

#45837
Compactorul pe pneuri se utilizeaza in general pentru o mai buna compactare a straturilor, in general cele cu grosimi mai mari, foarte util de exemplu la balastul stabilizat sau chiar balast simplu, dar pentru straturile superioare de asfalt nu este des intalnit, exact pentru dezavantajele aratate mai sus, poate doar pentru stratul de baza tip AB 2 care are grosimi mai mari de obicei sa fie necesar. Deasemenea exista si compactoare mixte, pneuri lis, care sunt chiar mai utilizate in cazul mixturilor asfaltice, dar de preferat pentru straturile de baza asa cum am spus mai sus.

AlinC

Autostrada A1, tronson Lugo-Deva, lotul 4, "Dealul Liliecilor". Probabil cea mai lunga filmare cu dealul de pana acum:


rocklee

multumim AlinC....pentru filmare  :)

vin cu doua precizari care vreau sa le opservam ...la minutul 5.12 ...pe sensul de mers....DEVA TIMISOARA ...se vede ca se pregatesc de asfaltarea acelei bucati de balast stabilizat ...La ora 14.30 erau asfaltate ambele sensuri ....

iar al doilea opservatie ar fi ....in filmare la minutul 7.45 ...se vede cu decofreaza ....''aripade ghidare a terasamentului armat ....

imagini putin mai tarziu.... :)