Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 22 Guests are viewing this topic.

RaduLuc

Mobilizarea este foarte buna, nu exista ceva asemanator pe un alt contract, cel putin momentan. Volumul de lucrari este unul impresionant, inteleg ca inaltimile de zid pe anumite zone ajung spre 20 m, se poate face socoteala cate randuri s-au pus si cate ar trebui sa se mai puna, daca chiar inaltimea asta este adevarata si bineinteles nu constanta pe toata lungimea. Spre info un strat intre doua randuri de geogrile are in jur de 70 cm (+-).

voicul

Minunea cea mai minunata ar fi deschiderea la inceput de august sau doar o minune in 15-20 august, ca macar la "marea" intoarcere spre V sa se bucure romanii de LD4.
Vedem mai pe la final de mai care si cum sunt sansele.

+1 pentru filmare.

ciprebbe

Imposibil august pt LD4 . Nu mai visati.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

7 martie

1 aprilie


Aici se vede mai clar cât au urcat de când s-au apucat anul ăsta de umpluturi. Cam 20 de zile efective de lucru.




pentium10

suprafata de acoperit va fi tot mai mica cum urca, deci ne asteaptam si un progres mai mare
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Skynick

Incredibil cat de bine a rezistat DN-ul asta, la cat s-a circulat agabritic pe el.

RaduLuc

#45771
Suprafața mai mică, spațiu mai mic de manevra, productivitate mai mică. Foarte frumoasa comparația lui Horatiu, dacă văd bine între cele doua poze se observa ca au urcat vreo 5 straturi  asta înseamnă între 3 și 4 m și aduce înălțimea lângă zidul de capat la aproximativ 8 m iar acolo cred ca înălțimea finala va fi de 15 m adică încă 7 m. Problema nu e acolo, unde estimez eu ca sunt înălțimile mai mari nu au ajuns la mai mult de 3-4 m si trebuie sa ajungă la 20 m. E greu de estimat acum cum va fi treaba, nu e ușor.

Europiu

Pe lângă multele întrebări la tema "soluția adoptată" rămâne și cea a lui alecu26: cum se va comporta interfața zgură armată / rocă naturală?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

dr4qul4

Eu erau unul dintre optimisti.
Dar vazand ce fac acolo....mi-a trecut. Improvizatia asta nu are cum sa tina. Placile alea de beton, fara armatura (plasa aia nu se pune), o vor lua la vale dupa prima sau a 2-a iarna. Trepidatiile generate de trafic vor provoca mii de crapaturi, iar inghetul va sparge placile acelea ca pe un geam securizat.
Asa ca CNAIR sa lasa prostiile si sa puna mana sa exproprieze varful dealului. Macar sa fie pregatiti pentru prima alunecare.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Quest

#45774
Multumiri Horatiu ptr comparatie. Foarte evident progresul, cam 3 m pe intervalul 07.03-01.04 (~20 zile lucratoare).
Pe zidul de capat (pe care ai pus linia rosie) cind ajung la marginea sa superioara (la mustati), zidul se prelungeste in sus tot sub forma unui trapez dreptunghic, cu baza mica la cota superioara a zidului vertical de beton ?
Common sense will get you far !

Ionut

#45775
Hotnews preia pozele si pozitia API de la Holdea. Si Wall-Street.ro preia.

danutzu_1069


ciprebbe

#45777
@Europiu
Zgura se face ca betonul, va fi mai dura suprafata compactata acolo decat roca naturala. daca sunteti atenti in filmare se vede ca pune zgura spre vale (spre zidul exterior) apoi spre interior foloseste dealul si compacteaza. Calea de rulare va fi "beton" nu se pune problema de alunecare/miscare/deplasare. (asta daca continua ca la carte UMB-ul cu straturile si nu cred ca isi perimt sa faca economie).

@dr4qul4
Care plasa nu se pune? Se vede in filmare ca folosesc ceva plasa sudata pt armare cu ochiuri de 10cm iar plasa de ancorare e prinsa dedesubt. Daca se gandesc sa faca si rosturi de dilatare (eu speram sa le execute acuma de la faza de turnare) sunt sanse sa tina (pana iasa din garantie :)))  ). Cred totusi ca se pregateste terenul pt un viitor contract constand in torcretarea dealului.(aici vorbeste optimistul din mine).
In rest as remarca inca de pe acum viitoarele inundari ale DN-ului la cata apa se colecteaza de pe deal, cu ce viteza va navali in jos si cat de inguste sunt cele doua subtraversari de pluviale facute la rebilitare DN-ului (avem experienta de la Gilau unde si acum la o ploaie mai serioasa si la peste 1km de la autostrada se inunda drumul din comuna).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cris_ct

Daca tot a pus @ciprebbe o filmare de anul trecut pe A3, sa punem si aici o filmare Ascoro din Mai 2017 cu dealul si nodul rutier:  

dr4qul4

@ciprebbe, cand spuneam ca "plasa nu se pune" ma refeream ca nu poate fi considerata armatura. Unde va aparea capatura, plasa va ruginii imediat, si la cat de subtire este...va ceda destul de repede.
De pe deal va veni destul de multa apa, care se va infiltra pe sus si va ajunge exact pe sub placile betonate. Iar cand se va sparge prima rigola, apa va incepe sa sape.
Va tine pana dupa alegerile de anul viitor, dar nu are cum sa tina pana la finalul garantiei. Poate doar daca le reface UMB-ul in fiecare primavara.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,