News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 34 Guests are viewing this topic.

NGC

Quote from: cristi5 on March 29, 2019, 01:00:04 PM
Intrebare concreta: sunt tunelurile (si viaductele) Holdea-Margina in indicatorii tehnico-economici actuali ai LD2E sau nu?

Daca bine imi amintesc, breteaua si giratia Holdea au fost adaugate in indicatori anul trecut, inainte de licitarea lor (desi giratia era gara deja). Pana nu vedem tunelurile in indicatori, nu putem fi siguri ca vreun guvern le va lansa.

Incerc sa imi fac timp zilele astea sa scriu mai mult. Deocamdata raspund doar la partea cu "pana nu vedem tunelurile in indicatori".

General vorbind si referindu-ne strict la aceasta problema, chiar daca indicatorii revizuiti pentru o investitie nu ar fi aprobati, se poate  lansa linistit licitatia si se poate adauga o clauza / conditie ca si la PiSi prin care se spune ca nu se poate semna contractul pana indicatorii revizuiti nu sunt aprobati. Si asa ar trece destula vreme pana s-ar putea semna contractul, asa ca licitatia si aprobarea ar putea merge in paralel.

NGC

Am uitat ieri sa va zic ceva de PiSi 1.

Mai trebuie asteptat si saptamana viitoare in caz ca se razgandesc cei de la CONSTRUCTII SA referitor la contestatie. Umbla vorba ca nu au vrut sa achite cautiunea.

NGC

#45737
Quote from: cristi5 on March 29, 2019, 01:00:04 PM
Intrebare concreta: sunt tunelurile (si viaductele) Holdea-Margina cuprinse in indicatorii tehnico-economici actuali ai LD2E sau nu?

Sa raspund acum si la intrebarea asta.

Nu exista inca o HG aprobata cu indicatorii tehnico-economici actualizati, deci care sa includa si tunelurile. Avem doar proiect de HG.

rocklee

cateva imagini de joi de la asternere de asfalt si balast stabilizat ...pe  portiunea  ramasa de langa viaductul BEJAN

















Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

Asa tare ma bucur cand vad ca se foloseste finisorul lat de 12 m pentru asternerea asfaltului! Fără rosturi, dintr-o bucată, treaba buna! Bravo!


danutzu_1069

Deci puyem apune sa singurul punct de lucru este intre viaducte...
Bine, dupa ce monteaza si glisierele si fac marcajele...

GDPR


NGC

Eu am zis ca nu exista inca HG, nu ca nu exista proiect de HG.

Despre ala am scris chiar eu. :p

Quote from: NGC on February 15, 2019, 08:49:49 PM
Sa mai trecem un pas mic pentru tunelurile de pe LD 2 si licitatia aferenta care urmeaza.

MT a publicat astazi "Proiectul de HOTĂRÂRE a Guvernului privind reaprobarea indicatorilor tehnico - economici ai obiectivului de investiţii ,,Autostrada Lugoj - Deva"".

http://mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/2283-hg14022019drtac

catalinmz

Sunt un profan, dar la cat de drept si frumos aliniate sunt terasele de la dealul Soimus pare ca Antoni Gaudi insusi a facut proiectul.

pentium10

#45745
ca fapt divers
azi s-a postat un video cu A3 Struma lot 301 Centura Blagevgrad din Bulgaria

zid dublu si solutie similara cum este la Soimus, si o alunecare mult mai naspha

detalii in threadul http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=91.msg237861#msg237861
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

gruiarew

La Holdea e agitație și azi, Duminica la ora 12:42
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

danutzu_1069

Asta e bine. In curand o sa fie singurul punct in care vor avea de lucru... In speta, breteaua de acees..

Ionut

API pe Facebook

Lucrările pe lotul 3 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva avansează într-un ritm bun la descărcarea de la Holdea, așa cum vedeți în imaginile atașate.

Stadiul fizic pe tot tronsonul de 21 km a ajuns la 94-95% și avem toate șansele să fie gata la finalul lunii iunie 2019. Estimăm că și sectorul vecin va fi dat în folosință la toamnă (22 km, Ilia-Șoimuș).

Astfel că în 2019 vom avea autostradă continuă de la Sibiu până la Nădlac (granița cu Ungaria), dar cu o gaură de 13 km între nodurile Holdea și Margina. Este vorba despre zona care conține și vestitele tuneluri pe care CNAIR nu este în stare să le scoată la licitație încă din 2013, de când acordul de mediu a impus noua soluția tehnică.

Solicităm oficialilor din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere să demareze în cel mai scurt timp testele și procedurile preliminare necesare recepției pe segmentul Ilia-Holdea, astfel încât valul de trafic din perioada concediilor de vară să beneficieze de noua autostradă.

În plus, sperăm că, în ceasul al treisprezecelea, responsabilii CNAIR vor scoate la licitație secțiunea E2 (cea cu tunelurile), așa cum tot promit de ani de zile!

gruiarew

Quote from: Ionut on March 31, 2019, 07:09:16 PM

Astfel că în 2019 vom avea autostradă continuă de la Sibiu până la Nădlac (granița cu Ungaria), dar cu o gaură de 13 km între nodurile Holdea și Margina.


Scuze de comparaţie, dar asta e formulare de CNAIR. Aşa putem spune fiecare că suntem fiecare milionari doar că ne lipseşte o parte din bani :)
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis